Zobacz pełną wersję : zacina się pedał gazu
Witam koledzy, mam problem mianowicie zacina mi się pedał gazu(civic1,3 D13B2) , jakby nie odskakiwał co ciekawe dzieje się to tylko w czasie dużych upałów i korków, muszę wtedy go podciąnąć od dołu. Zastanawiam się co zrobić, pryskałem WD 40 ale nic to nie pomogło, czyżby wymian linki, ale jaki wpływ upału ma na linkę:)?
Może ktoś miał podobny problem?
skolopendra
30-06-10, 18:16
pewnie linka się przeciera i hamuje
pewnie linka się przeciera i hamuje
x2
Miałem 5 lat d13b2, i ZAWSZE kiedy przychodziły upały i korki, zacinał mi się pedał gazu.
Sprzedałem ją mojemu kuzynowi, który tylko jeszcze nie odprawiał Voodoo, i też się zacina.
Z tego co czytałem zacina się prawie wszystkim. I nikt nie może nic z tym zrobić.
Mam teraz D15b2 i walczę z obrotami, które sobie faluja (nie tylko u mnie)
I nikt mi nie może pomóc.
Być może lata mijają i tak już z tymi silnikami jest?
WD 40 to się nawet do śmietnika nie nadaje a co dopiero zacierającej się linki. Kup nową,kup sprawną używaną, udaj się do firmy którą dorabia linki ew. możesz ją porządnie nasmarować. W moim Passat-cie :cool: linka też się przycinała więc powiesiłem ją na haczyku... :D i pełną determinacją lałem od góry olej. Trwało to długo bo dziurka maleńka ale po dziś dzień Tata jeździ tym autem i problem nigdy nie powrócił. Ja użyłem oleju do klimy PAG 100 bo był dość żadki i lepiej wnikał pod pancerz.
WD 40 to się nawet do śmietnika nie nadajea pomyśleć że tylu ludzi tego używa:eek:
Kup nową,kup sprawną używaną, udaj się do firmy którą dorabia linki ew. możesz ją porządnie nasmarowac
To nic nie da.
To nic(d15b2) Ja wymieniłem: przewody(3razy, tak mniej wiecej), świece, filtr paliwa, zawory dwa razy ustawiałem, aku, krokowy 2 razy. I gówno. Pewnie coś zapomniałem napisać.
Tu pytałem, ze 3 posty obrazowałem, nawet filmik na YT.
I nic.
Żyj z tym i czekaj na zime ;)
a lewe powietrze? za niskie obroty na biegu jałowym ?
a lewe powietrze? za niskie obroty na biegu jałowym ?
Silnik sie dławi, ale nie gaśnie, podbija w krytycznym momencie ZAWSZE.
Z lewym mi gasł zazwyczaj natychmiast
a probowales troche zwiekszyc obroty na jałowym i czy wtedy też ma takie skłonności do falowania?
a probowales troche zwiekszyc obroty na jałowym i czy wtedy też ma takie skłonności do falowania?
Śrubka na przepustnicy?
W rózne strony, rózne obroty.
Pracowałem nad nią.
a probowales troche zwiekszyc obroty na jałowym i czy wtedy też ma takie skłonności do falowania?
Znam śrubkę do obrotów.
Tak sie zastanawialem.
To jakby cały system zwalniał, coraz wolniej i wolniej i nagle W góre!!!
Chodzi normalnie, i znów....zwalnia.
Pompy jeszcze nie sprawdzałem, bo przekaźnik już zmieniałem i lutowałem.
Przekaźnik jest jak złoto :) A też mnie potrafił przytrzymać w jednym miejscu ;)
To nic nie da. Chodziło mi o problem założyciela tematu.
a pomyśleć że tylu ludzi tego używa
WD 40 to szit którego nie używam nawet aby łańcuch od roweru umyć. Ludzie tego używają bo słowo pryśnij WD40 jest modne i wpada w ucho. Jak widzę u kogoś w aucie butelkę tego siwaxu to mi się przykro robi że kolejny dał się nabrać :D:D
Chodziło mi o problem założyciela tematu.
WD 40 to szit którego nie używam nawet aby łańcuch od roweru umyć. Ludzie tego używają bo słowo pryśnij WD40 jest modne i wpada w ucho. Jak widzę u kogoś w aucie butelkę tego siwaxu to mi się przykro robi że kolejny dał się nabrać :D:D
Masz tysiące postów.
A chłopak prosił o radę.
MA taki problem w C d13b2, że jak go przegrzeje wpada mu na kosmiczne obroty.
Uważa, że zacina mu sie pedał gazu.
Ja uważam, że gdzieś indziej jest problem.
Po co aut postu, Twój wywód nic nie wnoszący, jakieś bzdury?
Muzyk-Grzes
01-07-10, 06:19
Może ktoś miał podobny problem?
W B2 nie działo mi sie nic takiego aż do czasu, kiedy zablokowałem wężyk nr.3 (czyt.otworzyłem na stałe 2 przepustnicę) wtedy czasem gaz sie blokował.
Troop a Ty popracuj trochę na poprawną składnią i poprawnie buduj zdania i układaj wypowiedzi. Nie mendrkuj na czyjkolwiek temat tylko skup się na problemie. Na początku tematu była mowa o lince że jest prawdopodobieństwo że się zaciera. Ty natomiast pomimo ze nie udało Ci się rozwiązać tego problemu w Swoim aucie wpierasz że no nie jest tego kwestia. Skąd to możesz wiedzieć skoro pchnąłeś dalej nie sprawne auto...
A chłopak prosił o radę. więc mu tą radę daj a nie wypisujesz teksty
Żyj z tym i czekaj na zime Mi przesmarowanie linki pomogło więc i on może spróbować.
Znam śrubkę do obrotów.
Tak sie zastanawialem.
To jakby cały system zwalniał, coraz wolniej i wolniej i nagle W góre!!!
Chodzi normalnie, i znów....zwalnia. czy nie chodziło Ci o falowanie obrotów ??
Hee,hee. I już się kłócie. Raczej napewno wina jest linki, być może wpływ ma przepustnica. Tak jak mówiłem delikatne podbicie pedała gazu do góry pomaga. Ciekawe:) Chyba wymienię linkę, problem ten mam już od 2 lat, kiedyś też myślałem że wystarczy wyregulować obroty, ale to nie to. A WD 40 czasem działa :)
Muzyk-Grzes
02-07-10, 16:46
Jak chcesz to mi została linka od B2
Miałem to samo w d15b2. I znam rozwiązanie. Linka przed przepustnicą jest na takiej "łapce" ją trzymającej ze śrubą regulacyjną. Linkę trzeba poprostu poluzować bo mogę się założyć że jest sztywna jak silnik nie pracuje. Linka musi mieć trochę luzu. Problem ustąpi, uwierz mi. Ja nie mam już długo tego problemu a w KAŻDYM korku szlag mnie trafiał.
Również miałem problem z blokującą sie linką w korkach, pomogło poluzowanie jej, tak że jak jest zimno mam lekki luz na gazie, natomiast jak jest gorąco to tego luzu praktycznie nie ma. Od gorąca pęcznieje wężyk w którym linka się znajduje, stąd wyższe obroty ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.