PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z montażem turbo



M4TiK
19-06-10, 15:47
Jak w temacie, zakładam ową instalacje. Problem jest taki że po pierwszym odpaleniu poszedł olej z każdej strony (z turbiny)-z dolotu powietrza do turbiny, wylotu sprężonego i masa oleju do tłumika....
Moje pytania brzmią:
1. Czy ktoś wie jakiej średnicy powinny iść węże (doporowadzający i odprowadzający olej).
2. Nie ma doladowania, od czego zaczac, na co zwrocic uwage?

Rozumiem że niestety turbina do regeneracji... :/


pozdro

BurnOuT
19-06-10, 16:06
jakiej średnicy masz zwężkę w przewodzie olejowym do turbo? I co to za turbo?

M4TiK
19-06-10, 16:15
i w jednym i drugim bodajże jest około 4-5mm turbo to JDM Garret t25/28

crxd16
19-06-10, 16:48
jak w jednym i wdrugim masz zwezke, mamy rozumiec ze na splywie dales zewzke :o
5mm to nie jest zadna zwezka tylko wielgasne zasilanie

M4TiK
19-06-10, 16:50
jak w jednym i wdrugim masz zwezke, mamy rozumiec ze na splywie dales zewzke :o
5mm to nie jest zadna zwezka tylko wielgasne zasilanie

Może ktos jakieś konkrety, jakiej grubości dopyw i jakiej odpływ?:o

arekgr
19-06-10, 19:24
Spływ powinien być z tego co wiem, to jakieś 14mm. A na dolocie też jakaś restrykcja powinna być, chyba <2mm.

Te informacje to to co ja wiem, czyli miej dystans do tego :D

M4TiK
19-06-10, 20:08
Spływ powinien być z tego co wiem, to jakieś 14mm. A na dolocie też jakaś restrykcja powinna być, chyba <2mm.

Te informacje to to co ja wiem, czyli miej dystans do tego :D

Tak rozkręcam te węże i chyba powoli zaczynam kumac gdzie leży cały problem, węże które mam na dolocie sa 7mm i wylot pewnie podobnie, wiec teraz tylko pytanie czy moge zastosowac zwężkę na dolocie i zrobic wylot większy czy jest jakas inna opcja typu cały wąż od nowa :/?
pozdro

Pati
20-06-10, 19:20
spływ maksymalnie gruby, bez załamań prosto do miski
smarowniae turbo moze byc spod filtra oleju, wąż ok 4mm średnicy. jesli turbo wymaga restryktora, zastosować taki jak wymagany.

Fawor
20-06-10, 20:57
Nie pamiętam dokładnie, ale T25/28 restryktora raczej nie mają, więc potrzebne jest coś w okolicach 1,5mm na dopływie. Odpływ minimum 12mm średnicy wewnętrznej.

Amorr
22-06-10, 10:18
Nie pamiętam dokładnie, ale T25/28 restryktora raczej nie mają, więc potrzebne jest coś w okolicach 1,5mm na dopływie. Odpływ minimum 12mm średnicy wewnętrznej.nie maja,
tak zgadza sie (ja mam ~2mm)

....i naprawde wlot oleju to nie wylot i nie da rady w druga strone

QowaX
22-06-10, 10:24
garrett ma swoja restrykcje 0.8 / 0.9
td ihi itp 1,2 / 1.4

ps. jak dlugo chodzila to prawdopodobnie odrzutnik w niej sie popsul i bedzie zygal albo w wydech albo dolot

Amorr
22-06-10, 12:49
uuu to i ja mam za duza dziure w srubce (2mm t25/28) ... nie wiem czemu oski jedne nie robia restryktorow w korpusie - bylo by po problemie ....

crxd16
22-06-10, 17:03
0.8mm to do GTxxR czyli na ball bearingu, zwykle moga miec troszke wieksze zasilanie, ale nie powinno przekraczac 2mm

arekgr
22-06-10, 19:46
Podepnę się... U mnie w TD04 w otworze do wkręcania przewodu smarowania jest coś jakby restrykcja... Wierzyć w to? Czy sobie po prostu zrobić restrykcję 1,5mm?

QowaX
22-06-10, 21:29
fotke zrob i pokaz

***Marco***
22-06-10, 21:59
restrykcje to są otworki w śrubce? i jak jest restrykcja na dopływie to wtedy może być dowolne fi rurki dop. olej ? dobrze myślę???

Amorr
23-06-10, 08:36
arekgr .... mmm chyba chodzi ci o kanalik "spływu" oleju .... widzialem pare razy w roznych turbinach ale to ukierunkowuje olej a nie ogranicza.

***Marco***...moze byc ~dowolne w takim przypadku

***Marco***
23-06-10, 16:11
ok dzięki za info amorr.

arekgr
24-06-10, 20:50
Amorr, dzięki za uświadomienie. Robię doprowadzenie w miedzi, więc na końcówce zalutuję i zrobię dziurkę 1,5mm, powinno wystarczyć dla takiego małego TD04, heh....

M4TiK
01-07-10, 11:37
Zakonczylem na tym ze jest 1.6mm i jak narazie jest ok, a za to teraz na wskazniku doladowania pokazuje maxymalnie 0.0 bar po dynamicznym wcisnieciu gazu. Slychac ze pompuje, bov uuszcza ale autogauge wskaznik nie odczytuje niczego na plusie. Bujnalem si po ulicy i dalej lipa... co to moze byc. Czy to moze byc gdzies jakas minimalna nieszczelnosc? Czy raczej to nie to?

crxd16
01-07-10, 22:30
bov bedzie syczal przy 0 bara suzkaj nieszczelnosci, a moze wg masz walnietego

M4TiK
03-07-10, 17:29
Ok wszystko ogarnięte ;)
Fura zhamowana i wszystko gra.
dzięki za pomoc i do zobaczenia na ulicach ;)

Pati
03-07-10, 18:10
sprawdz w ktorym miejscu ten czujnik mierzy doładowanie.

jero11
05-08-10, 07:38
czy turbo z zestawu Greddy TD04H-15G wymaga zwężki na wejściu smarowania olejem, jeśli tak to o jakiej średnicy?
wykręciłem redukcję gwintu z dopływu oleju i są tam 3 otwory 2 po 1,5-2mm i jednen 3-4mm

Fawor
11-08-10, 01:08
generalnie cała seria TD ma wbudowane zwężki, ale dodatkowo, żeby nie przedobrzyć, wkręciłbym mniejszą redukcję.