Zobacz pełną wersję : Problem z montażem turbo
Jak w temacie, zakładam ową instalacje. Problem jest taki że po pierwszym odpaleniu poszedł olej z każdej strony (z turbiny)-z dolotu powietrza do turbiny, wylotu sprężonego i masa oleju do tłumika....
Moje pytania brzmią:
1. Czy ktoś wie jakiej średnicy powinny iść węże (doporowadzający i odprowadzający olej).
2. Nie ma doladowania, od czego zaczac, na co zwrocic uwage?
Rozumiem że niestety turbina do regeneracji... :/
pozdro
jakiej średnicy masz zwężkę w przewodzie olejowym do turbo? I co to za turbo?
i w jednym i drugim bodajże jest około 4-5mm turbo to JDM Garret t25/28
jak w jednym i wdrugim masz zwezke, mamy rozumiec ze na splywie dales zewzke :o
5mm to nie jest zadna zwezka tylko wielgasne zasilanie
jak w jednym i wdrugim masz zwezke, mamy rozumiec ze na splywie dales zewzke :o
5mm to nie jest zadna zwezka tylko wielgasne zasilanie
Może ktos jakieś konkrety, jakiej grubości dopyw i jakiej odpływ?:o
Spływ powinien być z tego co wiem, to jakieś 14mm. A na dolocie też jakaś restrykcja powinna być, chyba <2mm.
Te informacje to to co ja wiem, czyli miej dystans do tego :D
Spływ powinien być z tego co wiem, to jakieś 14mm. A na dolocie też jakaś restrykcja powinna być, chyba <2mm.
Te informacje to to co ja wiem, czyli miej dystans do tego :D
Tak rozkręcam te węże i chyba powoli zaczynam kumac gdzie leży cały problem, węże które mam na dolocie sa 7mm i wylot pewnie podobnie, wiec teraz tylko pytanie czy moge zastosowac zwężkę na dolocie i zrobic wylot większy czy jest jakas inna opcja typu cały wąż od nowa :/?
pozdro
spływ maksymalnie gruby, bez załamań prosto do miski
smarowniae turbo moze byc spod filtra oleju, wąż ok 4mm średnicy. jesli turbo wymaga restryktora, zastosować taki jak wymagany.
Nie pamiętam dokładnie, ale T25/28 restryktora raczej nie mają, więc potrzebne jest coś w okolicach 1,5mm na dopływie. Odpływ minimum 12mm średnicy wewnętrznej.
Nie pamiętam dokładnie, ale T25/28 restryktora raczej nie mają, więc potrzebne jest coś w okolicach 1,5mm na dopływie. Odpływ minimum 12mm średnicy wewnętrznej.nie maja,
tak zgadza sie (ja mam ~2mm)
....i naprawde wlot oleju to nie wylot i nie da rady w druga strone
garrett ma swoja restrykcje 0.8 / 0.9
td ihi itp 1,2 / 1.4
ps. jak dlugo chodzila to prawdopodobnie odrzutnik w niej sie popsul i bedzie zygal albo w wydech albo dolot
uuu to i ja mam za duza dziure w srubce (2mm t25/28) ... nie wiem czemu oski jedne nie robia restryktorow w korpusie - bylo by po problemie ....
0.8mm to do GTxxR czyli na ball bearingu, zwykle moga miec troszke wieksze zasilanie, ale nie powinno przekraczac 2mm
Podepnę się... U mnie w TD04 w otworze do wkręcania przewodu smarowania jest coś jakby restrykcja... Wierzyć w to? Czy sobie po prostu zrobić restrykcję 1,5mm?
***Marco***
22-06-10, 21:59
restrykcje to są otworki w śrubce? i jak jest restrykcja na dopływie to wtedy może być dowolne fi rurki dop. olej ? dobrze myślę???
arekgr .... mmm chyba chodzi ci o kanalik "spływu" oleju .... widzialem pare razy w roznych turbinach ale to ukierunkowuje olej a nie ogranicza.
***Marco***...moze byc ~dowolne w takim przypadku
***Marco***
23-06-10, 16:11
ok dzięki za info amorr.
Amorr, dzięki za uświadomienie. Robię doprowadzenie w miedzi, więc na końcówce zalutuję i zrobię dziurkę 1,5mm, powinno wystarczyć dla takiego małego TD04, heh....
Zakonczylem na tym ze jest 1.6mm i jak narazie jest ok, a za to teraz na wskazniku doladowania pokazuje maxymalnie 0.0 bar po dynamicznym wcisnieciu gazu. Slychac ze pompuje, bov uuszcza ale autogauge wskaznik nie odczytuje niczego na plusie. Bujnalem si po ulicy i dalej lipa... co to moze byc. Czy to moze byc gdzies jakas minimalna nieszczelnosc? Czy raczej to nie to?
bov bedzie syczal przy 0 bara suzkaj nieszczelnosci, a moze wg masz walnietego
Ok wszystko ogarnięte ;)
Fura zhamowana i wszystko gra.
dzięki za pomoc i do zobaczenia na ulicach ;)
sprawdz w ktorym miejscu ten czujnik mierzy doładowanie.
czy turbo z zestawu Greddy TD04H-15G wymaga zwężki na wejściu smarowania olejem, jeśli tak to o jakiej średnicy?
wykręciłem redukcję gwintu z dopływu oleju i są tam 3 otwory 2 po 1,5-2mm i jednen 3-4mm
generalnie cała seria TD ma wbudowane zwężki, ale dodatkowo, żeby nie przedobrzyć, wkręciłbym mniejszą redukcję.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.