Zobacz pełną wersję : problem z odcieciem mocy
Witam, mam pytanie odnośnie czujnika ponieważ autko przechodzi mi w tryb awaryjny powyżej 3,5 tys obrotów. Nadmienię tylko ze turbo jest czyste! po w piecie w kompa wyskoczył mi błąd czujnika ciśnienia doładowania. I moje pytanie to który to czujnik?? czy to ten PIERBURG pod silnikiem czy to ta mała kosteczka BOSCHa zaraz pod groszka jak się maskę otworzy?? Pytanie dość głupie ale mam sprzeczne info od dwóch mechaników a niewymiennie dwóch rzeczy naraz bo koszt to prawie 700pln
kolego mi wchodził w trym awaryjny jak padł termostat czy jakoś tak, sam czujnik pewni nic ci nie da
Być możne ale u mnie awaria jest definitywnie od strony sterowania turbo. Koszt tego malutkiego BOSCHa 280pln Koszt Zaworu Pierburga 350, hmmm, Koledzy pomóżcie co mogło się położyć??:)
jeśli taki komunikat to chodzi o ten czujnik boscha , taki po lewej stronie, przykręcany na imbusa.
W ASO 3 razy tyle ten czujnik kosztuje :D
dzięki za info, jutro porzycze od kolegi czujnik przejadę się i jako coś to kupie boscha:)
pozdr
Hej,
ja miałem podobny problem, wymieniłem Boscha, ale problem niestety nie zniknął... Teraz jestem przed wymianą Pierburga.
Jeżeli u Ciebie będzie to uszkodzony Bosch to mogę Ci sprzedać swój używany za jakieś rozsądne pieniążki (tak jak pisałem okazał się sprawny, bo problem na nowym niestety pozostał, natomiast nie chciało mi się go już z powrotem wymieniać...)
PS.
Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na priv.
Jeżeli chcesz wiedzieć więcej o Pierburgu to też pisz śmiało :)
magii ciag dalszy;/..moze jest tu ktos jeszcze z pomysalem?? wiec tak BOSCH wymieniony zawor PIERBORG wymieniony, tubro czysciutki, doloty do IC bez dzior itd a Hanka dalej mi odcina moc
sugestie porady mile widziane;)
pozdr
Jeśli czujniki są sprawne i sygnalizują błąd, to może turbina jest uszkodzona?
to moze byc dobry trop;/ sie troszke przerazilem teraz;/
Zaworu Pierburga wymieniłem i coś tam jeszcze na podnośniku koleś regulował i śmiga jak narazie wszystko ok ! (mówił ze coś regulował przy tym zaworze Pierburga.
Dziewczynka
22-09-10, 17:01
U mnie tez w podobie jest ze turbina znow sie wylacza. jedzie max 80 km/h na najwyższym biegu, a im nim mniejszy Tym wolniej
Witam:) po pół roku bujania sie z garbem w postaci nie wiadomej dziś z kolegą od chip tuningu rozwiązaliśmy problem który nęka większość 1.7CTDi. W sumie problem do rozwiązania jest bardzo oczywisty i prosty tylko po prostu potrzeba speca od elektroniki lub kogoś więcej niż kogoś kto tylko kasuje błąd. Ale do sedna, problem jaki nęka nasze hanki prócz zapiekającego sie turbo podczas jazdy stylem PSJ jest bublowata elektronika z pod znaku ISUZU. Moj znajomy napisał cały nowy soft do sterowania zaworem EGR, ilosciem powietrza dostarczanego do turbo, i momentem w którym auto ma przechodzić w awarie bo niestety nasz komputer który mamy w hance jest ze tak powiem za czuły i za szybko sie obraza:)..To tak w telegraficznym skrócie napisane po mojemu bo informatykiem nie jestem, jesli ktos chce wiecej info moge na priv podac namiary na kolege ktory rozwiazal problem:)
pozdr
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.