Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kosnola/panel z miejscem 2din do 6gena



Infi
14-07-10, 17:48
czy ktos ma taka konsole u siebie? bo na necie znalazlem wiele sprzecznych informacji o tej konsoli min iz pasuje tylko w rocznikach 96-98 a do polifta juz nie, a z racji ze nie mam jeszcze 6gena chce najpierw sie dowiedziec co i jak wyglada w kwesti wlozenia takiej konsoli 2din to poliftowego hatchbacka.
czy ewentualnie bardzo trudno jest dostac taka konsole i jakiej ceny mozna sie spodziewac za ten gadzet.?

http://img268.imageshack.us/img268/1092/img0089bg.jpg (http://img268.imageshack.us/my.php?image=img0089bg.jpg)

michal890603
14-07-10, 18:55
Ostatnio widziałem taką na allegro, droga była, bo jakoś 7 stówek koleś chciał.

Lister
14-07-10, 22:42
Pasować powinno,nie wydaje mi się ,że sedan czy hb miały inne konsole.

Ostatnio widziałem taką na allegro, droga była, bo jakoś 7 stówek koleś chciał
no taki ori JDM stuff się ceni ;)

michal890603
14-07-10, 23:47
Ja nic nie mówie, jak kogo stać, to prosze;) hehe
w 6 gen sedan i hb mają taką samą, tylko coupe się od nich różni tym, że pomiędzy kratkami wentylacji nie ma przełącznika, bo nie ma kratki na podszybiu:rolleyes:

hellrider
15-07-10, 00:46
A ze ja sie tak wtrace. Sory chlopaki ale wiedze ze mowa o kratce na podszybiu. Mozecie mi powiedizec po co ona jest ? Wieje i tak w tył, tak samo jak te regolowane kratki. Wiec po kiego pędzla ona wogole jest ?

xandu
15-07-10, 09:48
sam sie rozgladam za taka konsola, ale zauwaznie ze kratki nawiewow nie sa w niej centralnie ustawione tak jak w normalej i z tym bedzie raczej najwiekszy problem. no chyba ze ten tunel w srodku taki elastyczny jest?

bboykoti
15-07-10, 12:14
Największy problem to będzie z jej podłączeniem :)

michal890603
15-07-10, 12:36
Ona jest po to, żeby ładnie wyglądała;) haha, nie wiem, ja nie mam taj kratki, dlatego się nie martwie tym, a co do tego tunelu, to jest on elastyczny, ale czy aż do tego stopnia, to nie wiem

Duff-1964
15-07-10, 13:30
Kanały wentylacyjne będzie trzeba pozmieniać. Widziałem na allegro taki zestaw z klimą za 1800 zł. Cena niezła, ale dużo rzeźby w kanałach jest. Ale jeden ziomek z forum (bodajże Zeus?) ma taką konsolę w swoim VI gen i wszystko mu działa.

Infi
15-07-10, 14:59
juz znalazlem caly opis swapowania wymienia sie tylko 2 elementy sama konsole i rozdzielacz wentylacyjny, reszta pasuje plug&play zero przerobek. teraz zaczynam poszukiwania kompletu bo na ebayu juz znalazlem za okolo 400zl taka konsole ale bez rozdzielaczy z wentylacji.

Rikoo
15-07-10, 15:10
jak masz opis to podaj dla potomnych a nie ukrywaj

Infi
15-07-10, 15:22
riko wrzuce tylko foto musze upnac na serwerki zeby to mialo rece i nogi bo po samym opisie to malo pomocne bedzie

januwek
25-07-10, 09:55
no to ogarniaj fotostory z opisami dla reszty:)

Saiti
25-07-10, 14:24
A jak ktoś ma trochę talentu w łapie i wizji, to sam wykona, nie?

sensimilla
25-07-10, 18:27
Witam
jak zamontować taki panel (Honda Civic 4D 2000r) jest regulowane linkami a w tym widzę ze jest elektrycznie jak to sobie z tym poradzić i czy pasują kratki chodzi mi o wersje lewo strona pokretła

Infi
26-07-10, 09:56
I would like to start off by saying that this must be the most sought after mod to any 96-98 Hatch owner and has been something that i wanted to do since day 1. as i did more and more research i was discoured to find out that in order to have this done i would need to change the interior harness to 99+ as well as the ecu, engine harness while swapping the heater core and blower to 99+. way too much work involved to make this a worthful mod...

Until now more light was shed on this anticipated conversion, a recent thread started having to do with this conversion is what encouraged me to try this, when HT member "Pho Real" said "everything plugs up and bolts on" thats when i said phuck it, im gonna do it once and for all and finally show everyone the truth !!

Enuff blabber.. let get this show on the road!!

Notes: This "how to" is meant for anyone that will take a risk, i do not garantee anything or shall be responsible for any damage caused by attempting this conv. took me a total of 3 days to do this conversion since i took my time and was also taking pictures and had to wait a day to get the right blower, if you have removed ur dash before and have everything from the beginning it should not take long. just be prepared in case.

Tools Needed-

1) Socket Wrench
2) Sockets 14mm, 12mm, 10mm
3) Open Wrench 12mm
4) Socket Wrench Extension (at least 10in)
5) Extended Sockets 14mm, 12mm, 10mm
6) Philips Screwdriver
7) Pin/Hook Screwdriver
8) Pliers (to remove clamps)
9) A Friend.
10) Patience.

Conversion Requirements

1) 99+ Climate Control console with Climate harness (goes from console to heater core main plug)
2) 99+ Complete heater core Box
3) 99+ Complete Blower Box
4) 99+ Heater core harness (should be attached to the Heater core)
5) 99+ Center Dash vent (is contoured to position the vents to the right where the console has them)
6) Coolant.

Step1 - Removing the Unnecassary.

Disconnect the Battery (we dont want no surprises)
Start off by removing the Glove box. Open it and there are two rubber holders on each side, move them in and the box comes down. then just screws the 2 bolts on each side (4 total) and tape the screws the the GB and put it aside.

Next remove the armrest, so you can get to the shifter console so you can get to the cupholder area. i wont get into detail since this should be the least of worries. removing the cigarette console is 4 screws on each end. visible when the box box is out and the under steering wheel cover is removed.

Once the cig console is out remove the climate console. there is a cable that goes from the climate to the heater core bottom, trace is and remove it from the pin and holder. find the two screws in the front bottom of the climate metal shell and remove those. remove the hazard and defroster buttons carefully using a pin screw driver and there is a screw behind each button. remove the radio and unplug everything from the climate control. find any screws left and by now you should be able to carefully pop off the climate bezel.

The cluster is as simple as removing the 2 top cover screws and the 2 top and 2 sided cluster screws. unplug the cluster plugs and remove.

The Steering wheel rack can be removed from the top since its attached to the dash, there are two screws that hold it by the top and 2 that hold it near the middle. and can be seen after removing the top and bottom ignition covers. leave the rack attached to the steering knuckle (you can remove for more space but remember it will need aligning afterwards)

Step2 - Removing the Dash
http://img801.imageshack.us/img801/4219/22266321.jpg (http://img801.imageshack.us/my.php?image=22266321.jpg)

http://img814.imageshack.us/img814/3917/16604155.jpg (http://img814.imageshack.us/my.php?image=16604155.jpg)

there are total 10 screws that hold the dash in. if you study the above pic of everything removed you will see where i marked off their locations.

The 1st one is at the center top of the dash by the windshield, remove the cover and its there. 2 and 3 are visible once the glove box is removed they are between the main relay. (unplug that) 4 + 5 are in the middle where the cup holder normally is, they are a bit tough but can be gotten out, while there remove the extra 2 screws on the sides, will make things easier. 6 + 7 are under by the fuse box (unbolt that which are 2 mini 10mm screws on each side and keep it to the side, anything that maybe need to be unplugged will need to be pulled off) they are kinda hidden. 8 is in the door jam in the driver side u will see it when u pull that panel.

make sure that everything is unplugged from the dash!! double check everything u dont want to start pulling off the dash and something still be stuck. if all is good then yank that bish out !!

step3 - The Pain in da rear.

http://img375.imageshack.us/img375/377/10682788.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=10682788.jpg)

This is were it gets bloody, really. you have to pull the clamps off the 2 heater core hoses the run into the firewall, they are next to the cable for the temp control lever. and there is also a 12mm nut that has to be removed in order for the heater core box to come out. taking the clamps off must be the hardest part of this entire conversion because you are very space limited. depending the hybrid. not only that but once the clamps are off removing those set in hoses is another mission which i have the cuts and scrapes to prove it. NOTE: be warned that coolant fluid will leak everywhere when the hoses are removed, you can try and drain your coolant to help this step but i just let it drain out.

step4 - Removing the Main components

once you have the space to work with its much easier, disconnect the harness off the Heater core and the A/c box (if applicable) and the blower motor. there are a few metal screws and plastic screws that hold everything in, all 3 boxes connect with a lego effect but removing all the screws around all the boxes they will all come off very easily, if they dont come off easily double check for screws they are all over.

This is a shot of the MAIN Dash harness, this is what everyone thought would have to be changed to 99+

http://img375.imageshack.us/img375/2470/25748131.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=25748131.jpg)

but in reality the 99+ heater core harness plugs right into it, no difference what so ever! see the proof..?

http://img375.imageshack.us/img375/9932/38338885.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=38338885.jpg)

here you can see the differences between the 98 Heater core (left) and the 99 heater core (right) and as you can tell they are the same crap, except the 99+ has all the motorized stuff on the bottom for the temp control vs the pull and push cable knob. u can see also the 99+ harness attached to the core as it should be found.

http://img72.imageshack.us/img72/9114/66278417.jpg (http://img72.imageshack.us/my.php?image=66278417.jpg)

the A/c core is the same in all the years and its the connecting piece it can be reused, nothing needs to be altered on it. Th Blower box is another story as i found out trying to rewire my 98 i blew about 7 fuses (same one) because the 98 is a power wire core and the 99+ is a power resistor core so they work the same but are controlled differently so i ended up getting the right one and things went a whole lot smoother. in the pic you will notice the plug differences, from a 4wire plug (98 - right) to a 3 wire plug (99 - left).

http://img375.imageshack.us/img375/3091/71705885.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=71705885.jpg)
http://img814.imageshack.us/img814/3729/70192415.jpg (http://img814.imageshack.us/my.php?image=70192415.jpg)

this is what everything will look like once everything is put back and harness is connected. ignore the blower plug since that pic shows my 98 blower in place before i exchanged it with the 99.

http://img72.imageshack.us/img72/6369/54960480.jpg (http://img72.imageshack.us/my.php?image=54960480.jpg)


step5 - Changing the Dash center vent
http://img375.imageshack.us/img375/3001/23254064.jpg (http://img375.imageshack.us/my.php?image=23254064.jpg)

this is something that has to be done in order for the 99 climate console to have the propper vent location, the two sides one are the exact same i matched them up but in order to change the middle one you have to remove the metal exoskeleton from the dash, basically remove every bolt that holds it on, carefull around the airbag area they are some there also. once that is removed there are maybe 4-5 bolts that hold the center vent in place.

replace that and put everything back in place.

this is what the acomplished goal should look like..


http://img844.imageshack.us/img844/8261/21432963.jpg (http://img844.imageshack.us/my.php?image=21432963.jpg)
step6 - DOuble checking

This is where it gets exciting, you can connect the fuse box plugs, connect the ignition plugs and take the climate console and plug in its harness to the heater core. if everything else is disconneted (i.e. SRS plugs) then u shouldnt have a problem of anything going off but you might get an SRS light which i can show you how to reset which is very easy. but once you connect the battery stick your key in the ignition and turn to the on position. the fan should start working if its on in the climate. play will all the options and listen to the little motors in the heater core and blower start working. check every fan speed, every vent location and the temp control which is that little cable that comes out on the engine firewall. all the way to cold the cable will be extended, hot it will be retracted all the way in. or vise versa. when you hit the button on the bottom of the climate console next to the a/c and defroster the blower front plate should open and close, test that also. once you check that everything works properly you then are ready to start the opposite or removal process.

I gave my inspiration credit, if you decide to try this conversion at least mention my name chameleon anything i have left out i will add in when i remember or you can pm with questions.

EDIT: defroster fix added below..

"i just installed an entire 99 dash into my friends 97 ek hatch, when i say complete its complete with vents climate and 99 harness in it. now weather you use your own 96-98 dash harness or the 99 it dont matter BUT to get the rear defroster working you need to tap a wire (baby blue with a yellow stripe) from the big plug that sits in front of the heater core and tap that into the baby blue with yellow stripe wire on the big green plug thats in front of the fuse box, the wire is at the end of the plug next to a green wire. once u do that you will see your relay click."

areqq
04-10-10, 09:31
Lekkie odgrzanie kotleta, no ale ;)
Dzięki kolego za ten opis i fotki. Mam jeszcze pytanie odnośnie polifta. Czy w coupe poliftowym, które ma tą starszą konsolę będzie identyczna sytuacja czy może ten rozdzielacz już jest taki jak trzeba?

januwek
03-09-13, 16:17
Hej odgrzeje kotleta i ja. Mam problem, dorwałem cały zestaw od kolegi zamienił sie za mój panel z całym osprzętem i mój już jest u niego i wszystko działa ale zastanawia mnie do czego jest kabel który zaznaczyłem na zdjęcu: 1053 u mnie w aucie i w wiązce od nawiewów go nie było a przy 2 din jest. Ciekawi mnie od czego to, może ktoś wie? szukałem w manualu i nie moge dojść co to jest boje sie że cos mi nie bedzie działało...:/

sensej
04-09-13, 09:14
załącznik nie działa

januwek
04-09-13, 22:12
http://pics.tinypic.pl/i/00441/bv1mw03hrp92_t.jpg (http://www.tinypic.pl/bv1mw03hrp92)

januwek
04-09-13, 22:13
chodzi o kabelek w rogu. kolor niebieski ma po długości cienki żółty pasek i co jakiś kawałek srebrne kreski

januwek
05-09-13, 17:07
chodzi o ten kabelek http://files.tinypic.pl/i/00441/csx1aajuz7vc_t.jpg (http://www.tinypic.pl/csx1aajuz7vc) niebieski z wąskim żółtym podłóżnym paskiem

januwek
12-10-13, 01:00
...


Hej odgrzeje kotleta i ja. Mam problem, dorwałem cały zestaw od kolegi zamienił sie za mój panel z całym osprzętem i mój już jest u niego i wszystko działa ale zastanawia mnie do czego jest kabel który zaznaczyłem na zdjęcu. u mnie w aucie i w wiązce od nawiewów go nie było a przy 2 din jest. Ciekawi mnie od czego to, może ktoś wie? szukałem w manualu i nie moge dojść co to jest boje sie że cos mi nie bedzie działało...:/ nie wiem czy to coś nie jest od klimy a chce ja uruchomic

1059

http://fotoo.pl/show.php?img=632165_38338885.jpg.html

sensej
15-10-13, 21:50
a podłączyłeś wszystko na próbe ?
ja bede przez weekend modził w tym temacie :P

januwek
15-10-13, 22:07
podłączyłem, słuchaj nawiew działa, regulacja mocy działa, regulacja gdzie ma wiać działa czy nogi czy szyba itd. Podświetlenie panelu działa, jak wciskam guzik AC to sie zaświeca, a ogrzewanie tylniej szyby nie działa ale możliwe że to bezpiecznik bo brakuje mi kilku a teraz niestety auto stoi u znajomego i nie mam możliwosci dołożenia bezpieczników i sprawdzenia. No ale do czegoś musi być ten kabel... Jak rozkminisz ten kabel to prosze o info albo tu albo na PW bez różnicy.

yakuza
26-10-13, 23:20
Tajemniczy kabel dzisiaj rozkminiony.... :)
U mnie wszystko bangla :D

Maskunt
27-10-13, 09:09
Tajemniczy kabel dzisiaj rozkminiony.... :)
U mnie wszystko bangla :D

To podziel sie informacją :)

kostek1234
27-10-13, 18:06
Witam uwaznie przygladam sie temu tematowi... sam poszukuje takiej konsoli srodkowej na 2 din .

Gdzie mozna kupic taka konsole ... ?

Czy ktos probowal zaadoptowac do 6g , coupe , konsoli od em2 ? Lub ma jakis inny pomysl moze przerobka standardowego by przejsc z panelu klimy na tn z pokretlami jak na panelu z 1 postu...

yakuza
27-10-13, 19:41
Szukaj na ebay lub może będziesz miał farta jak ja i znajdziesz w PL...
Ja założyłem wczoraj i jest git :) Potrzebny Ci jest cały rozdzielacz (obudowa nagrzewnicy, nagrzewnica) z silniczkiem na potencjometr, wiązka, wentylator, panel, dyfuzor środkowy i żeby było bez lipy cały stelaz co jest pod deska bo w eu jest inny niz w usdm.A z większa rzeźbą to możesz miec tylko panel i cała wiązkę z silniczkami i da się zrobić :)

kostek1234
27-10-13, 23:23
Szukaj na ebay lub może będziesz miał farta jak ja i znajdziesz w PL...
Ja założyłem wczoraj i jest git :) Potrzebny Ci jest cały rozdzielacz (obudowa nagrzewnicy, nagrzewnica) z silniczkiem na potencjometr, wiązka, wentylator, panel, dyfuzor środkowy i żeby było bez lipy cały stelaz co jest pod deska bo w eu jest inny niz w usdm.A z większa rzeźbą to możesz miec tylko panel i cała wiązkę z silniczkami i da się zrobić :)

to faktycznie troszke trzeba skompletowac rzeczy .. super by bylo dorwac caly zestaw odraZu jak cenowo to wyglada . i czy na paczki z ebaya nie czeka ie miesiacami ?

Maskunt
28-10-13, 14:10
Cena minimum to około 1500zł z przesyłką i opłatami celnymi, jak będziesz miał szczęście, to dorwiesz komplet z wiązką i czujnikami. Ja mam taki do siebie, tylko, że 1Din i klimatronik do Vg :)

kostek1234
28-10-13, 14:43
panowie a moglby ktos podac mi wymiary . szerokosc i wysokosc panelu klimatyzacji z civica coupe em2 ?

moze on by podpasowal jakos po delikatnym rrzaniu albo przeszczepic pokretla i przyciski i przerobic z naszych standardowych 1din .

znam kolesia ktory jest w stanie zrobic z absu gotowe fronty . do panelu .. czemu by nie zrobic wedle projektu zlozonego z naszych 1din i z em2 wykorzytujac pokretla i przyciski..

sebawo
31-10-13, 22:48
Maskunt chyba mocno przesadziłeś z ceną, za tyle to w pl można kupić panel z EK9 z climatronikiem ;)

Maskunt
01-11-13, 18:56
Maskunt chyba mocno przesadziłeś z ceną, za tyle to w pl można kupić panel z EK9 z climatronikiem ;)

No chyba jednak nie :)

sensej
24-11-13, 08:36
Tajemniczy kabel dzisiaj rozkminiony.... :)
U mnie wszystko bangla :D

więc co to za kabelek :) ?

arecki18is
26-11-13, 11:40
Ja też jestem po zabiegu przełożenia panelu:cool: tyle że ja miałem sam panel i wtyczki z panelu do tego dokupiłem tranzystor i silniczek z EP3 do zmiany elektrycznie- Ciepło zimno, było co prawda trochę rzeźby:p ale wszystko działa jak należy, cały opis wiązek jest w manualu a twój tajemniczy kabel to numer 7 na liście. z 8- pinowej wtyczki panelu
http://img34.imageshack.us/img34/1834/f0d.bmp

kostek1234
09-12-13, 06:48
Panowie czy ktos ma dostep do tych konsol lub moze pomoc w sciagnieciu z usa bo chyba tam tego najwiecej ...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

kostek1234
10-12-13, 18:51
Ja też jestem po zabiegu przełożenia panelu:cool: tyle że ja miałem sam panel i wtyczki z panelu do tego dokupiłem tranzystor i silniczek z EP3 do zmiany elektrycznie- Ciepło zimno, było co prawda trochę rzeźby:p ale wszystko działa jak należy, cały opis wiązek jest w manualu a twój tajemniczy kabel to numer 7 na liście. z 8- pinowej wtyczki panelu
http://img34.imageshack.us/img34/1834/f0d.bmp

Moglby kolega napisac mi dokladnie jak ja zamontowales ? I co bylo potrzebne oprucz panelu ...



Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

kwiatu
10-12-13, 20:01
Moglby kolega napisac mi dokladnie jak ja zamontowales ? I co bylo potrzebne oprucz panelu ...



Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
do zamontowania potrzebujesz:
-konsole
-wiązkę
-silniczek regulacji ciepło/zimno
-tranzystor dmuchawy
-wiązke

to są graty które potrzebujesz, jak ktoś będzie chciał konsole ze stanów to prosze o kontakt, 1 ze mam jeden komplet na miejscu, wszystko jedynie podpiąć i zamocować silniczek do regulacji nawiewami, a dwa ze moge rozejrzec sie za innym kompletem

tokarszczak
16-01-14, 18:32
Hej. Dzisiaj montowałem swoją, poszło całkiem całkiem, musze zamontować jeszcze tylko rezystor od dmuchawy i bedzie git, ciepło - zimno działa, regulacje wszystkie inne tak samo ale mam jeden problem. Mozecie powiedziec ktory kabel w tej konsoli odpowiada za oświetlenie? Nie moge do tego dojsc, metoda prob i bledow tez nie przyniosla efektow. Udzieli ktos jakiejs cennej rady?

sebawo
20-01-14, 17:17
Czyli rozumiem, że nie jest konieczne targanie całych bebechów, a jedynie sam panel, bo reszta jest dostępna na miejscu? Do tej pory myślałem, że cały zespół dmuchawy i nawiewów też trzeba mieć do tego swapu... kwiatu mógłbyś rozwinąć co z czego można wytargać? Konsola to wiadomo :)

tokarszczak
23-01-14, 18:50
W sumie to potrzebna jest konsola, wiązka, silniczek elektryczny od regulacji cieplo-zimno razem z jednym cięgnem i to chyba na tyle. Przydałyby się jeszcze te tunele środkowe od nawiewów ( ja ich niestety nie miałem i skróciłem oraz zaślepiłem seryjne). Z rezystorem dmuchawy idzie sobie poradzic, nie musi byc oryginalny od civica usdm.

sebawo
23-01-14, 23:08
zaś lecisz ogółami, nie napisałeś nic, czego by tu już nie było...
- wiąza - jaka/z czego, pewnie z nowego panelu 2din
- silniczek - z czego, ktoś wcześniej napisał, że 7gena, domyślam się, że najlepiej byłoby z wtyczką
- "z rezystorem sobie idzie poradzić" - super, to napisz jeszcze jak, albo jaki masz na to pomysł...
coś jeszcze?

tokarszczak
24-01-14, 22:39
No wiązka tylko i wyłącznie myśle ze z panelu 2 din, pewnie idzie przerobic oryginalną ale pare dobrych godzin trzebaby na to poświęcić.
Co do silniczka to musiałbym zobaczyc u siebie czy to taki jak ten: http://allegro.pl/silniczek-klapy-honda-civic-1995-2000-w961759l-i3865168676.html
Ale pierwszy raz słysze ze pasuje od 7 gen.

- "z rezystorem sobie idzie poradzić" - super, to napisz jeszcze jak, albo jaki masz na to pomysł...
7gen, jeden pin mniej wpinasz bo tamten ma 4 piny a wiązka z 6gen'a z konsoli 2 din ma 3 piny ( ten z 7g działa jezeli wepniesz tylko 3 piny)

kostek1234
24-01-14, 23:32
Mysle ze Kolega sebawo pytał raczej o dokładny turorial . Po kolei dokladnie co i jak co zrobic gdy mamy jedynie panel 2 din a chcemy sie cieszyc nowa konsola. Co kupic jak wyglada i z kąd można przeszczepić z dawców dostepnych w kraju. Też chetnie bym coś takiego przeczytał . Może ktoś ogarnął by tutka bardziej doświadczony w temacie .

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

tokarszczak
25-01-14, 08:54
No to niestety ja chyba nie pomogę- kupiłem zestaw panel 2 din, wiązka, silniczek regulacji ciepło-zimno, rezystor. Rezystor dmuchawy był spalony- u siebie założyłem właśnie ten z 7g. Wiązkę miałem z polifta i trochę musiałem poprzerabiać ale w sumie jak porównałem swoją i tą która przyszła to gdybym jej nie miał to naprawdę od groma roboty żeby przerobić oryginalna ( oczywiscie mowie tu o sobie gdzie za bardzo nie mam pojecia o elektryce).
A odnośnie tego tutoriala to chyba naprawdę ciężka sprawa bo szukałem i na zagranicznych forach i niestety tam też tego nie ma- co więcej tam wymieniają całe zestawy razem z tunelami, dmuchawami itp.

kubaszow
25-01-14, 11:56
Panowie mam caly kompletny zestaw, bede wkladal do siebie tylko nie wiem kiedy bede mial z 2-3 dni wolnego:)
Jak bede mial wiecej czasu to moge porobic foty i opisac co i jak. Ale nie obiecuje ze bedzie to w najblizszym czasie:)

tokarszczak
25-01-14, 18:43
Panowie mam caly kompletny zestaw, bede wkladal do siebie tylko nie wiem kiedy bede mial z 2-3 dni wolnego:)
Jak bede mial wiecej czasu to moge porobic foty i opisac co i jak. Ale nie obiecuje ze bedzie to w najblizszym czasie:)

Starczy Ci 3 max 4 godzinki, serio.

sebawo
28-01-14, 11:57
Nawet nie chodzi mi o jakiś dokładny tutorial, mam lewą i prawą rękę (a nie dwie lewe :P ) co właśnie o 'wykaz części' :) Jak będę miał wszystko, i ktoś mi napisze
"nie trzeba przerabiać nawiewów a potrzebujesz tylko panel 2din, wiązkę panelu 2din, silniczek regulacji nawiewu z 7gena oraz rezystor dmuchawy z 7gena",
to ja sobie to podłubię i dojdę co gdzie i jak. Elektryka to nie problem, obawiam się tylko tych nawiewów no i skąd ten jeden silniczek wziąć, bo resztę jak mniemam przerobić się da :)

kubaszow
28-01-14, 13:11
Nawiewy nie podejda, trzeba przerabiac lub przekladac.
Zobacz gdzie masz kratki w zwyklej konsoli a gdzie w USDM.

tokarszczak
28-01-14, 23:32
Powiecie ze zdrutowalem ale te nawiewy to u mnie naprawde nie byl problem- jako ze ich nigdy nie uzywalem to zostaly skrocone i zaslepione- tyle.

sebawo
29-01-14, 11:37
Nawiewy nie podejda, trzeba przerabiac lub przekladac.
Zobacz gdzie masz kratki w zwyklej konsoli a gdzie w USDM.

No tak, porównać po zdjęciach potrafię. A skoro nie pasuje, to twierdzenie, że sam panel można przełożyć, to trochę właśnie zalatuje druciarstwem...
No nic, wszystko już jest dla mnie jasne, poczekam i skompletuję całość, żeby założyć na manual przykazał ;) dzięki

kostek1234
30-03-15, 08:28
Witam wlasnie przelozylem panel z klimatyzacji z 1 din radyjkiem na 2 din usdm .

Mam problem z 3 rzeczami..

1) silniczek do sterowania cieplo zimno wczesniej byl na linke i zostalo tylko ramie jak zamocowac ten silniczek ? Wedlug manuala nie ma szczegolowo tego opisanego . Mocowania silniczka tez nie wystepuja.. .

2) wtyczka od awaryjnych swiatel nie dziala . Podejrzewam ze trzeba przeloYc ktorys z pinow , ma ktos schemat instalacji z usdm z klima 2 din ?

3 ) podgrzewanie tylniwj szyby nie dziala.

Pozatym wszystko inne dziala bez zarzutow jedynie jak odpale auto to klima z automatu jest wlaczona .

..

kostek1234
05-04-15, 11:18
Juz ogarnolem temat i wszystko dziala :)

keravim
08-04-15, 15:39
hej, kolego kostek1234 mógłbyś rozwinąć rozwiązanie Twoich problemów z postu 53-go, mam te same problemy. Z góry dzięki ;)

kostek1234
08-04-15, 16:41
Hej

1) linke od zmiany cieplo zimno zostawilem a na jej koncu zainstalowalem silniczek a linke umocowalem tak by ogarniala caly zakres ruchu tego suwaka w starym panelu.
2) awaryjne maja zupelnie inne podlaczenie wtyczki trzeba pozmieniac piny wedlug manuala gdzie jest rozpiska usa i japan . Foto http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04/08/521ec3c9176bd27227627a1315ac3f7d.jpg

3) ogrzewanie szyby wyciagasz pin z przewodem zolto-niebieskim ze starej kostki od przelacznika i laczysz z loto niebieskim w kostce od panelu usdm tez ten sam kolor . Jesli zadziala uslyszysz jak przelacza sie przekaznik pod kierownica. Lub poprostu ogrzeje ci sie szyba z tylu :)


Zapraszam do zajezenia do tematu poswieconego montazu tabletu w miejscu radia 2 din :) mego autorstwa

keravim
09-04-15, 07:02
dzięki wielkie ;) będę walczył z tym w sobotę... Pozdro