Zobacz pełną wersję : Czy to przekaźnik przeciwmgielnego
http://img14.imageshack.us/img14/2663/dscn6076sm.jpg
jak to zdjąć
Wyrwij chwasta po co Ci halogeny
Unit Assy - przekaźnik
RR - Rear - Tylna
Fog - mgłowa (przeciwmgłowa)
Lamp - Lampa
jak to zdjąć
Od góry jest ucho na śrubę a na dole kostka. Wykręcić i wypiąć. Tadam :)
Wyrwij chwasta po co Ci halogeny
No ale to jest od tylnego chyba, więc muszę, a nie chcę ;-) No chyba, że się mylę i przekaźnik od niego jest gdzie indziej...
Drugie pytanie trochę inne. Wiecie które kable zetknąć, aby sprawdzić czy to na pewno przekaźnik. Wypiąłbym kostkę i bez pomocy przekaźnika puścił prąd. Jak się zapali to na pewno ten przekaźnik. Jak nie, to sam nie wiem.
Wyrwij chwasta po co Ci halogeny
No ale to jest od tylnego chyba, więc muszę, a nie chcę ;-) No chyba, że się mylę i przekaźnik od niego jest gdzie indziej...
Drugie pytanie trochę inne. Wiecie które kable zetknąć, aby sprawdzić czy to na pewno przekaźnik. Wypiąłbym kostkę i bez pomocy przekaźnika puścił prąd. Jak się zapali to na pewno ten przekaźnik. Jak nie, to sam nie wiem.
No ale to jest od tylnego chyba, więc muszę, a nie chcę ;-) No chyba, że się mylę i przekaźnik od niego jest gdzie indziej...
Przecież napisałem tłumaczenie powyżj od czego to przekaźnik.
Od przednich halogenów jest mniejszy.
Wiecie które kable zetknąć, aby sprawdzić czy to na pewno przekaźnik.
Tak, to JEST przekaźnik - patrz mój post powyżej.
Ponadto....dochodzą do niego 4 kable (lub 3).
Tak, to JEST przekaźnik - patrz mój post powyżej.
Ponadto....dochodzą do niego 4 kable (lub 3).
Nie ma to jak wrócić w środku nocy i pisać na forum.
Wiem, że to przekaźnik. Chciałem spytać, które kable zetknąć, żeby sprawdzić czy to na pewno przekaźnik nie działa.
Wcześniej też odpisałem koledze, bo się zdziwiłem, że mi poleca wyrwać chwasta od wymaganego światła.
To moje główne pytanie: które kable zetknąć, a raczej połączyć.
Tu mam lepsze zdjęcie i to z miniaturką
http://img171.imageshack.us/img171/7726/dscn6074sm.th.jpg (http://img171.imageshack.us/i/dscn6074sm.jpg/)
Coś mi się wydaje, że po prostu oba czerwone i prąd poleci do żarówki jak Bóg przykazał.
Dziwnym trafem nie mogę znaleźć w Manualu nić o tym przekaźniku, gdy każdy inny jest dokładnie opisany.
Wielkie dzięki MikeFoto za twoją pomoc.
Dziwnym trafem nie mogę znaleźć w Manualu nić o tym przekaźniku, gdy każdy inny jest dokładnie opisany..
Jak niema, jak jest :)
http://img717.imageshack.us/img717/9224/pmglo.png
O ja nie mam po polsku, a w tym manualu angielskim nie mogłem, co mnie zdziwiło.
O ja nie mam po polsku, a w tym manualu angielskim nie mogłem, co mnie zdziwiło.
W zrób to sam - jest link do polskiego manuala od Aerodecka - czyli poza innym kawałkiem tyłu - technicznie wszystko jest identyczne.
W zrób to sam - jest link do polskiego manuala od Aerodecka - czyli poza innym kawałkiem tyłu - technicznie wszystko jest identyczne.
Dzięki pobiorę.
Wiecie jak wyjąć tę wtyczkę. Siły już na nią nie mam, a nie chce nic urwać. Jakby co mogę zrobić zdjęcie.
A to przypadkiem nie jest jednak Moduł Tylnego Światła Przeciwmgielnego? Kurde to jest moduł, przecież jest na tym schemiacie co dałeś MikeFoto. Gdzie jest przekaznik? :|
W instrukcji taki schemat
http://img197.imageshack.us/img197/5701/schematl.th.jpg (http://img197.imageshack.us/i/schematl.jpg/)
a u mnie to tak wygląda
http://img291.imageshack.us/img291/1526/dobre.th.jpg (http://img291.imageshack.us/i/dobre.jpg/)
i normalnie wymiękam, bo nie wiem gdzie szukać...
Wiecie jak wyjąć tę wtyczkę. Siły już na nią nie mam, a nie chce nic urwać. Jakby co mogę zrobić zdjęcie.
Jesli mowisz o wtycze podłączonej do tego przekaźnika co pokazywałeś na zdjęciach na początku to trzeba ją ściśnąć - tam jest taki ząbek blokujący wtyczkę przed wypięciem. Warto podważyć śrubokrętem płaskim.
A to przypadkiem nie jest jednak Moduł Tylnego Światła Przeciwmgielnego? Kurde to jest moduł, przecież jest na tym schemiacie co dałeś MikeFoto. Gdzie jest przekaznik? :|
W instrukcji taki schemat
http://img197.imageshack.us/img197/5701/schematl.th.jpg (http://img197.imageshack.us/i/schematl.jpg/)
Na schemacie wysetępuje, ale jak widzisz tu:
http://img291.imageshack.us/img291/1526/dobre.th.jpg (http://img291.imageshack.us/i/dobre.jpg/)
Przekaźnika tu niema :)
i normalnie wymiękam, bo nie wiem gdzie szukać...
W czym problem, bo powiem szczerze już się zgubiłem. Pokazywałeś przekaźnik od przeciwmgielnego na zdjeciu, czyli go znalazłeś, to czego jeszcze szukasz, pisz jaśniej :)
Jesli mowisz o wtycze podłączonej do tego przekaźnika co pokazywałeś na zdjęciach na początku to trzeba ją ściśnąć - tam jest taki ząbek blokujący wtyczkę przed wypięciem. Warto podważyć śrubokrętem płaskim.
Ściskam i ściskam, podważam, a wtyczka siedzi.
W czym problem, bo powiem szczerze już się zgubiłem. Pokazywałeś przekaźnik od przeciwmgielnego na zdjeciu, czyli go znalazłeś, to czego jeszcze szukasz, pisz jaśniej :)
A już się zaczynam gubić, szczególnie po zobaczeniu instrukcji do Aero :-)
To jednak nie przekaźnik, a jak już wiedziałem gdzie jest haczyk to łatwo wyszedł.
MikeFoto możesz mi powiedzieć jak się robi te testy co są na schemacie, który podałeś? Mam multimetr.
To jednak nie przekaźnik, a jak już wiedziałem gdzie jest haczyk to łatwo wyszedł.
MikeFoto możesz mi powiedzieć jak się robi te testy co są na schemacie, który podałeś? Mam multimetr.
Jeśli mówisz o tym schemacie:
http://img717.imageshack.us/img717/9224/pmglo.png
To chyba wszystko jest napisane :), nie wiem co mógłbym jeszcze dodać... Sprawdź najpierw czy napięcie do dochodzi jak jest opisane a potem baw się przekaźnikiem.
Nie rozumiem tego "Sprawdzić połączenie z masą. Powinna być masa na końcówce". Elektryka to w ogóle nie moja działka.
Nie rozumiem tego "Sprawdzić połączenie z masą. Powinna być masa na końcówce". Elektryka to w ogóle nie moja działka.
Eh... to proste, ustawiasz multimetr na brzęczek - czyli na tzw akustyczny test zwarcia - zazwyczaj oznaczone (głośniczkiem lub ikoną diody prostowniczej) . Objawia się to tym, że jak zetkniesz końcówki multimetru będzie bzyczał :).
Sprawdzenie polega na dotknięciu masy - czyli np jakiejś wystającej śrubki z karoserii i końcówki owego kabla. Brzęczy - jest "zwarcie" - czyli obwód jest zamknięty czyli jest masa
Niebrzęczy - niema masy, obwód otwarty.
Dlatego opisaną usterką jest "słaba masa".
Wielkie dzięki za wskazówki. Dziś sobie "pobrzęczę".
Testy nie przeszły. Ale coś mnie podkusiło, aby zobaczyć po raz kolejny bezpieczniki. Znów był przepalony. Tamten przekaźnik palił bezpieczniki. Światło działa. Wielkie dzięki za każdą pomoc. Mike to ma u mnie nie jednego browara!
Światło działa. Wielkie dzięki za każdą pomoc. !
Proszę uprzejmie :)
Mike to ma u mnie nie jednego browara!
Podobno mam jechać we wrześniu na delegację do Wawy na pare dni.....odezwę się :D:D:D
We wrześniu będę na 99% w Wawie :-)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.