Zobacz pełną wersję : Obniżenie na ŚCISKACH
słyszałem ze można obniżyć auto ściskając sprężyny ściskami do lin typu:
http://www.kontaktsa.pl/foto3/mazowiecka/zacisk_do_lin_001.jpg
próbował ktoś kiedyś czymś takim??
W sumie to mam auto na glebie ale przód mi bardziej usiadł niż tył...
tył prawie wcale, i tak sie zastanawiam aby zakupić po 2 ściski na sprężynę z tyłu i ścisnąć jeden zwój...
zda to egzamin ??
jasne sciskaj zaj*biście się na tym jeździ
Ja bym proponowal ten temat zamknac puki nie bylo jeszcze zadnego zgonu na forum :D
nie wiem, tez dla mnie to jakies dziwne, ale cos mi sie obiło o uszy...
i nawet czytałem tez na elektroda.pl
chłopaki Golf - iarze tak robia :)
Oczywiście, że zda to egzamin;
Ale wrażenia nie do opisania jak taki "profi" ścisk strzela gdy na budziku 120km/h...
Fifti bądź inteligentny i powiedz że zapytałeś tak dla żartu!!!
Proponuję abyś najpierw ścisnął Sobie jajka to może wtedy się ockniesz że tego typu pół środki są nie dopuszczalne że też ludzie w ogóle mają czelność sprzedawać tego typu rzeczy jako... tuning nawet nie wiem jak to nazwać.
Dla bardzo zawziętych proponuje użyć tego
http://img715.imageshack.us/img715/9440/240a15f5fb152559med.jpg (http://img715.imageshack.us/i/240a15f5fb152559med.jpg/)
na pewno będzie bardziej stabilne i masz płynną regulację wysokości auta LOL
masz płynną regulację wysokości auta LOL
buahahhaha
próbował ktoś kiedyś czymś takim??
ktoś próbował.... potem zginął...
przód mi bardziej usiadł niż tył...
tył prawie wcale,
dwa worki ziemniaków do bagaznika !!
i ścisnąć jeden zwój...
oby nie mózgowy, bo gorsze pomysły przyjdą do głowy
Napisze krótko. NIE
nie baw się w półśrodki. Albo sportowe zawieszenie, albo nic...
dwa worki ziemniaków do bagaznika !!
znałem kogoś, kto do malucha z przodu krawężnik wkładał...lepszy efekt :) ....2 największe głupoty..ściskanie springów i cięcie zwojów.....albo ktos nie docenia swojego życia, albo chce wzbogacić rodzinę bo jest na dużą kwotę ubezpieczony.....ludzie....
KOWAL ziom
29-06-10, 10:07
Fifti bądź inteligentny i powiedz że zapytałeś tak dla żartu!!!
Proponuję abyś najpierw ścisnął Sobie jajka to może wtedy się ockniesz że tego typu pół środki są nie dopuszczalne że też ludzie w ogóle mają czelność sprzedawać tego typu rzeczy jako... tuning nawet nie wiem jak to nazwać.
Dla bardzo zawziętych proponuje użyć tego
http://img715.imageshack.us/img715/9440/240a15f5fb152559med.jpg (http://img715.imageshack.us/i/240a15f5fb152559med.jpg/)
na pewno będzie bardziej stabilne i masz płynną regulację wysokości auta LOL
śmiechem żartem, ale jak Budziniak podsunął pomysł z płynną regulacją, to nie ma bata, żeby jakiś magik nie znalazł się i nie wypróbował tego na swoim pojeździe :eek: niektórym naprawdę brakuje wyobraźni!
z drugiej strony jak by nie patrzeć to chyba najtańszy gwint :D ( w pełnym tego słowa znaczeniu)
wy chyba zartujecie? :eek: a nie lepiej od razu ****ac dacha? zamach na wlasne zycie
OMG, weźcie już przestańcie...
teraz tysiąc osób napisze to samo...
Leci z nami moderator?
Ciekawe jak koles zaliczy spory dolek przy sporej predkosci i te sciski spadną/strzelą ? ;D
fajgus Male sprostowanie ;) Przerabialem malucha przez prawie 5 lat. A o nim samym wiem wiecej niz przecietni posiadacze. Otoz, krawezniki do malca pcha sie po to zeby resor ulozyl sie szybciej po wizycie u kowala. A obcinasz sprezyny w malcu mozna bo: na calej dlugosci zwoje maja taka sama srednice. Ostatni zwoj po obcieciu uklada sie prawie rownolegle do kielicha ;)
Sory ale jako milosnik pospolitego ''boba'' musialem sie wtracic ;)
ja zima do malacza pchalem kamienie do bagaznika tak by mi w zakrecie po sniegu lepiej smigal :D
usuncie post bo jeszce jakis matol to kupi :p:p:p
przy takim wynalazku to tlumienie na nierownosciach musi byc zjabiste...
A po co tlumienie na nierownosciach ? Przeciez u nas sa rowne drogi :cool:
Gówno się tam znacie panowie. To jest hit sezonu. W USA i Japoni od dawna stosowane w tjunijngu ałt :D HAHA Ja to wogule bym tym ściskiem na maxa skręcił z 2 zwoje i zespawał nakrętkę :D ALbo całkowicie zespawać dwa zwoje do siebie :D:D
Do pewności można te dwa zwoje owinąć jakimś drutem co by mocniej trzymało :D
A tak bez jaj już to autor wątku niech szybko zapomni o takim tjunie ;) chyba, że chce zginąć w trakcie jazdy nie uderzając w nikogo
ja bym nie ryzykowal , wogule jak to moze sciskac swoj, ?? nie wyobrazam sobie tego na sprezynie( foto fifti )
Zdzisio.pl
04-07-10, 14:26
czego to ludzie nie wymyślą... o takich patentach to ja jeszcze nie słyszałem. :eek: Dobry tjuner zawsze znajdzie coś co się nada do podrasowania swojej bryki :D wersja dla nie posiadających kątówki :p
thompson17
04-07-10, 15:48
bo to jest sposób dla tych co nie maja floty na zawias, ale albo profesjonalna gleba albo lepiej wogóle...
Uczepiliście się tych metalowych ścisków. Prawdziwy tuner i wyznawca słynnego JESTEM HARDKOREM użyje tego
http://img818.imageshack.us/img818/5899/kktz008024c.jpg (http://img818.imageshack.us/i/kktz008024c.jpg/)
Zbyt wysoki krawężnik nie stoi na przeszkodzie bo wystarczy jeden ruch bocznymi i zawias znowu seria :D:D
Udało się Wam poprawić mi humor przed snem. Jak codzień to forum mnie nie zawiodło :D Odnośnie tematu to:
Nie ma takiego obniżania synek! Dziękuje, dobranoc.
Budziniak:D:eek: haha Jest jakas kolejnosc zakladania tych opasek ? Rozumiem ze im ciensza tym masz mniejsza glebe tak ?
Ile potrzeba opasek na obnizenie samego przodu o okolo 60 mm ?
Czy obnizone w ten sposob auto zachowa dotychczasowe walory trakcji w zakretach ?
Duzo podniosa wage takie opaski ?
Jak z jazda po zasolonych drogach w zimie ?
Nosze sie z zakupem TA Technix i mysle ze to bedzie prostrze a zarazem tansze wyjscie z opersji zakupu :D
thompson17
06-07-10, 14:26
moderator sądze że temat już do zamkniecia bo kolega który założył temat dowiedział sie że na "ściskach" to nie bardzo jest glebić auto...
Podziękujmy pomysłodawcom wszelakich "metod".
Co się ubawiliśmy - to nasze.
Dobranoc.
Aha! Błagam!
RAPORTUJCIE posty! (klikajac na wykrzyknik pod awatarem)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.