Zobacz pełną wersję : VIII generacja i wariacje z fabrycznym autoalarmem
Proszę o informacje czy ktoś z Koleżanek, Kolegów zmieniał cokolwiek w ustawieniach fabrycznego alarmu. Chciałbym, aby w czasie załączania alarmu np domykały się szyby, żeby można było przy dłuższym potrzymaniu kluczyka w drzwiach (kręcąć zgodnie z kierunkiem ruchów wskazówek zegara) otwierały się wszystie okna, aby włączenie alarmu spowodowało wygaszenie niewyłączonych świateł mijania itp.
Czy w fabrycznym alarmie są takie możliwości?
Czy ktoś z Was ma takowe doświadczenia?
Mariostar
to raczej nie jest związane z alarmem ale z możliwosciami auta, a o ile mi wiadomo civy takich opcji nie posiadają...
Jak kupowałem swojego to pytałem o funkcje domykania szyb (z racji tego że w poprzednim samochodzie to miałem) podbno daje się to zrobić, ale nie jest to polecane więc zrezygnowałem.
Proszę o informacje czy ktoś z Koleżanek, Kolegów zmieniał cokolwiek w ustawieniach fabrycznego alarmu. Chciałbym, aby w czasie załączania alarmu np domykały się szyby, żeby można było przy dłuższym potrzymaniu kluczyka w drzwiach (kręcąć zgodnie z kierunkiem ruchów wskazówek zegara) otwierały się wszystie okna, aby włączenie alarmu spowodowało wygaszenie niewyłączonych świateł mijania itp.
Czy w fabrycznym alarmie są takie możliwości?
Czy ktoś z Was ma takowe doświadczenia?
Mariostar
takie zeczy to pewnie tylko w Erze :lol: :lol:
a realnie myśle ze wskazane jest dorobienie drugiego alarmu ze wszystkimi funkcjami bo jak zaczniesz się bawić w nastawy (albo jakiś nie do kończa ogarnięty elektryk) to może wyjść kłopocik
napewno jeżeli chodzi o domykanie szyb gdy sie auto zamyka pod pilotem to nie ma takiej opcji ... jakieś silowniki specjalne z jakimis modułami pod elektryke (jak vw) "terefere pimpirampam" :shock: nie czaiłem bazy to po chwili już tylko udawałem, że słucham dealera :D :D
pozdro
[ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 ]
Mam jeszcze pytanie co do alarmu i centralnego. Lampiłem się w te instrukcje i mam u siebie niby Super Lock czyli podwójną blokade zamka, ale jest tych kombinacji 50 razy w lewo przekrecic, 8 w prawo , kopnac sie w łydke :) i zaskoczy taka blokada. Chciałbym sobie zrobić tak , że jak rusze autem to żeby mi się drzwi zamknęly tylko od zewnątrz, czyli zeby z wewnątrz dało się otworzyć a z zewnątrz nie.
Nie wie ktoś czy jest taka możliwość, albo czy mi tak zrobią u dilera ? :roll:
Można dokupić nieoryginalny moduł domykania szyb. W Honda Plaza w Warszawie kosztuje 159 + montaż 366 :)
Chciałbym sobie zrobić tak , że jak rusze autem to żeby mi się drzwi zamknęly tylko od zewnątrz, czyli zeby z wewnątrz dało się otworzyć a z zewnątrz nie.
hehe, takie cudo to inaczej system antynapadowy, staruszek w lexusie ma, dobra sprawa, wsiadasz , jedziesz a komp robi wszystko za ciebie
da sie zrobic bankowo ale to pewnie kosztuje, na allegro sa takie super alarmy co niby to obsluza, teraz tylko ciekawostka ile hondzia skazuje za zalozenie
Funkcja autozamykania drzwi jest ukryta w Civicu ale najwyrazniej jedynie w modelach 2006. Mala instrukcja jak to zrobic (z forum Civinfo)
By wlaczyc autozamykanie przy 16 kmh
- Zamknac drzwi kierowcy
- Przekrecic kluczyk w pozycje II
- Przytrzymac przycisk zamykania drzwi (na podlokietniku drzwi) az beda slyszalne dwa dzwieki zamykania. Trwa to ok. 6 sekund**.
- Przekrecic kluczyk w pozycje I.
By wlaczyc autootwieranie przy wylaczaniu zaplonu
- Zamknac drzwi kierowcy
- Przekrecic kluczyk w pozycje II
- Przytrzymac przycisk OTWIERANIA drzwi (na podlokietniku drzwi) az beda slyszalne dwa dzwieki otwierania. Trwa to ok. 6 sekund**.
- Przekrecic kluczyk w pozycje I.
By WYLACZYC autozamykanie przy 16 kmh
- OTWORZYC drzwi kierowcy
- Przekrecic kluczyk w pozycje II
- Przytrzymac przycisk zamykania drzwi (na podlokietniku drzwi) az beda slyszalne dwa dzwieki zamykania. Trwa to ok. 6 sekund**.
- Przekrecic kluczyk w pozycje I.
By WYLACZYC autootwieranie przy wylaczaniu zaplonu
-OTWORZYC drzwi kierowcy
- Przekrecic kluczyk w pozycje II
- Przytrzymac przycisk OTWIERANIA drzwi (na podlokietniku drzwi) az beda slyszalne dwa dzwieki otwierania. Trwa to ok. 6 sekund**.
- Przekrecic kluczyk w pozycje I.
**Kiedy nacisniesz przycisk od razu uslyszysz zamykanie/otwieranie drzwi. Trzymaj wcisniety przycisk az uslyszysz ten sam dzwiek jeszcze raz. Powinno trwac ok. 6 lub 7 sekund.
A podwojna blokada zamka (SUPERLOCK) podobno jest wlaczana dwoma nacisnieciami zamykania na pilocie :) (mowie caly czas podobno bo samochodu jeszcze nie mam, wszystko znalazlem na Civinfo :) )
Maciek CIVIC SPORT
27-01-07, 10:02
Dobre, dobre. Musze to przetestować dzisiaj :)
dzisiaj to ogarne i spróbuję...
nono i dajcie znac co i jak bo to jakies dobre czary sa ;)
ooooo dobre ..... druknąłem te czary i jutro będę testować :afro: :afro:
W posiadanej przeze mnie wersji 1,8 4D Executive niestety nie ma przycisku zamykania i otwierania drzwi od wewnątrz, więc z programowania alarmu "dupa" . tego wynika iż rzeczywiście alarm jest włożony do tego auta najprostszy jaki tylko można sobie wyobrazić. Może czas pomyśleć o jakimś lepszym alarmie.
Oj - wkurzyłem się jeszcze bardziej.
:mlotek:
BDavid pewnie wyprobowal te czary, zamknelo go w samochodzie i do dzisiaj nie moze wyjsc :D
BDavid pewnie wyprobowal te czary, zamknelo go w samochodzie i do dzisiaj nie moze wyjsc :bicie:
narazie to nie miałem czasu wypróbować... wszędzie narazie na szybko... ale dzisiaj po pracy potestuję i po 19tej dam znać co i jak...
na podlokietniku drzwi ale ja na podłokietniku nie mam przycisku zamykania drzwi tylko na panelu drzwi, zaraz obok klamki... jeśli to oto chodzi to bde próbował...
Niestety raczej chodzi o ten guziczek, którego nie mamy a w jego miejsce jest piękna matowo-czarna zaślepka - kurrrr.......
Mayek własnie o te czary mi chodziło ... Działają !!! przed paroma chwilami testowałem i jak to przystało na zaśnieżoną ulicę - VSA zostało wyłączone i ręczniak poszedł w ruch :d ... nie ma co ale hondzia dobrze śmiga :)
znalazłem... ale ze mnie młotek, nie wiem dlaczeo myślałem, że ten guziczek od zamykania drzwi jest od blokowania lusterek... :bicie:
bajerek działa...
Czyli rozumiem, ze w sedanie tego nie uswiadczymy?...
Tak - niestety dobrze to rozumiesz. :(
trzy razy z instrukcją w ręku próbowałem - NIC
drzwi sie zamykają, otwieraja, a samoczynne blokowanie czy odblokowywanie NIE działa.
Dupa
:-(
al
Maciek CIVIC SPORT
01-02-07, 12:59
trzy razy z instrukcją w ręku próbowałem - NIC
drzwi sie zamykają, otwieraja, a samoczynne blokowanie czy odblokowywanie NIE działa.
Dupa
:-(
al
U mnie to samo, lipa, nie działa
A u mnie czary działają, przekraczając 16km/h drzwi automatycznie się zamykają, wyłaczając zapłon automatycznie otwierają. Chcąc wypuścić pasażerów bez wyłączania zapłonu otwieram przyciskiem na panelu drzwi, a później po przekroczeniu 16km/h znowu automatycznie się same zamykają.
Bardzo fajny i przydatny jak dla mnie bajer.
Maciek CIVIC SPORT
01-02-07, 14:02
moze zle cos ustawialem, ale probowalem kilka raz i nic. Dzis jeszcze raz sprawdze
moze zle cos ustawialem, ale probowalem kilka raz i nic. Dzis jeszcze raz sprawdze
Ja mam silnik 1,4 może japońce z angolami dali te "czary" na pocieszenie , zamiast dodatkowych koni mechanicznych. ;) :d
moze zle cos ustawialem, ale probowalem kilka raz i nic. Dzis jeszcze raz sprawdze
Ja mam silnik 1,4 może japońce z angolami dali te "czary" na pocieszenie , zamiast dodatkowych koni mechanicznych. ;) :d
U mnie też działa. :)
U mnie w 1.8 sport też działa...
A czy w wersji 1.8 sport w standardowym alarmie jest czujnik ruchu wewnątrz samochodu? Siostra przyjechała z Belgii i zauważyłem, że z włączonym alarmem moge robić co chce w środku a on nic :/ , dopiero reaguje na otwarcie drzwi. Czyli ktos mogłby wybic szybę a alarm by nawet nie zareagował :bicie:
niestety smutna prawda z tym alarmem, u mnie to samo. Jednak zapewne latwo jest go dozbroic za nieduze pieniadze
W sporcie nie ma czujnika ruchu.
W Executive tez nie, na to wychodzi ze tylko w wersjach dla "wyspiarzy"...
Czy ktoś może dokładal takie czujniki albo pytał o ich koszt w ASO ? Zajżałem do instrukcji i wychodzi na to że jeżeli są to koło światełka przedniego wewnętrznego, nawet jest teraz takie puste miejsce na nie.
hmm
za Civinfo
"The key (sorry, no pun intended!) is that fully fledged auto lock systems unlock themselves in the event of a crash - whereas this auto lock 'hack' for '06 Civics does not have that ability."
czyli jeśli sam załączyłeś funkcję autoblokowania drzwi, to przy wypadku możesz nie móc ich otworzyć?
LocutusOfBorg
15-08-07, 21:09
W civ 1.8 SPORT dla wyspiarzy seryjnie również montują xenony (HID).
pozzdrawiam,
Locutus
browocofil
20-08-07, 22:01
U mnie (1.8 Sport 5D z 2007) też nie działa :(
w 2007 r. zmienili soft w komputerze i nie można wykorzystać tej kombinacji do uruchomienia funkcji automatycznego zamykania drzwi... ale w rocznikach 2006 powinno działać. Jak komuś zależy na tej funkcji to może za kilka stówek zamontować w serwisie dodatkowy immobilizer w którym można tę funkcję uaktywnić a przy okazji mieć dodatkowe zabezpieczenie antynapadowe.
Mam pytanie co do alarmu w civic 1.8 sport z 2007roku kto mi powie jak sprawić żeby alarm zaczął działać tzn wyć migać itp :p oczywiście bez brutalnego włamywania się do auta ;). Ostatnio zauważyłem że da radę zamknąć auto pilotem z otwartą maską co oznacza że nie ma tam czujnika alarmu.... zaczynam się obawiać że w ogóle nie ma tego alarmu tylko centralny zamek !!
sory mam pytankojak tu sie dodoaje nowy temat??;>
Mam pytanie co do alarmu w civic 1.8 sport z 2007roku kto mi powie jak sprawić żeby alarm zaczął działać tzn wyć migać itp
"Zamknij" samochód z pilota i otwórz drzwi kluczykiem. Tylko poczekaj aż się alarm uzbroi - o ile go masz of course ;)
Pzdr - Artur S.
"Zamknij" samochód z pilota i otwórz drzwi kluczykiem. Tylko poczekaj aż się alarm uzbroi - o ile go masz of course ;)
Pzdr - Artur S.
ale w tym momencie sie sam rozbroi w czasie przekrecania kluczykiem. lepiej niech wejdzie do srodka, zamknie z pilota i otworzy ze srodka (czyli centralny a potem klamka)
Centralkę alarmu deaktywuje się przyciskiem w kluczyku, a nie przekręcając go w zamku - przynajmniej u mnie.
Pzdr - Artur S.
zrobiłem tak jak napisałeś i dodatkowo jest tak też w instrukcji. Zamknąłem samochód przyciskiem i po około minucie otworzyłem kluczykiem.... i nic dwa mrugnięcia kierunkowskazu i drzwi się otworzyły. Jak pisałem mam wersję sport i w specyfikacji jest AUTOALARM więc możliwość jest tylko jedna coś się zepsuło bo jak można nie mieć alarmu skoro jest on w specyfikacji mojego samochodu... i pozostaje jeszcze kwestia jaką Ty masz wersję i kiedy kupowałeś auto
semri: ale w tym momencie sie sam rozbroi w czasie przekrecania kluczykiem. lepiej niech wejdzie do srodka, zamknie z pilota i otworzy ze srodka (czyli centralny a potem klamka) tak się nie da ze wzgledu na blokadę deadlock ;)
browocofil
16-09-08, 19:21
Ja też mogę bez problemu otworzyć kluczykiem
Ja też mogę bez problemu otworzyć kluczykiem
Qrcze, nie bardzo rozumiem - tzn że alarm nie jest podłączony pod krańcówki w drzwiach?
Manwe - zobacz w specyfikacji, co te dwa mrugnięcia oznaczają. Może faktycznie w wersji sport możliwe jest rozbrojenie alarmu poprzez centralny zamek, choć IMHO byłoby to trochę bez sensu i jak napisałem wyżej, nie wiem w jaki sposób alarm by "bronił" dostępu do wnętrza samochodu. Chyba, że rozpoznaje iż otwierasz drzwi odpowiednim kluczykiem a nie np. łamakiem..
Zrób jeszcze eksperyment zamykając się w samochodzie, uzbrój alarm i bez jego wyłączenia spróbuj odpalić silnik.
Pzdr - Artur S.
Spróbujcie otworzyć okno potem zamknij autko włącz alarm i po minucie otwórz auto przez otwarte okno klamką wewnątrz alarm powinien wtedy wyć.
U mnie jest tak ,że jak alarm jest "uzbrojony" i otowrzę drzwi tylko kluczykiem to włacza się alarm,syrena brzmi bardzo nie ładnie hihhi.
A co do "deadlocka" to w instukcji jest napisane w zależności od wersji.Ja mam EXECUTIVE i nie mam tej opcji...więc skoro w instrukcji na Polske jast taki wpis ,to jaka wersja ma tą opcję ?!
A patrząc właśnie na stronie hondy, jak to się pisze hihi okazało sie ,że moja honda jest tańsza o 6 tys :-(
Deadlock zalacza sie po podwojnym nacisnieciu przycisku zamykania na kluczyku. Mozna zatem probowac otwierac drzwi od srodka po jednokrotnym nacisnieciu przycisku zamykania i jak najbardziej alarm zalaczy sie :) A przekrecenie kluczyka w zamku takze rozbraja alarm - bylaby raczej bezsensem inna sytuacja, prawda? Tym bardziej ze kluczyk czasem wariuje i pilot nie chce otworzyc drzwi...
A przekrecenie kluczyka w zamku takze rozbraja alarm - bylaby raczej bezsensem inna sytuacja, prawda?
no to w alarmach nie fabrycznych (przymajmniej w moim) jest wlasnie taki 'bezsens' - tzn jak uzbroje alarm, poczekam 15 sek i otworze drzwi kluczykiem, alarm sie wlacza. Ja tam sie ciesze - przynajmniej moglem przetestowac czy dziala ;)
A przekrecenie kluczyka w zamku takze rozbraja alarm -
Hmmm... Z ciekawości: a jak zamiast kluczyka użyje się np. "łamaka" czy śrubokręta to alarm też się rozbraja? Bo jak tak, to ja dziękuję za taki wynalazek - niestety z autopsji wiem jak to jest stracić autko...
Pzdr - Artur S.
Po pierwsze w sobotę jadę do serwisu bo sytuacja jest mega dziwna
1- numer z załączeniem alarmu przez otwarcie kluczykiem nie wypalił auto poprostu się otwiera
2- numer z zamknięciem się w aucie nie wypalił po jednokrotnym naciśnięciu przycisku i próby otwarcia nie można wyjść czyli deadlock działa i to po jednym naciśnięciu przycisku pilota
3- nie mam czujnika ultradźwiękowego bo mogę włożyć rękę do auta które jest uzbrojone i ma otwartą szybę
4- jeśli nie mam czujnika ultra.. to nie mam też według instrukcji syreny !! ale wtedy co to za alarm ??
5- wszystkie znaki na niebie i ziemi tj specyfikacja jaką dostałem przy kupnie + np. http://www.honda.pl/zdjecia/1/7/3/6234_civic5d2008.pdf mówią że od wersji SPORT jest alarm montowany fabrycznie
6- nie mówię już o dziwnej przypadłości zyga502... dlaczego w najlepszej wersji nie ma deadlocka
uff trochę się napisałem ale sytuacja jest serio ciekawa może serwis mi powie czy mam ten alarm czy nie ;p
wydaje mi sie ze ten alalrm to tylko nalepka na drzwiach. Ja u siebie tez nie zauwazyłem zeby cos było. Miga tylko jakas dioda.
browocofil
17-09-08, 08:00
Po pierwsze w sobotę jadę do serwisu bo sytuacja jest mega dziwna
1- numer z załączeniem alarmu przez otwarcie kluczykiem nie wypalił auto poprostu się otwiera
2- numer z zamknięciem się w aucie nie wypalił po jednokrotnym naciśnięciu przycisku i próby otwarcia nie można wyjść czyli deadlock działa i to po jednym naciśnięciu przycisku pilota
3- nie mam czujnika ultradźwiękowego bo mogę włożyć rękę do auta które jest uzbrojone i ma otwartą szybę
4- jeśli nie mam czujnika ultra.. to nie mam też według instrukcji syreny !! ale wtedy co to za alarm ??
5- wszystkie znaki na niebie i ziemi tj specyfikacja jaką dostałem przy kupnie + np. http://www.honda.pl/zdjecia/1/7/3/6234_civic5d2008.pdf mówią że od wersji SPORT jest alarm montowany fabrycznie
6- nie mówię już o dziwnej przypadłości zyga502... dlaczego w najlepszej wersji nie ma deadlocka
uff trochę się napisałem ale sytuacja jest serio ciekawa może serwis mi powie czy mam ten alarm czy nie ;p
No to czekamy na wieści, bo jak widać problem dotyczy wielu użytkowników
Fabryczny alarm w wersji Sport i Executive uruchamia i rozbraja sie poprzez pilota lub przekręcenie kluczyka w drzwiach.U mnie po zamknieciu się w srodku za pomocą pilota i otwarciu drzwi uruchamia się klakson -brak odzielnej syrenki.
Natomiast po zazbrozjeniu alarmu poprzez pilota i otwarciu samochodu kluczykiem nie uruchamia się.
Widzisz Mariusz1 dzisiaj po raz kolejny (już kiedyś tak próbowałem) wykonać tak jak to opisałeś jednak nie mogę wyjść z samochodu ze względu na aktywację deadlock'a !! ;)
Dla mnie jest jasne co napisałeś ale z nazwy posta wynika iż masz problem z alarmem a próbowałem wyjaśnic jak on działa i z czego się składa.Z treści wynika iż masz raczej padniety deadlock a nie alarm(chociaż na razie nie masz możliwosci sprawdzi czy działa :)).Natomiast jest to prymitywna wersja alarmu z wykorzystaniem klaksonu i bez czujników ultradzwiekowych nie wspominając o braku własnego zasilania.Na otarcie łez w Accordzie też są takie same fabryczne alarmy..............
Hmmm... Z ciekawości: a jak zamiast kluczyka użyje się np. "łamaka" czy śrubokręta to alarm też się rozbraja? Bo jak tak, to ja dziękuję za taki wynalazek - niestety z autopsji wiem jak to jest stracić autko...
Pzdr - Artur S.
Co do tej opcji - nie, srubokret nie ma wbudowanego w kluczyku ukladu elektronicznego rozbrajajacego alarm (i immobilizer) :)
srubokret nie ma wbudowanego w kluczyku ukladu elektronicznego rozbrajajacego alarm (i immobilizer) :)
Tak myślałem, choć z drugiej strony wszystko zależy od "śrubokręto-producenta" ;) A na serio - nie tyle chodziło mi o sam kluczyk, co o ewentualną elektronikę (zamontowaną w klamce?) kontrolującą, czy użyty do otwarcia centralnego zamka kluczyk ma także "uprawnienia" do rozbrajania alarmu.
Pzdr - Artur S.
spoko jutro wszechwiedzący serwis będzie musiał mi odpowiedzieć na wszystkie te pytania :)
SPRAWOZDANIE Z WIZYTY W SERWISIE :p
1. Alarm działa !!! :p
2. Faktycznie nie ma czujnika chroniącego maskę więc pomimo alarmu można bez karnie dostać się do komory silnika i np wyłączyć akumulator.
3. Alarm włączy się gdy zamkniemy auto z otwartą szybą i.... nie wystarczy pociągnięcie za klamkę jak robiłem do tej pory bo faktycznie działa deadlock natomiast użycie przycisku obok klamki (tego "rygla" z czerwoną kropką :) ) powoduje natychmiastowe załączenie alarmu to jest wycie klaksonu.
4. W poniedziałek (po konsultacji serwisu z centralnym serwisem Hondy :p) dostanę odp. czy można zamontować czujnik otwarcia maski.
spoko jutro wszechwiedzący serwis będzie musiał mi odpowiedzieć na wszystkie te pytania :)
SPRAWOZDANIE Z WIZYTY W SERWISIE :p
1. Alarm działa !!! :p
2. Faktycznie nie ma czujnika chroniącego maskę więc pomimo alarmu można bez karnie dostać się do komory silnika i np wyłączyć akumulator.
3. Alarm włączy się gdy zamkniemy auto z otwartą szybą i.... nie wystarczy pociągnięcie za klamkę jak robiłem do tej pory bo faktycznie działa deadlock natomiast użycie przycisku obok klamki (tego "rygla" z czerwoną kropką :) ) powoduje natychmiastowe załączenie alarmu to jest wycie klaksonu.
4. W poniedziałek (po konsultacji serwisu z centralnym serwisem Hondy :p) dostanę odp. czy można zamontować czujnik otwarcia maski.
Witam u mnie jest przełacznik chroniący dostęp do silnika,otwarcie drzwi kluczykiem orginalnym bez wyłaczenia alarmu powoduje właczenie syreny,niedomknięte drzwi czy bagażnik nie uaktywniają alarmu za alarm dopłacałem 1000zł(zniżka do ac za firmowy alarm ,plus imobilajzer z certyfikatem)
Witam u mnie jest przełacznik chroniący dostęp do silnika, otwarcie drzwi kluczykiem orginalnym bez wyłaczenia alarmu powoduje właczenie syreny, niedomknięte drzwi czy bagażnik nie uaktywniają alarmu. Za alarm dopłacałem 1000zł (zniżka do ac za firmowy alarm, plus imobilajzer z certyfikatem)
To znaczy, że masz inny alarm a nie fabryczny, o którym jest temat.
U mnie jest fabryczny i robi tak:
Jak się zamknę w środku i otwieram przełącznikiem przy klamce to bleczy, jak stoję na zewnątrz i otwieram kluczykiem to nie bleczy. W sumie logiczne by to było jakby w klamce była jakaś elektronika, ale czy jest? Raczej wątpię, więc o kant d..y taki alarm
Bawiłem się w mycie komory silnika i odłączyłem akumulator. Po podłączeniu ponownie alarm cały czas wyje - nie da się go wyłączyć pilotem (działał z fabrycznym). Nie wiem dokładnie co to za alarm, zakładany był w ASO, podejrzewam, że to jakiś q can, passenger 200 albo coś podobnego. Udało mi się go awaryjnie rozbroić PA (przyciskiem autoryzacji) przez wystukanie pin code - wg. instrukcji od alarmu q can. Teraz jest tak, że dioda od alarmu w ogóle nie miga - alarm jest wyłączony. Pytanie jak go ponownie aktywować? W różnych instrukcjach jest opisane jak dezaktywować i przełączyć w tryb awaryjny i to się udało - nie mogę się nigdzie dogrzebać jak go włączyć ponownie. Wizyta w ASO w ciągu najbliższych dni odpada, miał ktoś podobny problem albo ma pomysł co z tym zrobić? Niby udało się uruchomić samochód, ale nie daje mi to spokoju i chciałbym żeby działał.
davidoff81
06-01-13, 21:54
Witam!
Mam taki problem,że jak zamykam drzwi samochodu to po chwili zaczyna mi się świecić kontrolka otwartych drzwi i załącza się autoalarm.Sprawdzałem czujniki od drzwi i na pierwszy rzut oka są ok, więc mam pytanie czy można jakoś odłączyć autoalarm ,żeby nie wył co chwilę???
Temat na pierwszt strzal dla ciebie
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?13-Przywitaj-si%EA-na-forum-Civic-Klub-Polska!/page554&highlight=witamy
Potem poszukaj , posprawdzaj dokladnie krańcówki.
Jak chcesz odlaczyc autoalarm i jezeli nie jest bardzo wgryziony w wiazke ( czyt . odciecie zaplonu , itp. )
to powinno wystarczyc jak wypniesz kostke z centralki alarmu. To tak na pierwszy rzut OKA
PS. ale jest duże prawdopodobieństwo ze masz alarm fabryczny i może ta metoda nie zadziałać.
Sprawdzałem czujniki od drzwi i na pierwszy rzut oka są ok.
Oprócz krańcówek w drzwiach pod alarm jest podpięta tez klapa bagażnika i maska silnika. Rzuć jeszcze tam okiem.
Pokombinowałem trochę i okazuje się że autoalarm (seryjny) można prosto odstawić.
Wystarczy wypiąć wtyczkę od zamka klapy silnika i zamostkować styki we wtyczce jakimś drucikiem. Komputer traktuje to jako ciągle otwartą klapę i nie uruchamia alarmu. Po zamknięciu auta pilotem zamki w drzwiach i klapie bagażnika normalnie się zamykają ale nie zaświeca się w liczniku diodka od alarmu. Po odpaleniu nie wyskakują żadne błędy ani sygnał otwartej klapy.
Nie testowałem tego przy dłuższej jeździe tylko przy odpaleniu auta na chwilkę.
Wygląda na to że w razie problemu z alarmem właśnie tak można sobie go zablokować
grypsownik
07-02-13, 07:25
Panowie a jak np. Zamkne samym kluczykiem drzwi wkładając do zamka kluczyki to alarm się? uzbroi bo jam z pilota zamykam to się uzbraja alarm a ja trzymam samochód w garażu w domu i nie chce zamykać auta z alarmem tylko bez uzbrojenia
Otwórz okno, zamknij drzwi kluczykiem, otwórz ręcznie, poprzez otwarte okno, drzwi od wewnątrz, jeżeli alarm się uzbroił zacznie wyć.
Przy uzbrojonym seryjnym alarmie ZAWSZE mruga diodka w liczniku. Czasem zaczyna mrugać po sekundzie albo trzech, trzeba chwilkę odczekać, Jak nie mruga to znaczy że nie jest uzbrojony.
butler.gdansk
08-02-13, 15:41
Nie mam fabrycznego alarmu, ale żeby zamknąć samochód bez jego uzbrajania to moim zdaniem wystarczy otworzyć drzwi, zaryglować je centralnym przy drzwiach od środka i zamknąć...
Samochód zamknięty, alarm wyłączony.
Pytanko mam takie, w którym miejscu ASO montuje diodki od alarmu w autach bez fabrycznego autoalarmu?
Paluch_tcw
08-04-13, 08:47
Ja spotkałem się z diodka wciśniętą między deską a lewym przednim słupkiem oraz między deską a przednia szybą (w rogu)
Pytanko mam takie, w którym miejscu ASO montuje diodki od alarmu w autach bez fabrycznego autoalarmu?
AutoWitolin montuje tutaj:
http://img560.imageshack.us/img560/9704/dioda.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/560/dioda.jpg/)
pkobierecki
08-04-13, 12:30
Takie diodki są powszechnie stosowane jak zauważyłem w samochodach z dokładanym przez dealera alarmem. Ja w swoim cifie mam alarm fabryczny to tej diodki nie mam. Ale zauważyłem w Lexusie CT mojej mamy że ta dioda się wciska. Jest tak jakby przyciskiem. Wie ktoś po co to w ogóle jest? Po co to się wciska i co to powoduje? Wie ktoś?
Ktoś wie - można z tego zrobić np przycisk autoryzacji i wprowadzić wciskając np PIN - przełączyć alarm w tryb serwisowy itd - zależy od rodzaju alarmu
Dzięki wielkie. Bardzo mi pomogliście.
maniek01-76
10-05-15, 14:14
Witam Wszystkich. Mam problem z alarmem w moim ufo. Bez wzgledu na to czy alarm jest uzbrojony czy nie jest wyje syrena wiec musialem ja odlaczyc. Czy wie ktos moze jak sie z tym uporac i w ktorym miejscu w aucie jest zamontowany fabrycznie alarm? Z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam
Kurde zamykanie podczas jazdy działa i nawet alarm mam 😀
Są jeszcze jakieś ukryte funkcje w ufo 👽?
Gesendet von meinem D5803 mit Tapatalk
Panowie, miotam sie z oem alarmem. Włącza sie syrena co chwila i nie wiem za bardzo co z tym robić.
Panowie, miotam sie z oem alarmem. Włącza sie syrena co chwila i nie wiem za bardzo co z tym robić.
Jak jest rozbrojony czy uzbrojony? I to na pewno OEM? Bo OEM "wyje" czyms co bardziej przypomina klakson niz syrene alarmu.
Nie wariuja krancowki w drzwiach/klapach?
Raczej oem. Pod maską nigdzie nie widzę syreny. Wydaje mi się że to klakson wyje. Oczywiście włącza się samoczynnie jak jest uzbrojony.
Rzucę na to okiem. Wydaje mi się, że wszystko z tym jest w porządku no ale przyjrzę się temu.
Krancowki to pierwsze co bym sprawdzil :) bo innych zrodel "wzbudzenia" nie ma w fabrycznym alarmie. Ani przechyłówki ani ultradzwięków
Pawel@1991
21-02-16, 18:11
Witam serdecznie.
Pojawił sie u mnie taki sam problem jak koledze kuba_ce.
Alarm fabryczny (klakson zamist syreny) załącza się samoczynnie chwilę po zamknięciu samochodu. Problem pojawił się w piątek podczas intensywnych opadów (nie wiem czy to ma coś wspólnego).
I tu szczególne pytanie do Kuby, jak sobie poradziłeś z problemem?
I tu szczególne pytanie do Kuby, jak sobie poradziłeś z problemem?
Niestety nie. Byłem w zakładzie który się specjalizuje w alarmach ale stwierdzili że ten jest fabryczny i oni nic nie pomogą :/
Chyba pozostaje mi ASO.
Wypinałem w tylnej klapie czujnik zamknięcia oraz ten z przedniej maski ale mimo, że wtyczki z czujników są wypięte, to alarm wciąż się załącza. Również wypiąłem czujniki zamknięcia drzwi ale też nic to nie dało. Także wszystkie czujniki dezaktywowane a alarm żyje swoim życiem. Kable masowe co mam pod maską przeczyściłem i inne tego typu głupoty ale nic nie dało.
Z tego co czytałem na 8thcivic.com, to hamburgerom padały czujniki zamykania przedniej maski. U mnie się to nie sprawdziło. Jeszcze ktoś miał problem z baterią alarmu. Przeglądałem serwisówkę w poszukiwaniu odpowiedzi ale coś nie bardzo mam punkt zaczepienia.
Jutro zadzwonię do ASO i dam znać co i jak.
Pawel@1991
21-02-16, 19:48
Dzięki za info,
Ja postaram się sprawdzić krańcówki w wolnej chwili a póki co mocno zaprzyjaźniłem się z płaską 10 i odkręcam klemę od akumulatora.
Hehehe ja też :/ Padaka jakaś.
Panowie odświeżam temat mam to samo co kolega wyżej. Alarm wyje kiedy mu się zechce czasem 3 dni bez problemu a czasami cały dzień wariuje. Wymieniłem na nowy akumulator podobno spadało napięcie ale problem nie zniknął. Bardzo proszę o pomoc może ktoś zna temat z autopsji.
P. S kiedy zamykam samochód z kluczyka kierunki mrygną 2 razy czyli alarm się niby uaktywnia ale nie wariuje. Wariacje się zaczynają gdy zamknę z pilota.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.