Zobacz pełną wersję : Problem po swapie
założyłem w coupe hample od aerodecka i jest tego typu problem, ze hamulec hamuje dobrze, nawet bardzo ale trzeba wcisnac pedal do samego konca:/ wcześniej na serii absolutnie tak nie bylo :/ to pierwszy problem , drugi taki ze jak sie hamuje recznym to niestety ale hamuje tylko 1 hamulec, drugi z oporami ale jedzie:/ da sie to jakos wyregulowac? Z góry dziekuje za pomoc
a odpowietrzałeś układ?
z tym ręcznym to chodzi Ci o jedno i drugie koło, czy o co?
a pompę zmieniłeś czy seryjna?
u mnie jest tak samo, z tym, ze nie wiem czy hauje, wolalem nie ryzykowac, ale pedal wpada do konca, ale czuc opor, ja zmienialem pompe i serwo.
u mnie jest tak samo, z tym, ze nie wiem czy hauje, wolalem nie ryzykowac, ale pedal wpada do konca, ale czuc opor, ja zmienialem pompe i serwo.odpowietrzyłeś tylko przy zaciskach czy przy pompie tez?
odpowietrzylem tylko przy zaciskach, i jak odpowietrzalem pedal byl na prawde twardy :/ odpalilem i miekko sie zrobilo:/ z tylu hamuje mi slabo 1 kolo drugie bomba, nie zmienialem ani serwa ani pompy
Może byś dopisał jakie to jest dokładnie auto. Ma ABS?
civic 95 d15b7 hample od aerodecka 282 i 240 4x114,3 bez abs, ale czy to jest potrzebne?
Jak masz ciągle seryjną pompe z D15B7 to ona jest strasznie mała w porównaniu do tej z B18C4 i może za to się tak dziać.
A ABS ma to do tego, że jakbyś go miał to też trzeba go odpowietrzyć.
civic 95 d15b7 hample od aerodecka 282 i 240 4x114,3 bez abs, ale czy to jest potrzebne?
no to skoro masz nadal seryjna pompe i serwo to sie nie dziw ze pedal lapie dopiero przy koncu. Ta pompa jest za mala zeby napelnic caly uklad. Musisz zmienic pompe na 1" z mb6, itr lub pralki h22
junior20066
22-06-10, 13:50
zmien pompe i serwo od vti b18c4 i problem zniknie tez tak miałem bedzie musiał przerobic tylko troszke krućce
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.