Zobacz pełną wersję : Lampy przednie w V gen!
sir speedy
07-07-10, 10:07
Witam
Zastanawiam się nad zmianą oświetlenia auta celem lepszej widoczności, a dokładniej tak jak w opisie chciał bym zmienić lampy przednie w swoim jajku... i teraz pytanie do was co byście bardziej polecali czy lampy DENJI czy TYC??
Poglądowe fotki:
DENJI:
http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/99/74/63/1099746322_4
TYC:
http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/03/70/65/1103706579
ja bym bral tyc, sa bardziej bajeranckie
DENJI bez dwóch zdań , TYC są obleśne
Raczej TYC, bo są bardziej rzadkie w PL. Co do Denji to oryginalne są za około 700-800 zł, więc nie wiem czy warto, a podróby będą zapewne źle spasowane.
sir speedy
07-07-10, 10:46
zastanawiam się nad wizerunkiem auta... przy DENJI pozostanę przy amber light oraz na tyle oem lampy, przy TYC'ach dojdzie wymiana tylnych lamp na red/white US... i nie wiem jak będzie lepiej dla mojej czarnuli... :)
im wiecej tuningow tym lepiej. dawaj tyc i do tego jakies bajeranckie kierunki w blotnik!
sir speedy
07-07-10, 10:56
im wiecej tuningow tym lepiej. dawaj tyc i do tego jakies bajeranckie kierunki w blotnik!
co masz na myśli?? :confused:
białe kierunki w błotnikach chyba wystarczą... :D
JA to w ogóle bym Clear dark,ale z tych dwóch to był brał TYC. Łukasz ma na swojej czarnuli i wygląda bajeranacko.
sir speedy
07-07-10, 11:00
JA to w ogóle bym Clear dark,ale z tych dwóch to był brał TYC. Łukasz ma na swojej czarnuli i wygląda bajeranacko.
głównie to rozchodzi się o to aby zainstalować w nich żarniki xenonowe... przy Clear'ach raczej efekt był by taki jak do tej pory czyli oślepianie kierowców z przeciwka... :(
chyba że Clear'y dają więcej światła niż oemowe lampy... bo jazda na nich jest naprawdę mieprzyjemna...
ja mam bixenon h4 na 6000k i nikogo nie oslepiam.
dobre ustawienie duzo zalatwia i chyba do tych tyc'a nie zalozysz silniczkow ;) nie wiem jak z denji
głównie to rozchodzi się o to aby zainstalować w nich żarniki xenonowe... przy Clear'ach raczej efekt był by taki jak do tej pory czyli oślepianie kierowców z przeciwkaale ze co?
[edit]
juz wiem ocb :D myslalem, ze chodzi o sam gladki front lampy, a nie o jej budowe.
sir speedy
07-07-10, 11:11
ja mam bixenon h4 na 6000k i nikogo nie oslepiam.
mógł byś podesłać fotkę jak to wygląda przy zmroku?? :D
a i jak z kontrolami zarówno panów w niebieskich mundurach jak i tych ze stacji diagnostycznych??
Wojtec12345678
13-07-10, 00:29
Też bym wziął TYC :) poza tym te mają homologacje nie wiem jak z tymi DENJI :)
http://img713.imageshack.us/img713/3452/img2345m.jpg (http://img713.imageshack.us/i/img2345m.jpg/)
VaTi Pro-Tec
13-07-10, 01:21
Owszem TYC ma homologacje, Denji nie ma, clear black też niestety nie ma homologacji:(... Przynajmniej ja nie widziałem takich które by miały...
Ja osobiście mam TYCa z xenonami 6000K i fajnie to świeci, jak narazie raz zatrzymali mnie niebiescy, troche sie czepiali o ksenony, ale dowodu nie zabrali, bo wszystko inne było ok - przynajmniej to co sprawdzali:). A na przeglądzie przyczepili sie tylko do clear red white, ale teraz mam usdm stanley i po problemie.
kuba_guzik110
13-07-10, 08:52
mam tyce i ksenon 8000K, lampy są z homologacją na Europe a co do ksenonów jedne miski się czepiają inni nie a na stacji diagnostycznej jedynie wymieniam zarówki na zwykłe z ksenonów 30min roboty :)
Wojtec12345678
13-07-10, 12:26
Mnie raz zatrzymali niebiescy dla rutynowej kontroli,spr wszystko kazał włączyć światła i spojrzał na nie i nic nie powiedział,oglądał auto a gdy oddał papiery,to sam do niego powiedziałem że się zdziwiłem że o xenony nie zagadał,i tu uwaga!!! NIE WIEDZIAŁ o tym że nie można xenonów takich mieć,myślał że te auta mają to fabrycznie :D:D:D:D
Na stacji diagnostycznej ciągle straszą,zabiorą dowód itd,ale to zależy od policjanta.
Pytanie do VaTi Pro-Tec
Mówisz że przyczepili się do Clear Red White,mam zamiar je kupic,czemu się przyczepili? O co?
VaTi Pro-Tec
13-07-10, 13:06
Do Clear Red White przyczepili sie z 2 względów:
1 te firmy Sonar nie maja homologacji, nie wiem, jak inne,
2 o brak przeciwmgielnego, ale teraz jak mam usdm Stanleya to nie mam problemu, bo na przegląd podmieniam
lampy z klapy na te od europy (z przeciwmgielnym) i nic nie mówią, a przynajmniej nie musze dziury w zderzaku
wycinać na osobne przeciwmgielne.
Ps sir speedy w nocy postaram sie zrobić i wrzucić foto, jak świecą TYCe z xenonami 6000k
http://img807.imageshack.us/img807/3751/20100714218.th.jpg (http://img807.imageshack.us/i/20100714218.jpg/)
http://img444.imageshack.us/img444/3965/20100714214.th.jpg (http://img444.imageshack.us/i/20100714214.jpg/)
tak to mniej więcej świeci:D, niestety przydał by sie lepszy aparat:/...
Wojtec12345678
14-07-10, 11:34
A co z policją? przyczepili sie do Ciebie kiedyś o te tylne światełka red white?
VaTi Pro-Tec
14-07-10, 12:01
Od kiedy mam tego Civica tylko raz mnie zatrzymali i wtedy właśnie im ksenony nie pasowały, red white już wtedy nie miałem, ale pewnie gdybym je miał, to bym dowód stracił, bo jeżeli im na przeglądzie nie pasowały, to policji tym bardziej.Generalnie im więcej rzeczy policji nie spasuje tym trudniej sie jakoś dogadać.
Ps orientuje sie ktoś, czy istnieją clear black z homologacją??
kubczak88@wp.pl
19-07-10, 14:08
a ma ktos może zdjęcie jak TYC sie prezentują w czerwonej Hani V gen?
Ja mam i głośny wydech, i cleary z przodu, i postojowe w amberach a'la USDM, i red white'y z tyłu (te z USA, nie cleary) i sie nic nie czepiają :D Ale jeśli pojechałbym daleko w polsce to chyba wziąłbym ze sobą lampy na zapas :D
A mnie dzis na Cargo zabrali dowod xenon 6k w oem lampie. pol roku jezdzilem i nikomu nie przeszkadzalo az trafil sie taki... wlasnie wrocilem do domu i szukam jakiejs lampy co by mozna bylo jezdzic bez strachu na xenonach bo na nich czuje sie pewnie jak jade i widze droge. co radzicie?? teraz musze jechac na przeglad i odzyskac dowod.
ceelx ten xenon masz w oem lampie? bo swieci to ladnie :) widocznosc pewnie lepsza z tym, ze xenona w zwyklej lampie poprostu nie da sie ustawic dobrze tak zeby nie oslepial bo zawsze bedzie sie to swiatlo rozpraszalo gdzies przez odblysnik czyli albo dobra widocznosc i oslepianie albo spuszczenia max w dol.. ale czy jest sens, nie ma sie co dziwic ze miski sie czepiaja, to sie rzuca w oczy dlatego ja nie wsadze xenona dopoki nie uzbieram na jakies inne lampki chociaz kusi bo widocznosc w tym oem jest mizerna :p
zenon jest dokladany i nikt mijeszcze nie mrygal :p
cos z linkiem jest nie tak bo nie chce mi sie otworzyć foto:confused:
najtańszym sposobem regeneracji lamp jest rozklejenie, wyczyszczenie i przepolerowanie odbłyśników :D różnica jest wierzcie mi :p
Wojtec12345678
17-11-10, 21:55
najtańszym sposobem regeneracji lamp jest rozklejenie, wyczyszczenie i przepolerowanie odbłyśników :D różnica jest wierzcie mi :p
Zgadza się,sam widziałem na własne oczy jaka jest różnica :)
no ja je przetarlem szmatka ale nie polerowalem i roznica i tak jest, do tego zarowki night guide philips i swieci o lepiej niz dawniej, ale odblysnik zaraz przy zarowce to calkiem spalony juz i popekany wiec to tez pewnie duzo robi
jozek_marek
18-11-10, 09:38
Załóżcie żarniki o barwie 4300K i nie będziecie mieli problemów z miśkami. No i przy OEMowych lampach nie ryzykowałbym :) Sam jeździłem na xenonie i OEMem, ale mój polift ma gładkie szkła. Lecz przy podróży 4 osób i na maxa w dół ustawionymi światłami zdarzały się sytuacje, gdzie nadjeżdżający z naprzeciwka mrygali mi.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.