PDA

Zobacz pełną wersję : Malowanie bębnów hamulcowych

w_rebacz
22-06-10, 17:08
Panowie czy mogę pomalować bębny hamulcowe wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u?
Malowałem nią wycieraczki i wyszły elegancko, po wyschnięciu farba trzyma się *****iście, kolorek też mi się podoba (nie rzucający się w oczy czarny mat). Co o tym sądzicie?

Pzdr.

elviss09
22-06-10, 17:23
mozesz tylko dobrze poczysc z rdzy i brudu pozniej odtlusc i bedzie git

art81
22-06-10, 17:39
Jaka to farba? Zapodaj nazwę albo link na allegro. Też myślę nad pomalowaniem w weekend wycieraczek, a bębny wołają o pomstę do nieba:D.

Lister
22-06-10, 17:43
pełno tego na allegro,poszukaj sobie

art81
22-06-10, 17:48
Może i pełno. Ja na przykład nie znam się absolutnie na farbach, a znając swoje szczęćcie trafię na jakieś gówno. Jeżeli koledze się sprawdziła to jaki widzisz problem w tym, że poleci ją na forum?

w_rebacz
22-06-10, 17:51
Pomalowałem dokładnie taką farbą:

http://www.denbraven.pl/sklep/components/com_virtuemart/shop_image/product/b/7.85D.jpg

majson
22-06-10, 19:07
Ja pomalowalem bebny i zaciski zwykla farba Eurokol... za 10zl i jest gitara i ponad sezon jezdze i nie widac ze cos sie z nia dzeje.

misiek707
23-06-10, 00:37
Jak macie pordzewiałe te bembny to lepiej oddacie do piaskowania. Następnie epoksydowy podkład puźniej karylowy , wysokotemperaturowy jakiś w sperju. I powinno być na kilka lat :)

Hociaż ja rok temu wypiaskowałem i dałem tylko jakiś w spreju niby wysokotemperaturowy, ale odpryski małe się porobiły . Trzeba dawać podkład...

qureku.
23-06-10, 02:14
Panowie czy mogę pomalować bębny hamulcowe wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u?

U kolegi malowaliśmy wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u i wyszło bardzo ładnie. Minęło już prawie dwa miesiące i nie ma żadnych odprysków zmiany koloru itd. Spray kupiony w najbliższym sklepie za niecałe 20 zł.

pwl
23-06-10, 10:24