Zobacz pełną wersję : black clear +amber
kuramoro78
02-07-10, 15:35
witam panowie!;)
Mam takie zapytanie do was. Czy zestaw reflektorów black clear + amber chodzi mi o te http://allegro.pl/item1077438803_jdm_black_clear_honda_civic_92_95_a mbery_amber.html są przystosowane do zamontowania xenonow Hid h4?czy te lampy posiadają homologacje na xenony. oczywiście do tego jeszcze spryskiwacze reflektorów tylko jakie były by najlepsze i odpowiednie do mojej Hanki Hb 94r?
oczywiscie ze nie , mozliwe ze nie posiadaja homologacji na zadne zarowki ale to juz musisz sie dopytac ...
kuramoro78
02-07-10, 15:54
To niech w takim razie wypowie sie ktoś kto takie lampy posiada i zapewni czy te lampy nadaja sie do legalnego poruszania sie po drodze i czy posiadają homologacje na xenony
ja takie lampy mam u siebie. Nie mają homologacji, ani na ksenon ani na jazdę po naszych drogach.
Ale świecą ładnie. Ksenonów nie wsadzisz tam.
kuramoro78
02-07-10, 16:55
ja takie lampy mam u siebie. Nie mają homologacji, ani na ksenon ani na jazdę po naszych drogach.
Ale świecą ładnie. Ksenonów nie wsadzisz tam.
to jak nie maja homologacji to policja sie jeszcze ciebie nie czepiła nie nie zabrała dowodu?
czemu ksenonów nie wsadzisz ? jaka żarówka tam idzie do tej lampy? normalnie h4 jak w standardzie?
to jak nie maja homologacji to policja sie jeszcze ciebie nie czepiła nie nie zabrała dowodu?
czemu ksenonów nie wsadzisz ? jaka żarówka tam idzie do tej lampy? normalnie h4 jak w standardzie?
Dlatego, że ksenony się wkłada do soczewek + samopoziomowanie i spryskiwacze.
Masz taki zestaw?
Bo niestety to co pokazujesz to nie jest reflektor soczewkowy!
to jak nie maja homologacji to policja sie jeszcze ciebie nie czepiła nie nie zabrała dowodu?
czemu ksenonów nie wsadzisz ? jaka żarówka tam idzie do tej lampy? normalnie h4 jak w standardzie?
ja tez mam takie lampy tylko nie zalozone , policja raczej nie przyglada homologacji na laampach - tym bardziej ze wiele od seryjnych wygladem nie odbiegaaja ...
Wojtec12345678
02-07-10, 22:15
Żadne lampy do Civica V gen nie mają homologacji na xenon
Żadne lampy do Civica V gen nie mają homologacji na xenon
bodajze TYC ma homologacje na xenon ale tez nie wszytkie
ja tez mam takie lampy i tak jak kolega pisze nie maja homologacji na polskie drogi ale policja sie o to nie doczepia ale jak mialem w nich xenon 6k to mi dowod zabrali tylko za xenon ale jak ktos chce to mozna bez niczego zamontowac tam xenony wchodza bez niczego mam taki jeden zestaw 6k na handel jak ktos chce
Zdzisio.pl
04-07-10, 13:58
a jak z regulacją wysokości tych lamp? mam na myśli to, że seryjnie hania ma elektryczne, a tu są manualne. Jest jakaś możliwość przełożenia silniczków? Jak sprawa wygląda w tej kwestii?
jest mozliwosc, poprostu sie przeklada silniczki.
dokładnie nie ma tam nic trudnego
Ja tam nie mogłem coś wykręcić owych silniczków... ze swoich starych lamp :D:P
Zdzisio.pl
18-07-10, 03:44
a miał ktoś problemy z tymi lampami z miśkami czy na przeglądach? W sumie one niewiele odbiegają od serii wyglądem, nie są tak "wypasione" jak angele i nie tak rzucają się w oczy. Pytam, orientuje się, drąże temat, bo już od dawna planuje zakup tych właśnie lampeczek z amberami :D wszystko byłoby malina gdyby tylko był ten E na reflektorze :(
na przeglądzie mogą się przyczepić, bo są to lampy ze stanów a tam nie ma asymetrycznego świecenia lamp. Tzn w europie prawa lampa doświetla bardziej pobocze a w stanach świecą na równo... Przy przeglądzie może się czepiać. Miśki raczej nie obczają tego :)
Zdzisio.pl
18-07-10, 16:05
na przeglądzie mogą się przyczepić, bo są to lampy ze stanów a tam nie ma asymetrycznego świecenia lamp. Tzn w europie prawa lampa doświetla bardziej pobocze a w stanach świecą na równo... Przy przeglądzie może się czepiać. Miśki raczej nie obczają tego :)
a jest możliwość wyregulowania tego nieco, żeby właśnie rzucić trochę tego światła na pobocze, ewentualnie prawą nieco podnieść względem lewej.. tak żeby świeciły w miarę podobnie jak OEM? Bo z tego co wiem to powinny być śruby do regulowania, jedna w pionie, druga w poziomie. Przynajmniej takie są w lampach OEM. Mniej więcej bym sam podkręcił trochę a już na cacy pojechałbym do diagnosty, żeby ustawił. Tylko kwestia czy właśnie jest taka opcja?
a jest możliwość wyregulowania tego nieco, żeby właśnie rzucić trochę tego światła na pobocze, ewentualnie prawą nieco podnieść względem lewej.. tak żeby świeciły w miarę podobnie jak OEM? Bo z tego co wiem to powinny być śruby do regulowania, jedna w pionie, druga w poziomie. Przynajmniej takie są w lampach OEM. Mniej więcej bym sam podkręcił trochę a już na cacy pojechałbym do diagnosty, żeby ustawił. Tylko kwestia czy właśnie jest taka opcja?
Posiadam clear black firmy Depo i normalnie mozna je regulowac, swieca asymetrycznie.
VaTi Pro-Tec
18-07-10, 17:58
A spotkał sie ktoś kiedykolwiek z clear black z homologacją??
Mnie w lampach Black Clear wkurzają 2 rzeczy. Po pierwsze lampy są krótsze od OEM'owych i przez to czasami widać brzeg zderzaka pod lampą. Po drugie widziałem, że u większości osób na tych lampach jest dość spora szpara pomiędzy lampą, a zderzakiem, widziałem to między innymi u Lopeza, na OEM'owych tego nie ma.
OEM to OEM, wiadomo. są szpary ale na chama to można by pod zderzak dać podkłądkę, podciągnąć go trochę, wysunąć lampy itd... Tragedii nie ma. Czy na przeglądzie będę miał problemy to wam powiem we wrześniu :D
Miśki to się czepiają LEDowych białych (sorry, w ich języku zimno-białych zapadających w jasny niebieski :D) postojówek, nie lamp :) Najprzynajmniej u mnie hehe :D W sumie to chyba mój diagnosta jest spoko bo w zeszłym roku to na przeglądzie sie koleś jarał tym, że tłumik fajnie chodzi (blackflame a'la apexi :D)
wysunąć lampy itd...
Ale jak wysuniesz za bardzo lampy do przodu to od razu nie będą równe z maską jak od góry będziesz patrzył.
Coś za coś... u mnie tragedii nie ma, jedynie z lewej strony (patrząc od przodu) jest większa szpara, ale to z powodu niezbyt idealnego pasa przedniego, który kiedyś gdzieś jakiś niemiec troszkę ustrzelił...
ale to nie tylko problem clear black ale kazdego zamiennika OEMowych. ja np mam zamiennik prawy, a lewy Stanleya. Stanley siedzi równo, a prawy zamiennik jest faktycznie troche krótszy przy kierunku. mi sie wydaje ze ktos kiedys zrobil wzór klosza, i teraz wszyscy jada na tych wymiarach... ze krótszy troche klosz też wiadomo...
u wszystkich jak widze po zdjeciach jest lekka szpara nie tylko pod zderzakiem, ale tez w "kąciku oka" ze tak to nazwe ;)
czasami mi sie wydaje ze nazwe DEPO moznaby zmienic na DERPO xD bo niektorzy jak maja spasowanie tych lamp to masakra...
ale da sie spasowac wszystko ;) u mnie ten zamiennik jest lekko wysuniety i przez to wystaje troche kierunkowskaz od góry, i lampa naprawde mocno dokrecona, zeby byla rowno tak jak powinna. ze szpara nie mam problemu - podkladki pod zderzak dalem. 15gr za sztuke, po dwie sztuki na srube, plastikowe :) polecam :)
a wlasnie co zadzicie o tych: http://allegro.pl/jdm-black-clear-honda-civic-92-93-94-95-reflektory-i1254507637.html
czy lepiej brac DEPO: http://allegro.pl/honda-civic-1992-96-kompl-reflektorow-black-clear-i1257113206.html
?
U mnie Depo clear black dały się bardzo ładnie spasować. Fakt, że musiałem troszkę podciągnąć zderzak do góry (na podkładkach) i wysunąć nieco lampy do przodu, ale patrząc od góry nie wychodzą przed maskę.
Wcześniej miałem Depo, ale nie black, tylko zwykłe zamienniki serii. To była dopiero masakra! Takie szpary były pod lampami, że prawie cała dłoń wchodziła. I za cholerę nie dało się tego ładnie spasować.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.