Zobacz pełną wersję : Wspomaganie B a D,wybieraki..
Witam
Mam dwie pompy B i D to samo przewody,tylko problem jest taki,pompa od D nijak tam pasuje,a pompa o B wchodzi idealnie ale przewodu nie zaloze na magiel.
Dodam ze komplet od B jest z anglika.
Czyli teraz chce sie upewnic czy musze zalatwic przewod od wersji europejskiej czy cos innego?
Do jakiego auta, z jakim silnikiem?
Civic 6 gen b16a,no ogolnie swap z d14
przewód ciśnieniowy od pompy d14a3 -> b18c4 pasuje
czyli potrzebna mi pompa od c4? a przewod od d14a3,dobrze kminie?
LuckyPhoto.pl
15-07-10, 23:23
Panowie, panowie, podpinam sie pod pytanie- jakbyscie mogli sprecyzowac o co dokladnie chodzi ?
czyli potrzebna mi pompa od c4? a przewod od d14a3,dobrze kminie?
tak
LuckyPhoto.pl
16-07-10, 18:17
Hm, no dobra, ale skoro pompa od b16a wchodzi ladnie, a nie pasuje przewod z d14, to czy nie wystarczy zmienic sam przewod na ten z b16/b18 wersji EU?
LuckyPhoto.pl
20-07-10, 10:35
Nikt nie pomoże w tym temacie ? :(
walnij fotkę jak wygląda wejście pompy i ten przewód z d14 dla porównania
kupiony przewód może się różnić gwintem od strony pompy i ułożeniem stalowej rurki.. długość powinna być ok
soldi przewód metalowy który wchodzi do magla w D jest mniej więcej prosty,a ten od B (anglika) wygięty jakieś 90 stopni to tak pi razy drzwi pisze.A samo wejscie do pompy różni się średnicą tego dziubka co w chodzi w pompe.
kumam, więc opcje masz 2: kupić przewód od swojego modelu z wersji VTI lub przerobić ten od anglika (ja tak zrobiłem)
przewód gumowy od anglika jest trochę dłuższy niż "normalny", ale i metalowy dalej jest dłuższy - ja skróciłem ten metalowy, wygiąłem odpowiednio, żeby do maglownicy wchodził i nie był za długi i zarobiłem na nowo końcówkę tego metalowego wchodzącego w magiel.. działa do dziś
ok i wszystko jasne dzieki :rolleyes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.