kamil-wawa
01-07-10, 18:18
Witam do MB8 z silnikiem d14a8 wsadziłem D15z6z anglika z 95r ...wiązka została z 15z6 + komp i imo. Problem jest taki że nie mam iskry i nie wiem jak podłączyć imo. Oznaczenia kompa P2y a na imo napisane jest Type nr. HLI 502. Czy ktoś ma rozpiskę z wiązką od Ek3 ??? W kompie P2y nie widze zgodnie z rozpiską żadnego wejścia kodu imo. W kompie z d14a8 sygnał z Imo szedł czerwonym kablem do ECU. Czy imo w P2y może blokować iskrę??
http://img819.imageshack.us/img819/2867/img0074p.th.jpg (http://img819.imageshack.us/i/img0074p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Jakie czujniki wymagane są do odpalenia silnika nawet w trybie awaryjnym ??
Czy ma ktoś rozpiskę aparatu zapłonowego z d15z6 ?? u mnie były inne kable a po przepięciu rozdzilacza z d15z6 został mi kabelek blue - tego co mi sie wydaje idzie on do obrotomierza i do odpalenia nie jest wymagany,
Przy diagnostyce wywala kod 26... nie wiem co to..
Po przekręceniu kluczyka zapala sie MIL słychać pompe paliwa przez 2 sek.
Paliwo jest na listwie, plusy na wtryskach też, ale chyba nie dawkuje paliwa bo swiece suche.
http://img819.imageshack.us/img819/2867/img0074p.th.jpg (http://img819.imageshack.us/i/img0074p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Jakie czujniki wymagane są do odpalenia silnika nawet w trybie awaryjnym ??
Czy ma ktoś rozpiskę aparatu zapłonowego z d15z6 ?? u mnie były inne kable a po przepięciu rozdzilacza z d15z6 został mi kabelek blue - tego co mi sie wydaje idzie on do obrotomierza i do odpalenia nie jest wymagany,
Przy diagnostyce wywala kod 26... nie wiem co to..
Po przekręceniu kluczyka zapala sie MIL słychać pompe paliwa przez 2 sek.
Paliwo jest na listwie, plusy na wtryskach też, ale chyba nie dawkuje paliwa bo swiece suche.