Zobacz pełną wersję : Dziwny metaliczny dźwięk orzy wysokich obrotach
Ostatnio zauważyłem, że jak jadę na biegu 2 3 i wyżej, i obroty są od około 6000 do 8000 to słychać taki metaliczny dźwięk, co to może być? Może coś wpada w drgania, dźwięk dochodzi z prawej strony okolice błotnik drzwi pasażera.?? Dodam że na 1 tego nie zauważyłem
nie, ale już tego dźwięku nie ma, coś musiało wpaść w wibracje
wiele samochodów wydaje dziwne dźwięki po wywaleniu kata
tłumik przelotowy jest. ale już jest ok. Jak by się coś działo to będę pisał.
tłumik przelotowy jest. ale już jest ok. Jak by się coś działo to będę pisał.
yyy, sorry miałem na myśli tą osłonę co znajduje się nad tłumikiem środkowym, gdzieś koło wajchy biegów.
Druga rzecz - osłona kolektora ci nie drży przypadkiem?
osłona kolektora? , wiesz to brzmi od prawej strony coś koło błotnika a drzwi, ale już tego nie ma,
osłona kolektora? ,,
Ja u siebie nie miałem osłony kolektora, może też nie masz, z resztą w b18 nie widziałem osłony, ale b16 już tak.
dlatego się zdziwiłem, tak to prawda seria b18 nie ma a b16 ma osłone
Mi po wywaleniu kata też coś delikatnie wibruje. Znajomy mechanik stwierdził, ze tam jakaś blaszka luźno jest i lata.
wiesz ale ja kata nie mam od chyba już 8 miechów:) coś wpadło w wibracje, obstawiam że to był dolot, bo nie mam nigdzie go przymocowanego. Ale nie dam głowy, bo jak go poprawiłem to już nie ma tego dźwięku
Kiedyś przy innym aucie też miałem taką zagadkę, że jak jechałem trochę szybciej to coś szurało i tarło, a na końcu okazało się że to była osłona plastikowa nadkola która się odczepiła przy mocowaniu przy zderzaku i przy wyższych prędkościach się odchylała od pędu powietrza i tarła o asfalt, takie niby nic a wnerwia.
Odświeżam temat żeby nie zakładać znów nowego . Mam coś podobnego na wysokich obrotach . Metaliczny dźwięk . Na piątce jechałem 180 km/h i było już słychać. Żeby sprawdzić czy było na innych biegach tak samo to sprawdziłem na 2 biegu . Dusiłem go do wysokich obrotów i było to samo . Wcześniej miałem wymieniany rozrząd . Wyjechałem od mechanika pojeździłem troche i stwierdziłem ,że stracił moc . Zaprowadziłem go z powrotem przyznali mi racje ,bo okazało się,że nie zrobili regulacji zaworów chyba . Było to 2 miechy temu ,ale teraz dopiero sie zorientowałem ,że na wysokich obrotach słyszę ten dzwięk, bo wcześniej jakoś go nie dusiłem :) Czy może mieć to znów coś związane ze źle ustawionych rozrządem ? Pozdrawiam .
EJ6 coupe
demonobiker
08-08-11, 08:23
może spalanie stukowe jeśli dzwoni na wysokich obrotach i generalnie ten spadek mocy też ma sens przy źle ustawionym zapłonie
Tak. Ale czy zapłon też sie ustawia przy wymianie rozrządu ? Bo wydaje mi się ,że przed wymianą nowego rozrządu tego nie było :P . Zapomniałem jeszcze dodać, że odrazu po tej wymianie rozrządu oprócz tego spadku mocy to też wydobywał się metaliczny dźwięk ale ciągle , przy każdym przyśpieszaniu . Ale z mocą teraz jest chyba wszystko ok , tylko te stukanie przy wysokich obrotach .
demonobiker
08-08-11, 12:25
kiedyś coś gdzieś pisałem o wymianie rozrządu na tym forum i zdania były podzielone jedni twierdzili że zapłon się ustawia(bo podczas eksploatacji pasek się rzociąga czy coś) inni że nie, nie będę się wypowidał bo nie chcę głupot gadać ale pewnie nic nie zaszkodz ustawienie zepłonu szczególnie jeśli np nigdy go nie ustawiałeś?
Okazało się,że śrubka jakąś latała i trzeba było ją dospawać , problem rozwiązany :)
PS. Co do tego zapłonu . Mechanik wspomniał żebym przyjechał kiedyś na regulację zapłonu, ponieważ jego zdaniem silnik powinien byś bardziej elastyczny .. Mógł mieć racje ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.