Zobacz pełną wersję : 4x114,3 ... tarcze
wie ktos czy od tej wersji kupie wiercone tarcze??
kupisz, np. EBC TurboGroove robi tarcze nacinano-nawiercane 4x114,3 260 mm na 101 %
w cenie 550 zł sztuka podobno :/
i słyszałem wiele opini że nie warto
A zimerman ?? lub inne firmy a moze ktos robi takie tarcze ??
Słyszałem też ze wiercone tarcze mozna dac przerobić fachowcowi ale ze nacinane to trzeba zrobic mega dokładnie bo musi byc wybrana idealna ilosc materiału żeby nie biły .
nie wiem nie znam sie ale jak ktpos zajmuje sie robieniem tarcz to byłbym wdzieczny za namiar
4x114,3 to rozmiar integry 96 spec
MB6 tez takie ma na allegro nawet sobei zobacz.
Civic Aeroback chyba z silnikime b18c4 miały 4x114,3 przód 282mm a tył 260mm podajże
na ebay.de znalazłem zimmermany wentylowane
Co do EBc cena jest za duza i tarcze na ta cene nie spełniają oczekiwac.
Kumpel miał w saxo np i pękły.
Na hondatechu jeden pan tez sie wypowiedział ze pękają
to super. a po co ci wiercone tarcze?
Szwagros miał TurboGroove w Preludzie BB9 260 mm 4x114,3 przed przekładką na 5x114,3 i 300 mm z ATR'a i nic nie pękało
Od roku leżą w garażu do tej pory razem z całymi zwrotnicami, chyba już czas je wyrzucić bo tylko zagracają :)
to super. a po co ci wiercone tarcze?
że też tak zapytam? ;)
w sumie nie potrzebnie bo i tak tki hamulec na DS3000 np bedzie hamowac konkretnie ale jednak jak klocek miałby byc konkretny i zacisk tez jest dwutłoczkowy to dobrzeby było żeby tarcza tez była konkretna.
chyba że twierdzicie ze jest to zbedne i tak bedzie git.
Dobra gładka tarcza z dobrym klockiem w zupełności spełnią swoje zadanie.
No chyba, że chcesz mieć nawiercane, nacinane i jeszcze cholera wie jakie efektownie wyglądające dla lansu :D
Pamiętaj też, że ww. tarcze szybciej rezają klocki.
no masz racje bo Qmpel w lagunie takowe woził i cieły klocki że po 100Km po myciu auta felga była czarna :/
Ale podobno tylko nacinane tak sie zachowują ze z nawircanymi nie ma aż takich jaj .
a jezeli kupiłbym dobrą tarcze gładką i dał ją firmie zeby ją przewiwrciła w idelanych odstępach to stanię się coś ??
tutaj znalazłem taką ale z accorda pisze.
a nie z civica MB
a jezeli kupiłbym dobrą tarcze gładką i dał ją firmie zeby ją przewiwrciła w idelanych odstępach to stanię się B
:eek: . Takich rzeczy się nie robi!!. Dziurawiąc tarcze tu i tam bardzo osłabiasz materiał( nie po to mądrzy ludzie siedzieli i liczyli wytrzymałość danej tarczy, by pan edzio robił ją na "sportowo").
Pomyśl co się może stać przy mocny hamowaniu.....
No peknie a co sie moze stac jeszcze jak jak ja np jak trenujemy grzeje tarcze do czerwonosci ... Z ciekawosci zapytałem .
Postawie chyba na zimmermana wentylowanego , zacisk dwutłoczkowy na przód
Z serva rezygnuje bo na dłuższa mete nie idzie hamowac .
klocki DS3000 i płyn ferrodo mysle ze taki komplet zda egzamin
natomiast nie wiem co na tył :/
kupie 262 na tył bez problemu??
Polecam: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=66492&highlight=zestaw
tak niezbedne ci sa te dziurki, ze bedziesz wiercil tarcze? no blagam...
KOWAL ziom
21-06-10, 16:19
tak niezbedne ci sa te dziurki, ze bedziesz wiercil tarcze? no blagam...
ładniej na dzielni wyglądają... :) chyba że kolego na tor chce...
Troche poczytałem i doszedłem do wniosku że tarcza 282mm na dwutłoczkowym zacisku z klockiem Ds3000 i tak wycisnie z niej iskry i zatrzyma koło w miejscu przy tak lekkiej budzie gdzie powoli nie ma nic w środku a na zewnatrz jest coraz wiecej węgla. wiec tak jak mówi markos tak bedzie .
bez abs'u to i dobra tarcza/klocek 262 zatrzyma kolo w miejscu ;)
absu juz dawno nie ma , teraz zastanawiam sie nad regulatorem siły hamowania na tylnią os i przednią osobno i wywalenie serva.
Ostatnio na testach znajomego odpiołem servo i musiałem sie mocno nameczyc zeby rozgrzac hamulec. niby hamuje sie ciezko ale jak trzeba to sie zachamuje. oczywiscie o rozgrzaniu tarczy do czerwonosci mozna zapomniec chyba ze napiepsza sie 50km na lewej nodze bez przerwy
ok ja w temacie wiem juz wszystko także dzieki markos ;)
Jaki jest cel odpięcia serwa?
Przejedź sie na jednym z odcinków elmotu.
Walimskie patelnie itp.
JEst róznica jak cholera. faktycznie w pierwszym odczuciu swieci sie światło stopu a auto jedzie dalej. i faktycznie trzeba uzywac 4x większej siły ale raz nei zagrzejesz hamulca tak szybko.
dwa na servie bo fest ostrej jexdzie hamulec robi się gumowy i nie chamuje wogóle ślizga itp :/
co ma przegrzewanie hamulcow i slizganie spalonego klocka po tarczy do odlaczonego serwa? czy przypadkiem nie dopisujesz temu prostemu urzadzeniu zbyt wiele?
Rozumiem, żeby odłączyć brake assista ( w autach które to mają), ale nie serwo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.