Zobacz pełną wersję : Malowanie bębnów hamulcowych
Panowie czy mogę pomalować bębny hamulcowe wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u?
Malowałem nią wycieraczki i wyszły elegancko, po wyschnięciu farba trzyma się *****iście, kolorek też mi się podoba (nie rzucający się w oczy czarny mat). Co o tym sądzicie?
Pzdr.
mozesz tylko dobrze poczysc z rdzy i brudu pozniej odtlusc i bedzie git
Jaka to farba? Zapodaj nazwę albo link na allegro. Też myślę nad pomalowaniem w weekend wycieraczek, a bębny wołają o pomstę do nieba:D.
pełno tego na allegro,poszukaj sobie
Może i pełno. Ja na przykład nie znam się absolutnie na farbach, a znając swoje szczęćcie trafię na jakieś gówno. Jeżeli koledze się sprawdziła to jaki widzisz problem w tym, że poleci ją na forum?
Pomalowałem dokładnie taką farbą:
http://www.denbraven.pl/sklep/components/com_virtuemart/shop_image/product/b/7.85D.jpg
Ja pomalowalem bebny i zaciski zwykla farba Eurokol... za 10zl i jest gitara i ponad sezon jezdze i nie widac ze cos sie z nia dzeje.
Jak macie pordzewiałe te bembny to lepiej oddacie do piaskowania. Następnie epoksydowy podkład puźniej karylowy , wysokotemperaturowy jakiś w sperju. I powinno być na kilka lat :)
Hociaż ja rok temu wypiaskowałem i dałem tylko jakiś w spreju niby wysokotemperaturowy, ale odpryski małe się porobiły . Trzeba dawać podkład...
Panowie czy mogę pomalować bębny hamulcowe wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u?
U kolegi malowaliśmy wysokotemperaturową czarną farbą w spray'u i wyszło bardzo ładnie. Minęło już prawie dwa miesiące i nie ma żadnych odprysków zmiany koloru itd. Spray kupiony w najbliższym sklepie za niecałe 20 zł.
Jak macie pordzewiałe te bembny to lepiej oddacie do piaskowania. Następnie epoksydowy podkład puźniej karylowy , wysokotemperaturowy jakiś w sperju. I powinno być na kilka lat :)
Hociaż ja rok temu wypiaskowałem i dałem tylko jakiś w spreju niby wysokotemperaturowy, ale odpryski małe się porobiły . Trzeba dawać podkład...