PDA

Zobacz pełną wersję : mini-me turbo? d15 z głowicą od z6



rrafalk
28-06-10, 23:16
witam zastanawiam się nad montażem turbo do mojej hondy możecie mi podpowiedzieć jakiej mocy można się spodziewać na sofcie mój silnik to d15b7 z głowicą od z6, a może lepiej kupić dół od z6 i wtedy uturbić?

zakit
28-06-10, 23:22
rob turbo na minime, wszystko zalezy od sprezarki i dmuchania, ale okolice 170km sa do zrobienia...

kornel861
29-06-10, 00:39
Panie a ile bedziesz dmuchal ?:D D15 na forum po mini jest troche :) Popatrz dobrze.

rrafalk
29-06-10, 07:03
Panie a ile bedziesz dmuchal ?:D D15 na forum po mini jest troche :) Popatrz dobrze.

wiem że po mini jest troche aut ale mini turbo znalazłem tylko 1 a na początek chce dmuchnąć 0,5 bara. Tylko jak to ma wypluć 170 koni to myślę że to gra nie warta świeczki

zakit
29-06-10, 07:41
a myslisz ze ile ci to wypluje?


potem tylko zakuwasz, strojenie, wiecej dmuchania i bedzie wiecej kucyków...

artek0903
29-06-10, 10:18
zakuc d15 to wcale nie taka latwa/tania sprawa...

sane
29-06-10, 10:39
ja bym wkładał kompletny blok z D16... stopień sprężania mniejszy i pojemność deko większa, a taki blok D16 można kupić za grosze... i 200KM wytrzymuje bez problemu...

Nowy Kubi
29-06-10, 13:13
ja bym wkładał kompletny blok z D16... stopień sprężania mniejszy i pojemność deko większa, a taki blok D16 można kupić za grosze... i 200KM wytrzymuje bez problemu...

I seryjne korby zauważalnie mocniejsze. Y7 bez vteca na wykorzystanie dołu to nie jest duża kwota.

sane
29-06-10, 13:21
W USA robią fajną rzeźbę i dają korby od Integry LS, czyli 1.8 nonVTEC...
Do tego tłoki od starej Supry 1G-GTE lub Vitary - trzeba policzyć kompresję :P

Możnaby się pokusić o taki pionierski (jak na Polskę) setup... w USA na takich zestawach krzesają ładne moce ;)

zakit
29-06-10, 13:38
i podejzewam ze dostep do czesci latwiejszy

Nowy Kubi
29-06-10, 13:38
Z tą Vitarą żadna pionierka. Znam osoby co niejeden silnik już taki złożyły.

sane
29-06-10, 13:46
Z tą Vitarą żadna pionierka. Znam osoby co niejeden silnik już taki złożyły.

same Vitary to wiem, że nie pionierka... chyba nawet na tym forum jeździ ktoś na tym zestawie - Amorr? Mowad?

raczej chodziło mi o korby z B18 ;)

artek0903
29-06-10, 13:51
Sebas juz na takich korbach smiga w Solce

sane
29-06-10, 13:54
Sebas juz na takich korbach smiga w Solce

daj link do projektu, bo nie mogę znaleźć...

artek0903
29-06-10, 13:54
http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=32738

biohazard88
29-06-10, 23:07
wiem że po mini jest troche aut ale mini turbo znalazłem tylko 1 a na początek chce dmuchnąć 0,5 bara. Tylko jak to ma wypluć 170 koni to myślę że to gra nie warta świeczki

ja mam d15b7 turbo i nie narzekam:) 170 km w wolnossaku a w doładowanym to róznica...auto nie odpycha Ci się koniami mechanicznymi tylko momentem..w doładowanym masz wieksze pole do popisu, a wolnossaka trzeba rzezbić i wykładac kase żeby uzyskać marnych pare koni

kornel861
30-06-10, 01:59
wiem że po mini jest troche aut ale mini turbo znalazłem tylko 1 a na początek chce dmuchnąć 0,5 bara. Tylko jak to ma wypluć 170 koni to myślę że to gra nie warta świeczki
ja widzialem Z6 z dolem od D14:cool:
po mini +soft na 0.5 da wiecej niz 170...;) Myslac logiczne...

ja mam d15b7 turbo i nie narzekam:) 170 km w wolnossaku a w doładowanym to róznica...auto nie odpycha Ci się koniami mechanicznymi tylko momentem..w doładowanym masz wieksze pole do popisu, a wolnossaka trzeba rzezbić i wykładac kase żeby uzyskać marnych pare koni
x2
bost najlatwiejszy przyrost Nm i to juz od dolu

dla przykladu : D14 na 2" wydechu daje przy 0.4 na malutkiej K03 przy 3K rpm 70KM i 150Nm a 190Nm:eek: przy 4.5K rpm i 140KM przy 5.5K rpm a jak nie grzejesz non-stop jak na 1/4 to sie nie wysra...