Zobacz pełną wersję : zjadł płyn chłodniczy i olej
Panowie dzisiaj rutynowy przegląd płynów i niespodzianka brak płynu w chłodnicy i brak oleju ... nie chcę myśleć co to może być ale ze 2 lata temu mechanik zrobił diagnozę zamiast na małą uszczelkę pod krokowym (bo brał płyn chłodniczy) postawił na uszczelkę pod głowicą oczywiście jeszcze wtedy nie siedziałem na forum teraz już wiem, że uszczelki i uszczelniacze tylko OEM a kupiłem jakieś pierwsze lepsze z brzegu jakie mieli w sklepie. Wiec jeśli ubywa oleju i płynu chł. jaka diagnoza? oleju miałem poniżej dolnej kropki prawie na dnie płynu chłodniczego nie było w zbiorniczku w ogóle
Sprawdź czy płynu nie ma w oleju ani czy oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podolewaj do maxa, odpowietrz i obserwuj. Sprawdź silnik i osprzęt pod względem wycieków. Obserwuj wskaźnik temp silnika.
Na pierwszy rzut oka uszczelka pod glowica.
pozdro;)
Na pierwszy rzut oka uszczelka pod glowica.
pozdro;)
tego się obawiam ale jak trzeba to trzeba i zrobie na razie zobaczymy. Byłem właśnie z latarką w garażu przyświeciłem w płynie NIE ma oleju a w oleju nie wiem czy jest woda (jutro sprawdzę czy w starym oleju który spuściłem jest woda) wymieniłem olej bo stwierdziłem że jak jest tak mało to nie opłaca się dolewać a i tak zbliżała sie wymiana.
Panowie jeszcze jedna myśl 13 tyś temu wlałem pierwszy raz półsyntetyka bo jest już 250.000 km stuknięte jeździłem zawsze na pełnym syntetyku ale przy takim przebiegu postanowiłem wlać mu pół-synt. To raczej nie powinno być problemu co innego jakbym wlał odwrotnie jeździł na pół a wlał full syntetyk co nie?
jeździłem zawsze na pełnym syntetykui jak nie brał to trzeba było dalej jeździć i nie zmieniać. Pełen syntetyk zapewnia najlepsze smarowanie. Zmiana oleju nie ma tu jednak nic do problemu w temacie.
skolopendra
15-06-10, 07:17
i jak nie brał to trzeba było dalej jeździć i nie zmieniać. Pełen syntetyk zapewnia najlepsze smarowanie.
a nawet jak bierze tylko nie litrami, to lać dalej ;)
A teraz mogę jak będzie oczywiście brał nieduże ilości dolewać syntetyka?
A teraz mogę jak będzie oczywiście brał nieduże ilości dolewać syntetyka?Teraz wszystkie oleje silnikowe są ze sobą mieszalne.
ok dzięki doleję syntetyka
a jak do ubywających płynu chł. i oleju dodamy spadek mocy =
Yotomeczek86
15-06-10, 09:27
= uszczelka pod głowicą
uszczelka pod głowicąnajczęściej
widział ktoś z was olej w zbiorniczku na płyn chłodniczy ? to są pływające oczka oleju czy jakaś maź na brzegach zbiornika? ja mam coś w rodzaju szarej lepkiej mazi byłem u mechanika powiedział że to nie olej trochę w to wątpię jak nie olej to co? wczoraj dolałem do płynu chł. koncentratu mechanik mówi że to pewnie on coś rozpuścił z dna i przewodów możliwe to?
wczoraj dolałem do płynu chł. koncentratu mechanik mówi że to pewnie on coś rozpuścił z dna i przewodów możliwe to?blok jak i głowica są alu więc tam się nic nie powinno odkładać przy terminowej wymianie płynu.
zrobię parę teas i wszystko będzie wiadomo a propo kosztów zmieniał ktoś uszczelkę i resztę pierścienie uszczelniacze itp? jakie koszty części OEM HONDA?
skolopendra
16-06-10, 07:37
zmieniał ktoś uszczelkę i resztę pierścienie uszczelniacze itp? jakie koszty części OEM HONDA?
chyba nikt tego nigdy nie robił ...:cool:
poszukaj .temat remont a dowiesz się wszystkiego
ok dzięki za zainteresowanie od 150km nie ubyło na razie ani płynu ani oleju w weekend zrobie około 300km będziemy widzieć
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.