PDA

Zobacz pełną wersję : Jestem zielony



Cesar
17-10-06, 06:47
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum chcialbym wszystkich bardzo gorraco powitac. Teraz moge juz przejsc do sedna sprawy, od jakiegos czasu jestem posiadaczem hondy civic sedan rocznik 92 wersja 1,5 bez zadnej elektryki, mam z nia pare problemow i nie bardzo wiem jak sobie z nimi poradzic:
1- straszne luzy na kierownicy i podobno maglownica cieknie (rzekomy powod to kola na jakich sie poruszala czyli 205/50/15)
2- brakuje jej jakiejs oslony pod silnikiem czy cos takiego...
3- ogolnie d do poprawek blacharskich...
4- gasnie w kaluzach i niesety nikt nie wie dlaczego, podobno miala robiony aparat zaplonowy i ma nie org. lub cewka jest nie org.
5- cieknie tylko niebardzo wiem gdzie i jak bo szyberdachu nie posiada a po opadach deszczu mam na dywaniku kierowcy kaluze
teraaz moja prosba do was jak sobie z tymi usterkami poradzic? jakie koszta moze jacys chetni do pomocy ktorzy chociaz by ja zobaczyli?
pozdrawiam

MartinS
17-10-06, 08:28
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum chcialbym wszystkich bardzo gorraco powitac
i jak zwykle nowi nie czytaja regulaminu bo witamy sie w innym temacie....

co do usterek skoro maglownica cieknie no to trzeba ja naprawić...
osłone zakupić...
blacharka u blacharza i lakiernika....
moża gasnąc w kałużach dlatego bo nie ma własnei osłony i woda dostaje sie do aparatu.....
co do piatego to nie wiem....
piszesz o tych usterkach bo chcesz aby ktoś z klubu je ogarnoł???

wieshaq
17-10-06, 09:40
1. do wymiany lub regeneracji bo chyba mozna ale lepiej kupic uzywana bo bardzo zadko sa uszkodzane. najpierwm jednak sprawdz u jakiegos mechanika. to nic nie kosztuje. albo pojedz do ASO hondy bo od 16.10 sa darmowe przeglady we wszystkich autoryzowanych serwisach. chyba do 26.10 wiec zadzwon gdzie masz blisko we wroclawiu i sie umow.
2. jesli chodzi o plastikowa oslone to nie jest bezwzglednie konieczna.
3. tu nic nie pomozemy