PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana uszczelek wałków b18c4 a strojenie



SajmonLP
03-07-10, 14:58
witam, mam pytanie, czy po wymianie uszczelek wałków rozrządu należy ponownie stroić silnik b18c4, specyfikacja: kolektor ssący Skunk, wałki skunk, tależyki i sprężynki OmniPower, Tłoki i korby z C6, doprężony , przepustnica edelbrock, szpilki wszystkie wymienione ARP, panewki ACL,?

z góry dzięki za odpowiedź

!markos
03-07-10, 15:35
a co takiego zmieniasz (poza uszczelkami rzecz jasna) podczas wymiany uszczelek, ze chcesz go ponownie stroic? :rolleyes:

SajmonLP
03-07-10, 15:39
slyszałem że należy wszystko potem ponownie ustawić, wałek i kółka no i wystroić by poprawnie śmigało. Stąd moja niepewnośc.

Budziniak
03-07-10, 15:53
Do wymiany uszczelniaczy musisz zdjąć kółka i raczej tylko tyle więc nie ma potrzeby nic stroić. Zarówno kółka jak i rozrząd pasuje w jeden sposób

SajmonLP
03-07-10, 15:59
teoretycznie tak samo myślałem, jednak zadzwoniłem do dość pewnej osoby, która potwierdziła inaczej, stąd też moje pytanie

Budziniak
03-07-10, 16:04
To w takim razie napisz tu proszę dokładnie słowa tej osoby. Czyli jak to jest jeśli masz zmodzony motor to po wymianie uszczelnień musisz stroić ponownie??? Trochę dziwne i bez sensu

SajmonLP
03-07-10, 16:18
Po odkręceniu kółek od wałków, i zdjęciu wszystkiego, należy potem wszystko tak ustawić, by śmigało jak należy.

Budziniak
03-07-10, 16:30
No tak lecz zapewne chodziło mu o prawidłowym ustawieniu rozrządu. Czekamy aż ktoś mądrzejszy się odezwie

!markos
03-07-10, 18:23
to rozloz, wymien, zloz, ustaw i pojedz na kolejne strojenie. po problemie.

SajmonLP
03-07-10, 18:57
i czasami nie potrzebnie wydane 500-1500zł

!markos
03-07-10, 19:02
pewna osoba tak mowila, to trzeba. nie ma ze boli. tuning nigdy nie byl tani, a wymiana uszczelniaczy szczegolnie.

zakit
03-07-10, 19:41
jaaasne, jak zlozysz tak jak rozlozyles to po co strojenie skoro wszystko bedzie tak samo?!

Konrad84
04-07-10, 16:02
po wymianie oleju też trzeba stroić :)

Pati
04-07-10, 20:38
oraz po każdym tankowaniu.

Amorr
07-07-10, 12:58
kazdy wie, ze po wymianie oleju, tankowaniu a nawet wymianie choinki zapachowej trzeba przynajmniej zrobic reset ecu :)

a tak na serio to pewnie chodzilo o dobry rozrzad/zaplon a nie strojenie ... zreszta dobrze wystrojony silnik w CL do odcinki (max cisnienia) sam da rade :) przy delikatnych modach .... od czego SFT + target AFR :)