Zobacz pełną wersję : Problem.! Pompa Wspomagania.?
Od wczoraj po dłuższej jeździe dzieją się dziwne rzeczy.
Natomiast podczas postoju gdy robię pełny skręt (nie ważne czy w lewo czy w prawo)
pasek którym jest napedzana pompa wspomagania dziwnie zwalnia wraz z obrotami silnika.
Czy to pompa wspomagania siadła.?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Model to: Civic 5d z 1996r 1.4is MA8.
Od wczoraj po dłuższej jeździe dzieją się dziwne rzeczy.
Natomiast podczas postoju gdy robię pełny skręt (nie ważne czy w lewo czy w prawo)
pasek którym jest napedzana pompa wspomagania dziwnie zwalnia wraz z obrotami silnika.
Czy to pompa wspomagania siadła.?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Model to: Civic 5d z 1996r 1.4is MA8.
Pompa wspomagania napędzana jest paskiem z silnikiem przez co jej obroty spadają wraz z obrotami silnika.
Jesli chodzi o "dziwne rzeczy" to są one normalne. Krecenie kierownica to obciazenie dla silnika przez co obroty spadaja, podobnie jest z klimatyzacją czy hamulcem.
a ja się spytam, np jak auto stoi i wcisnę mocno pedał hamulca i puszcze to obroty z około 900 wzrastają na około 1200 i po od razu spadają i trzymają to około 900 to normalne?
Pompa wspomagania napędzana jest paskiem z silnikiem przez co jej obroty spadają wraz z obrotami silnika.
Jesli chodzi o "dziwne rzeczy" to są one normalne. Krecenie kierownica to obciazenie dla silnika przez co obroty spadaja, podobnie jest z klimatyzacją czy hamulcem.
Jeżdżę tą Hondą od roku i pierwszy raz tak mi się stało.
Wcześniej jak kręciłem kierownicą do oporu na postoju to nie zwalniało mi obrotów nawet w najmniejszym stopniu.
I dodam że jak trzymam kierownicę na max skręconą np. w prawo to silnik pracuje tak jakby ktoś próbował wjeżdżać pod górkę mając 30km/h na 5 biegu.^^
A obroty tez mam dziwne.
Natomiast:
Zimny:1200rpm
Chwilkę później: ok.800-900rpm
Jak złapie temperaturę:500rpm.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.