Zobacz pełną wersję : gwint KYB
panowie jakie sprezyny mozna zalozyc na te amory? Jest to gwint z regulacja twardosci , mozna seryjne? obnizajace-35 czy trzeba jakie specjalne? Ktos mial do czynienia z ta firma? Warte uwagi da sie pojedezdzic? Prosze o jakies rady bo do srody musze wiedziec! Dzieki :D
szklanka82
16-10-06, 19:43
Do KYB AGX producent zaleca springi obnizajace tak mi przynajmniej powiedzial sprzedawca w JC
tzn krotrze sprezyny awykle tak jak wszyscy zakladaja czy jakies specjalne? MAsz ten zestaw? wiesz cos an jego temat??
szklanka82
16-10-06, 21:05
krotsze springi ponieważ skok amorka jest krotszy. KYB zaleca chyba do -35mm.
MAsz ten zestaw? wiesz cos an jego temat??
Niestety jeszcze sie nie dorobilem :) Nie slyszalem negatywnych opini na ich temat. Proponuje nawiazac kontakt z Tunnig Division (JC), posiadaja AGX w ofercie i moze wiedza cos wiecej na ich temat.
tu masz male info---> http://www.stenmot.pl/file/KYB_AGX_info.jpg
Ps. jak sie dowiesz czegos nowego to napisz
PZDRO
po poczytaniu troche amerykanskich for i opinii w paru miejscach wychodzi na to, ze agx jest fajny, ale na krotko, bo szybko zdycha
i to raczej nie jest gwint, a normalny amortyzator
szklanka82
16-10-06, 21:30
i to raczej nie jest gwint, a normalny amortyzator
dokladnie :)
a czy tutaj jest mowa o AGXach, czy o gwincie ?
gwintu KYB nie widzialem, a jesli jest to ma on juz sprezyne jako kit z regulacja (tak mi sie wydaje, na przykladzie innych zawieszen gwintowanych)
jesli mowa o AGX to osobiscie zakladalem je uzytkownikowi Spoon. Amorek ma regulacje twardosci, nie ma regulacji wysokosci. Dlugosc amorka jest seryjna i jak dla mnie to one nadaja sie do sprezyn o seryjnej dlugosci.
Dokladnie, Agx ma seryjna dlugosc
czyli co nie ma na nich gwintu? moze sa 2 wersje? w sklepie utrzymuja za jest to gwint! chodzi o AGX!
nie, nie ma gwintu. ktos pie*doli glupoty.
tak ale same t amry kosztuje ponad 2400zl to chyba sporo jak na zwykle!
moje b8 w zerkopolu kosztuja 2500. tez calkiem sporo jak na zwykle i to bez regulacji tlumienia :lol:
b8 ma regulacje tlumienia, ale nie zewnetrzna tylko trzeba je rozbierac.
to nie cena decyduje o tym czy to gwint czy nie. na allegro jest komplet supersporta za 1100. a to gwint... :P
to nie cena decyduje o tym czy to gwint czy niei tyle w temacie ;)
regulacja serwisowa to nie to samo co pokretelko :P
tak ale same t amry kosztuje ponad 2400zl to chyba sporo jak na zwykle!
Komplet Agx 1800 chyba w IC
komplet supersporta za 1100. a to gwint... :P
to wlasnie raczej nie jest gwint tylko jakis zawias obnizony!
to wlasnie jest gwint :!:
, o czym mówi Pati, i to nie jego cena mówi o tym, bo po niej wnioskujac to musialyby byc zwykle amorki
zatem drogie KYB nie sa gwintem, a tani supersport nim jest
to poprosze link do tego super sporta! super sport kosztuuje 2450zl na allegro :D
to wlasnie jest gwintto NIE jest gwint
http://moto.allegro.pl/item134262464_zawieszenie_supersport_honda_civic_c rx.html
TO jest gwint i faktycznie kosztuje nieco wiecej
http://moto.allegro.pl/item134262536_zawieszenie_gwintowane_honda_civic_c rx.html
wiecie cos o nim jest wart tych pieniedzy?
>>ONA<< (http://www.civicklub.pl/fi/search.php) na pewno cos wie
kto handluje regulowanymi koni w PL ? skutecznie.. tzn nie czeka sie 7 miesiecy na zamówienie?
kto handluje regulowanymi koni w PL ? skutecznie.. tzn nie czeka sie 7 miesiecy na zamówienie? http://www.koni.com.pl/car_polska.php?woj=9 :?:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.