PDA

Zobacz pełną wersję : 4x114,3 ... tarcze



S1600
20-06-10, 00:07
wie ktos czy od tej wersji kupie wiercone tarcze??

woPo
20-06-10, 11:35
kupisz, np. EBC TurboGroove robi tarcze nacinano-nawiercane 4x114,3 260 mm na 101 %

S1600
20-06-10, 11:39
w cenie 550 zł sztuka podobno :/
i słyszałem wiele opini że nie warto

A zimerman ?? lub inne firmy a moze ktos robi takie tarcze ??

Słyszałem też ze wiercone tarcze mozna dac przerobić fachowcowi ale ze nacinane to trzeba zrobic mega dokładnie bo musi byc wybrana idealna ilosc materiału żeby nie biły .
nie wiem nie znam sie ale jak ktpos zajmuje sie robieniem tarcz to byłbym wdzieczny za namiar

kenny
20-06-10, 12:01
4x114,3 to rozmiar integry 96 spec

S1600
20-06-10, 12:06
MB6 tez takie ma na allegro nawet sobei zobacz.
Civic Aeroback chyba z silnikime b18c4 miały 4x114,3 przód 282mm a tył 260mm podajże

na ebay.de znalazłem zimmermany wentylowane
Co do EBc cena jest za duza i tarcze na ta cene nie spełniają oczekiwac.
Kumpel miał w saxo np i pękły.
Na hondatechu jeden pan tez sie wypowiedział ze pękają

!markos
20-06-10, 13:09
to super. a po co ci wiercone tarcze?

woPo
20-06-10, 13:09
Szwagros miał TurboGroove w Preludzie BB9 260 mm 4x114,3 przed przekładką na 5x114,3 i 300 mm z ATR'a i nic nie pękało

Od roku leżą w garażu do tej pory razem z całymi zwrotnicami, chyba już czas je wyrzucić bo tylko zagracają :)



to super. a po co ci wiercone tarcze?

że też tak zapytam? ;)

S1600
20-06-10, 13:30
w sumie nie potrzebnie bo i tak tki hamulec na DS3000 np bedzie hamowac konkretnie ale jednak jak klocek miałby byc konkretny i zacisk tez jest dwutłoczkowy to dobrzeby było żeby tarcza tez była konkretna.
chyba że twierdzicie ze jest to zbedne i tak bedzie git.

woPo
20-06-10, 13:56
Dobra gładka tarcza z dobrym klockiem w zupełności spełnią swoje zadanie.

No chyba, że chcesz mieć nawiercane, nacinane i jeszcze cholera wie jakie efektownie wyglądające dla lansu :D

Pamiętaj też, że ww. tarcze szybciej rezają klocki.

S1600
20-06-10, 14:07
no masz racje bo Qmpel w lagunie takowe woził i cieły klocki że po 100Km po myciu auta felga była czarna :/

Ale podobno tylko nacinane tak sie zachowują ze z nawircanymi nie ma aż takich jaj .
a jezeli kupiłbym dobrą tarcze gładką i dał ją firmie zeby ją przewiwrciła w idelanych odstępach to stanię się coś ??

tutaj znalazłem taką ale z accorda pisze.
a nie z civica MB

qureku.
20-06-10, 14:37
a jezeli kupiłbym dobrą tarcze gładką i dał ją firmie zeby ją przewiwrciła w idelanych odstępach to stanię się B

:eek: . Takich rzeczy się nie robi!!. Dziurawiąc tarcze tu i tam bardzo osłabiasz materiał( nie po to mądrzy ludzie siedzieli i liczyli wytrzymałość danej tarczy, by pan edzio robił ją na "sportowo").

Pomyśl co się może stać przy mocny hamowaniu.....

S1600
20-06-10, 14:41
No peknie a co sie moze stac jeszcze jak jak ja np jak trenujemy grzeje tarcze do czerwonosci ... Z ciekawosci zapytałem .
Postawie chyba na zimmermana wentylowanego , zacisk dwutłoczkowy na przód
Z serva rezygnuje bo na dłuższa mete nie idzie hamowac .
klocki DS3000 i płyn ferrodo mysle ze taki komplet zda egzamin
natomiast nie wiem co na tył :/
kupie 262 na tył bez problemu??

woPo
20-06-10, 20:09
Polecam: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=66492&highlight=zestaw

!markos
21-06-10, 16:05
tak niezbedne ci sa te dziurki, ze bedziesz wiercil tarcze? no blagam...

KOWAL ziom
21-06-10, 16:19
tak niezbedne ci sa te dziurki, ze bedziesz wiercil tarcze? no blagam...

ładniej na dzielni wyglądają... :) chyba że kolego na tor chce...

S1600
27-06-10, 00:17
Troche poczytałem i doszedłem do wniosku że tarcza 282mm na dwutłoczkowym zacisku z klockiem Ds3000 i tak wycisnie z niej iskry i zatrzyma koło w miejscu przy tak lekkiej budzie gdzie powoli nie ma nic w środku a na zewnatrz jest coraz wiecej węgla. wiec tak jak mówi markos tak bedzie .

!markos
27-06-10, 03:46
bez abs'u to i dobra tarcza/klocek 262 zatrzyma kolo w miejscu ;)

S1600
27-06-10, 09:15
absu juz dawno nie ma , teraz zastanawiam sie nad regulatorem siły hamowania na tylnią os i przednią osobno i wywalenie serva.
Ostatnio na testach znajomego odpiołem servo i musiałem sie mocno nameczyc zeby rozgrzac hamulec. niby hamuje sie ciezko ale jak trzeba to sie zachamuje. oczywiscie o rozgrzaniu tarczy do czerwonosci mozna zapomniec chyba ze napiepsza sie 50km na lewej nodze bez przerwy

ok ja w temacie wiem juz wszystko także dzieki markos ;)

kenny
27-06-10, 23:45
Jaki jest cel odpięcia serwa?

S1600
28-06-10, 19:52
Przejedź sie na jednym z odcinków elmotu.
Walimskie patelnie itp.
JEst róznica jak cholera. faktycznie w pierwszym odczuciu swieci sie światło stopu a auto jedzie dalej. i faktycznie trzeba uzywac 4x większej siły ale raz nei zagrzejesz hamulca tak szybko.
dwa na servie bo fest ostrej jexdzie hamulec robi się gumowy i nie chamuje wogóle ślizga itp :/

!markos
28-06-10, 21:08
co ma przegrzewanie hamulcow i slizganie spalonego klocka po tarczy do odlaczonego serwa? czy przypadkiem nie dopisujesz temu prostemu urzadzeniu zbyt wiele?

kenny
28-06-10, 21:27
Rozumiem, żeby odłączyć brake assista ( w autach które to mają), ale nie serwo.