Zobacz pełną wersję : Swap hamulcy VTI
Witam mam taki problem Chciałbym zrobić swap układu hamulcowego przy moim d14 5d tylko mam taki dylemat bo nie chce zmieniać alusów, 1,8 Vti ma rozstaw 4x114,3 a ta moja wiadomo 4x100 jakieś propozycje ? lub pomysły jak tą sprawę rozwiązać ? i tak na marginesie, zmieniam hamulce bo zmieniam też silnik na ten 1,8 vti
Witam mam taki problem Chciałbym zrobić swap układu hamulcowego przy moim d14 5d tylko mam taki dylemat bo nie chce zmieniać alusów, 1,8 Vti ma rozstaw 4x114,3 a ta moja wiadomo 4x100 jakieś propozycje ? lub pomysły jak tą sprawę rozwiązać ? i tak na marginesie, zmieniam hamulce bo zmieniam też silnik na ten 1,8 vti
Można kupić "dystanse zmieniające rozstaw". Tylko jak już się w taki wynalazek zaopatrzysz, wykup sobie wysokie ubezpieczenie na życie....rodzina coś dostanie.
Znam (jeszcze) jednego maniaka co sobie taki coś zastosował. Nie przejechał nawet 300km kiedy na zakręcie mu się koło urwało. Hanka w rów i do kasacji. A tłumaczyłem, niesłuchał.
Aaa, jeszcze niektórzy zaspawują felgi i nawiercają nowe otwory.
tomson1192
21-06-10, 07:52
krótko mówiąc gra nie warta świeczki:P
Witam. Niestety trzeba zmienić rozstaw śrub, mnie to też czeka. A tak poza tym nie opłaca się z 5d robić VTI tylko kupić VTI patrząc na koszta i wyposażenie oryginału (od zawieszenia po elektrykę) Tak też wielu zrobiło:)
a niektórzy kupują tarcze z MG
porównaj parametry tarcz ze swoimi obecnymi może Ci podpasują :)
Dokładnie, wsadzasz zaciski pod tarcze 282 i tarcze od mg zr i masz dobry hamulec i rozstaw 4x100
Dokładnie, wsadzasz zaciski pod tarcze 282 i tarcze od mg zr i masz dobry hamulec i rozstaw 4x100
Taaaa? A tarcza i zacisk pasuje do reszty wahacza w aucie nieVTi P&P czy trzeba mocowanie dorabiać, robił ktoś już tak?
To że taki myk można zrobić z zaciskami od Legenda, wiem, Wunat tak robił (choć fotek nie pokazał :p), ale że z zaciskiem z VTi też można...... pierwsze słysze...
Dokładnie, wsadzasz zaciski pod tarcze 282 i tarcze od mg zr i masz dobry hamulec i rozstaw 4x100
Zapomniałeś o zwrotnicy z VTI 3d.
nie chce zmieniać na VTI Mati, ponieważ mam znajomego co może mi załatwić samochody bez prawa do rejestracji lub angola. A tak apropo zawieszenie od d16 tego co ma 160 koni pasowało by ? one mają chyba 4x100 rozstaw nie ?
A tak apropo zawieszenie od d16 tego co ma 160 koni pasowało by ? one mają chyba 4x100 rozstaw nie ?
Te VTI o którym myślisz, to ma b18 i rozstaw 4X114,3
nie chce zmieniać na VTI Mati, ponieważ mam znajomego co może mi załatwić samochody bez prawa do rejestracji lub angola. A tak apropo zawieszenie od d16 tego co ma 160 koni pasowało by ? one mają chyba 4x100 rozstaw nie ?
od B16
Pasuje ale tarcze są mniejsze bodajże 262mm
no wiec np tarcze przód i tył bym założył od b16 a pompę np. od b18 co wy na to ?
no wiec np tarcze przód i tył bym założył od b16 a pompę np. od b18 co wy na to ?
Może być, choć wiadomo że im większe tym lepsze:) jakby co to będę mieć na sprzedaż tylne zawieszenie z tarczami 4X100 całkowicie odnowione. Lub wymienię na te z VTI 5D
no wiec np tarcze przód i tył bym założył od b16 a pompę np. od b18 co wy na to ?
Jest to jakiś sensowny pomysł.
A angielki nie miały niektóre z przodu tarcz 260mm ? Bo gdzieś to w katalogu chyba widziałem dlatego się zastanawiałem nad sensem zmiany na te od 3D ? Moim zdaniem jak robić to robić po całości i założyć te od b18, felgi zawsze można zmienić a te oryginalne od vti można czasem tanio wyrwać.
Były nawet na tyle w niektórych wersjach były 262mm tarcze o rozstawie 4x100
nie wiem czy czasem pralki nie maja 4x100 262mm z tylu i 282mm z przodu jeszcze poszukajcie bo cos kiedys czytalem ze jakis MG czy rover mial cos takiego
bo po co zmieniac wszystko na vti i miec 4x114
Pralki chyba właśnie też miały 114 i od nich można taniej tarcze kupić do vti .
nie wiem czy czasem pralki nie maja 4x100 262mm z tylu i 282mm z przodu jeszcze poszukajcie bo cos kiedys czytalem ze jakis MG czy rover mial cos takiego
Tylko że prawdopodobnie zwrotnice nie pasują i trzeba i tak kombinować i 5 szpilek
Pralki chyba właśnie też miały 114 i od nich można taniej tarcze kupić do vti
pralki miały 4x100 i 5x114
ale głowy nie dam:D
Starsze pralki nie vti mialy 4x100. Jak to dokładnie wyglada z mocowaniami to nie wiem. Szukajcie w roverach może tam co większego bylo
W vti oprócz innego rozstawu śrub jest większa piasta też.
ja już pisałem że MG ZR160/ZS180 miał rozstaw 4x100 i tarcze 282 na przodzie i 260 na tyle
rover 200/25/400/45 zawsze miał 262 (wentylowane i pełne) z przodu i 239 (również były bębny) na tyle
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.