djpapa
25-06-10, 13:01
Witam serdecznie i proszę o pomoc!
Posiadam Honde Civic 96 1.5 114k m D15Z8 ,( posiada instalacje gazową sekwencyjną)od dłuższego czasu mam problem z obrotami( pozioma przepustnica ):
- podczas zapalania zimnego sinika( oczywiście na benzynie) następują falowania obrotów w przedziale od 0 do 1700 tys. Gdy ruszę po czym ponownie wcisnę pedał sprzęgła i skręce kierownicą( np przy dojeździe do skrzyżowania )auto chce gasnąć. ( nie ma tego problemu gdy auto przełączy sie na gaz).
- gdy auto się juz rozgrzeje podczas jazdy ( znowu nawiaże do skrzyżowania) nie ma tego problemu, jeśli natomiast auto zgasze gdy silnik jest rozgrzany i odpale go po np: 1 min. falowania występują ponownie lecz w mniejszej intensywności.
Auto posiada filtr stożkowy zakładany w marcu 2010 roku ( problem występował równiez gdy był seryjny filtr), silniczek krokowy również był czyszczony, kopułka od aparatu zapłonowego również jak i wymieniane świece i kable!
Czytając na forum o tym problemie nie znalazłem tematu dotyczącego mojego modelu!!!!!!!!!!!!!!!! może ktoś miał podobny problem i postara mi się odpowiedziec i pomoc w 100%! Jeżeli ten temat już wystąpił prosze o przkierowanie
Pozdrawiam!
Posiadam Honde Civic 96 1.5 114k m D15Z8 ,( posiada instalacje gazową sekwencyjną)od dłuższego czasu mam problem z obrotami( pozioma przepustnica ):
- podczas zapalania zimnego sinika( oczywiście na benzynie) następują falowania obrotów w przedziale od 0 do 1700 tys. Gdy ruszę po czym ponownie wcisnę pedał sprzęgła i skręce kierownicą( np przy dojeździe do skrzyżowania )auto chce gasnąć. ( nie ma tego problemu gdy auto przełączy sie na gaz).
- gdy auto się juz rozgrzeje podczas jazdy ( znowu nawiaże do skrzyżowania) nie ma tego problemu, jeśli natomiast auto zgasze gdy silnik jest rozgrzany i odpale go po np: 1 min. falowania występują ponownie lecz w mniejszej intensywności.
Auto posiada filtr stożkowy zakładany w marcu 2010 roku ( problem występował równiez gdy był seryjny filtr), silniczek krokowy również był czyszczony, kopułka od aparatu zapłonowego również jak i wymieniane świece i kable!
Czytając na forum o tym problemie nie znalazłem tematu dotyczącego mojego modelu!!!!!!!!!!!!!!!! może ktoś miał podobny problem i postara mi się odpowiedziec i pomoc w 100%! Jeżeli ten temat już wystąpił prosze o przkierowanie
Pozdrawiam!