Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d14a3 co zamiast pod graty



kamix666
24-06-10, 23:23
co zamiast d14a3 wstawic pod te graty czy tylko a3/4 podejdzie

majty2009
25-06-10, 19:40
podejsc to duzo pdejdzie :P hehe d czy b serie wszystkie plug & play zalezy od funduszy :P ja zmienilem na b18 i przeskok masakryczny co do d14 :)

jonek002
25-06-10, 20:42
a co masz na mysli zwrotem "pod graty" ?? chodzi Ci o wiązkę czy kolektory etc.? Duzo jest mozliwości, i jest wiele tematów na temat swap-ów i mini-me ;)

majty2009
25-06-10, 21:26
jonek002 no ale z d14a4 nie ma chyba co kombinowa ;/ bo co z tego wyciagniesz?!

kamix666
26-06-10, 09:10
to ja wiem chodzi mi o slupek narazie brak kasy na pchanie innego wiekszego motoru auto do przemieszczania z punktu a do b ekonomicznie :p nie do *******... :D

kornel861
28-06-10, 01:53
to zostan przy seri...zadnych modow dolot wydech etc i bedzie ekonomicznie :D
albo zaloz sobie GAZ :D

kazdy goni za moca a Ty za ekonomia <bag> dobre :)

kamix666
28-06-10, 23:25
moc swoja droga z czasem i jak kasa bedzie

kornel861
29-06-10, 00:35
to nie lepiej $$$ ktore wydasz na drobne mody i wg mnie troche kombinowane wbic w np.felge lub cos albo odlozyc ...
Jak masz silna wole :) :p

kamix666
29-06-10, 21:30
fele sa i mi sie podobaja :p a na d16z6 nie stac mnie :p

kornel861
30-06-10, 02:06
Nie rozumiem :p Chcesz cos zrobic,ale nie wiesz sam co :D
A dajac slupek D16 na graty D14 co Ci to da?:confused::D Jak glowica D14 do H*%# jest...
To kup z6 na czesci <bag>

kamix666
30-06-10, 08:07
Swap d16z6 chce kupic ale nie stac mnie musze miec auto caly czas w uzytku a slupek d14a3 kosztuje ok 400 zl a z6 ponad 2tys swap

jawor735
03-10-11, 22:16
Witam! Mam podobna sytuacje jak opisana jest w temacie wyzej. Kupilem ej9 D14A3 silnik pali olej okolo 0,6 litra na 1000 km ;D Po przeglądnieciu tematow stwierdzam ze nie bede robic samej gory, bo za chwile siadzie dol ;) Zastanawiam sie nad kupnem silnika. Skoro jestem juz w takiej sutyacji chcialbym zapytac jakie konkretnie silniki podejdą pod moja skrzynie i osprzet tak zeby nie wymieniac za duzo... chodzi narazie tylko i wylacznie o koszta. Kupując D14A7 koszt naprawy mojego auta wyniesie okolo 700 zl i mam silnik z 2001 r. na ktory dostaje jakas chwilowa gwarancje. Czy sa jeszcze jakies inne silniki ktore podchodzą pod osprzet bez problemu ? Co musialbym zmienic przykladowo przy D15B7 ?

lozek
03-10-11, 23:02
przy b7 musisz grzebac wiązkę bo jest tam obd1 i dodatkowo normalny wtrysk a w d14a3 wtryski chodzą parami

dodatkowo osprzętu z d14 bym nie zostawiał bo to zło...

Albo jeździ i dolewaj te 0,6L albo wstaw nowy słupek i zbieraj powoli na inny silnik. Półśrodki (nowy silnik z osprzętem d14) to beznadziejne wyjście

jawor735
04-10-11, 16:06
Chodzi o opcje chwilowa... mam na mysli to zeby przejzdzic zime. Gdybym teraz wstawil cos innego jak D14 to oczywiscie osprzęt zaczalbym zmieniac po zimie. Tylko kwestia tego co by mi podeszlo ? Najbardziej boje sie elektryki... tam wole nie zagladac ;) NO a jesli nic juz nie moge wstawic innego to moze macie jakies dobre zrodla gdzie mozna kupic ktorys z d14 w dobrym stanie tak zeby nie bral oleju ? Na allegro widzialem pare sztuk, cenowo od 400 do 1000 zl za slupek. O przebiegach nie mowie bo wszyscy zapewniaja ze maja po 120 tysi albo nawet i 90 ... chore. Gybyscie mieli jakis pewny kontakt to prosze o numer ;)

lozek
04-10-11, 18:37
Sprzedałem swój słupek d14a4 w idealnym stanie, nie biorący ani grama oleju za 350zł. Ludzie na forum sprzedają te d14 po swapach.

dodatkowo np użytkownik x-tygrysek-x ma pewnie tego sporo bo nie raz bierze w rozliczeniu te silniki przy swapach.

1000zł za słupek d14? 500 by nie dał ;)

inferno
04-10-11, 18:51
Ja mam cały komplet d14 do pchnięcia, jeśli przyjedziesz sobie po to do Częstochowy to bierz za flaszkę :) oleju nie zauważyłem żeby brał

jawor735
04-10-11, 23:13
no to dobrze wiedziec jak sie ceny klaniaja... musze zajrzec do dzialu gielda na forum bo mnie tam jeszcze nie bylo... ogolnie bylem w stanie zaplacic za niego kolo 600 zl ale skoro mowisz ze 350 sprzedales swoj w idealnym stanie to moja cena idzie w dolllllll ;)



Ja mam cały komplet d14 do pchnięcia, jeśli przyjedziesz sobie po to do Częstochowy to bierz za flaszkę :) oleju nie zauważyłem żeby brał

Kolego inferno powiedz mi jakiego rodzaju flaszki pijesz ? :D


Chyba skusze sie na to silnik podany w linku :

http://moto.allegro.pl/silnik-honda-civic-1-4-1-4-75km-1997-sprawny-d14a7-i1853243463.html

Ceny nizej jak 500 zl nie znajde. Jeden kolega z forum uwaza ze ma silnik w znakomitym stanie ale chce za to 800 zl ... cena jak na 1.4 troche nieodpowiednia moim zdaniem. Ktos z was dalby 800 za silnik ?

iljash
06-10-11, 00:42
Ja bym czekal i patrzyl co sie na gieldzie pojawi. Nie badz taki w goracej wodzie :) bo pospiech to nic dobrego. Skad wiesz co kupisz na takim alledrogo ?
Za to jak wezmiesz silnik od kogos z forum to juz zupelnie inna bajka a ceny tych silnikow ( sam slupek ) to naprawde jest max 400-500 zl. Podsmowujac mniej pospiechu- wiecej cierpliwosci :)

inferno
12-10-11, 11:28
Kolego inferno powiedz mi jakiego rodzaju flaszki pijesz ?
Jakaś lepsiejsza czysta ;) Tylko pojemność studencka :)

bont
21-12-11, 17:01
to ja sie tak pod temat podepnę bo kupiłem sobie ostatnio fajne EJ9 ale niestety D14Z1 i zastanawiam sie co można by tam w dobrej cenie wsadzic. Wiadomo najlepiej to by było B16XX ale chodzi mi o coś kompromisowego a w szczególności żeby było jak najmniej przeróbek. Z powodu cen wole zostać przy D seri czy np silnik z Del sola 125 km spasuje? albo coś podobnego? I z jakimi kosztami sie to wiąże?

billiejoe
21-12-11, 17:05
Kompletny swap d16 czyli to czego nie przełożysz z d14 oprócz silnika tj, ecu, kolektory, doloty, wiązka około 1500-2500 + robocizna,taniej wyjdzie d15 ale nie dlatego że jest mniej przekładania, zwyczajnie słupek jest tańszy, będę powtarzał to w nieskończoność, również masz wtedy większą szansę na zdrową sztukę :)

bont
21-12-11, 17:15
dzięków za szybką odp. A jeśli chodzi o D15 to ile i za ile mozna z niego wyciągnąć? Osobiście ok 130 km w zupełności by mnie zadowoliło.
No i kwestia samego swapa o ile tańsza od D16?

billiejoe
21-12-11, 19:36
Nie można tu mówić o konkretnych liczbach, jedyne co warto dodać to fakt że z takiego d15 możesz łatwo zrobić coś co będzie miało moc podobną do d16, powiedziałbym że takie robienie silnika na raty jeśli nie stać Cie od razu wrzucić 1.6 :)

mlodyxx
22-12-11, 21:45
podlacze sie pod temat ,a co konkretnego z tym 1.5 mozna stworzyc zeby troche ozyl:) a co do ceny to przy dobrych wiatrach to z 1000zl taniej mozna zlozyc d15z6 niz d16z6 tak na moje oko bo juz kilka przekladalem dla przykladu z allegro d16z6lub podobny w4 y8 y2 swap okolo 2.5 tys a d15z6 z8 mozna za 1,5tys kupic w komplecie jak sie troche poszuka no i spalanie nie wiem jak d16 ale d15z6 u mnie wychodzi 7litrow w jezdzie mieszanej wiec jest calkiem ok co do osiagow nawet mniejsze niz w d14

Liero
25-12-11, 02:13
Dla przykladu,gdy jak szukalem swapa, d16z6 to koszt ~2,5-3tys za silnik w moim przypadku z dobrego zrodla,do tego jeszcze przerobka wiazki na obd1 tez kosztuje + koszt samego swapa jakies 500zl,chyba ze sam ogarniasz,ja kupilem d15z6 caly swap z przerobiona wiazka,ecu,polosiami itd,za 1500zl,silnik po roznych wymianach,w bdb stanie + przekladka 450zl,caly swap wyszedl mnie jakos 2tys,wiec jak widac w porownaniu do d16,to cena 'dosc atrakcyjna' a o modach d15z6 jest duzo,przy ich wszystkich mozesz uzyskac moc ~140-150koni,tez w zaleznosci od kondycji silnika.

billiejoe
25-12-11, 13:17
Wszystko zależy od finansów, jeśli ktoś chce składać "przyszłościowe" econo to za sam słupek ze ssącym trzeba liczyć max 1000zł, potem ecu najlepiej już p28 bo po co tracić pieniądze na serie skoro mamy w planach coś dłubać, dlatego ecu 300zł, wiązka do słupka 100-200zł, do tego przejściówka obd2a/2b zależy od rocznika w okolicach 150zł, skrzynie wstawiasz starą, temat oleju z filtrem to około 150zł, oczywiście można też zalać skrzynię więc plus 100zł, przy założeniu że zakładamy nowy rozrząd to kolejne 300zł nie nasze, bez strojenia i robocizny to okolice 2k i autko przygotowane pod następne mody...także już mamy okolice d16 jednak z nowym rozrządem, olejami i zapasem gotówki, zwyczajnie droga na raty :)

Potem wałek z klawiaturą, cały wydech, strojenie to 1500+ w zależności od materiałów i ludzi którzy nam pomogą, będę szczery, zabawa z d15 wcale nie jest tańsza, zwyczajnie można sobie rozłożyć wszystko w czasie kiedy nie mamy na start 3k, efekt finalny kiedy za cel zakładamy sobie około 140KM nastąpi w obydwóch przypadkach przy podobnym nakładzie finansowym :)