mazik15
21-06-10, 21:25
Witam. na wstępie powiem ze ostatnio wymieniałem osłonę drążka kierowniczego ta gumę miedzy maglownica a drążkiem i okazało się ze maglownica jest do wymiany bo stuka i cieknie bardzo oraz ze ma wybite sworznie na wachaczach z przodu dodam.
I teraz do sedna pytania ponieważ jak skręcam w prawo przy większej prędkości (np. 100km/h ) to auto zaczyna skręcać ale w pewnym momencie jak by uciekało w lewo i muszę bardziej skręcić kierownica :/ jest to trochę niebezpieczne i ogranicza moja jazdę i teraz która z wyżej wymienionych części będzie miała na to wpływ bo nie wiem co w pierwszej kolejności wymienić a nie mam kasy żeby wymienić to razem:/ czy może jest jakaś inna przyczyna tego uciekania? nie orientuje się w tych spr za bardzo wiec chciał bym się poradzić ludzi którzy maja większe doświadczenie w tych sprawach.
I teraz do sedna pytania ponieważ jak skręcam w prawo przy większej prędkości (np. 100km/h ) to auto zaczyna skręcać ale w pewnym momencie jak by uciekało w lewo i muszę bardziej skręcić kierownica :/ jest to trochę niebezpieczne i ogranicza moja jazdę i teraz która z wyżej wymienionych części będzie miała na to wpływ bo nie wiem co w pierwszej kolejności wymienić a nie mam kasy żeby wymienić to razem:/ czy może jest jakaś inna przyczyna tego uciekania? nie orientuje się w tych spr za bardzo wiec chciał bym się poradzić ludzi którzy maja większe doświadczenie w tych sprawach.