Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : wysokie obroty



Janczes
16-10-06, 20:40
pomozcie.zalozylem gaz do civici 13 16v bylo dobrze i niedawno zaczela wkakiwac na wysokie obroty podczas jazdy? co to moze byc?? ryczy jak popierniczona?

wieshaq
16-10-06, 23:05
na gazie czy na beznynie?

na poczatek zacznij od wizyty u gazownikow co to zakladali

[ Dodano: Pon 16 Paź, 2006 ]
ktos tam grzebal ostatnio?

Raveland
10-01-07, 17:20
Mam problem z obrotami na biegu jalowym. Oddalem samochod do mechanika(pierscieniowal silnik) i jak go odebralem to ciagle trzyma wysokie obroty na biegu jalowym. Po odpaleniu zimnego jest okolo 2200 obr\min jak sie rozgrzeje to jest w okolicach 1500-1700. Po dodaniu gazu i puszczeniu lub miedzy zmianami biegow obroty spadaja do 1000 po czym od razu wedruja na okolo 1500-1700. Zmienilem filtr powietrza zrobilem reset kompa i dalej jest tak samo. Co mogl spartolic mechanik?? Gdzies kiedys znalazlem jakis temat w ktorym bylo opisane ze cos sie odkreca i reguluje obroty jalowe srubka. Moze ktos wiec cos o tym wiecej??
Silnik D16Y7

Boss1000
10-01-07, 22:36
Miałem kiedyś podobną usterkę, przyczyną okazał się źle ustawiony zapłon. Reset i kręcenie śrubką od obrotów w przepustnicy nic nie dawało :) możliwe ze mechanik go przestawił przy zdejmowaniu głowicy

agent_lol
11-01-07, 00:04
Mam problem z obrotami na biegu jalowym. Oddalem samochod do mechanika(pierscieniowal silnik) i jak go odebralem to ciagle trzyma wysokie obroty na biegu jalowym. Po odpaleniu zimnego jest okolo 2200 obr\min jak sie rozgrzeje to jest w okolicach 1500-1700. Po dodaniu gazu i puszczeniu lub miedzy zmianami biegow obroty spadaja do 1000 po czym od razu wedruja na okolo 1500-1700. Zmienilem filtr powietrza zrobilem reset kompa i dalej jest tak samo. Co mogl spartolic mechanik?? Gdzies kiedys znalazlem jakis temat w ktorym bylo opisane ze cos sie odkreca i reguluje obroty jalowe srubka. Moze ktos wiec cos o tym wiecej??
Silnik D16Y7


co do srubki to sie reguluje ale w gaźnikowych , a moze silniczek krokowy ?

Raveland
11-01-07, 15:57
mysle ze nie jest to silniczek krokowy gdyz obroty sa stale i nie faluja jak u innych w przypadku silniczka krokowego
pozatym przed remontem bylo wszystko ok wiec raczej cos zostalo zle zlozone lub wyregulowane
podjade do mechanika i powiem mu o regulacji zaplonu miejmy nadzieje ze to to
a wogole jak sie reguluje zaplon moze sam bym mogl to zrobic??