PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań odnośnie gazu. D14a3



trax
10-06-10, 18:10
Witam. zastanawiam sie nad założeniem gazu, a kupnem nowego mocniejszego auta z gazem już na starcie (pewnie też jakąś Honde tylko że 5d). Ile może kosztować instalacja gazowa wraz z montażem do D14A3 bez zwężki.
Wacham się pomiędzy nowym autem a, instalacją bo jak uruchomię klime to auto jedzie jakby nie chciało jechać, bez klimy jest ok.

Ile mniej-więcej czasu trzeba by czekać by się to zwróciło i jak znoszą to silniki Hondy

hubabuba
14-06-10, 12:04
Dobra sekwencja w granicach 2500 zł.

Pisząc "dobra" mam tu na myśli : Zavoli Zeta N + hd344 + Stag300 + odpowiedni montaż i zestrojenie

pavel5000
15-06-10, 20:47
Silniki hondy dobrze znoszą gaz pod warunkiem że jest to sekwencja i jest zamontowana lublifikacja

OSCAR
16-06-10, 07:22
Silniki hondy dobrze znoszą gaz pod warunkiem że jest to sekwencja i jest zamontowana lublifikacja

hmmmm ........ a bez lublifikacji ??? :D

pavel5000
17-06-10, 20:52
Wypalają się szybciej zawory:mad:
A po drugie trax do 14d3/4 inna niż sekwencja raczej nie będzie działać ponieważ w tych silnikach są bardzo niskie wolne obroty (ok 650 obr/min) i zwykłe instalacje nie obsługują min 700 obr i mogą być problemy z ustawieniem i poprawnym działaniem instalacji LPG:D

OSCAR
18-06-10, 07:32
Wypalają się szybciej zawory:mad:

hmmm, musze o tym powiedziec kumplowi z osiedla, ma mb6 1.8vti, zrobil 210tys. na lpg (lacznie ma ponad 270tys.przebiegu) i nie zalozyli mu lublifikacji - magicznej ochrony gniazd zaworow :D
w sumie 200pln nie pieniadz, moze tez sobie zaloze, zawsze to troche wiecej magii pod maska :)


ps. hmmm rozumiem, ze w magnetyzery tez wierzysz ??

LemonR
18-06-10, 08:02
Przed wypalaniem się zaworów chroni nie lubryfikator tylko dobry gazownik z głową na karku.

OSCAR
18-06-10, 08:24
Przed wypalaniem się zaworów chroni nie lubryfikator tylko dobry gazownik z głową na karku.

D O K L A D N I E !!!

drugie 50% sukcesu to oczywiscie dobrze dobrany i zamontowany setup - oczywiscie za sprawa dobrego gazownika, ktory potem potrafi to dobrze wyregulowac na drodze a nie wypuszczac auta z warsztatu po samej autokalibracji/adaptacji, mowiac ze instalka sama sie ustawi.

pozdrawiam

inferno
22-07-10, 22:05
troche odkopię temat i dorzuce swoje zapytanie, mam d14a4 z lpg chce wrzucić dolot ze stożkiem, da rade to podpiąć? gdzie upchnąć czujnik, tą rurke co od parownika do puchy z seryjnym filtrem wchodzi itd? Pomoże ktoś?

OSCAR
23-07-10, 07:07
kurde zapomnialem dzis zabrac szklanej kuli ............
jaka instalka, jaki czujnik, jaki waz z parownika do puszki ??!!!
daj fotke jak to u ciebie wyglada, ktorej generacji instalka ??

tak czy siak power rure ze stozkiem mozesz zalozyc na pewno, ja mam u siebie parowke i smiga az milo :cool:

inferno
10-10-10, 00:26
sorry że znowu odkopuję ale totalnie nie mam pomysłu jak pogodzić stożek z lpg, i proszę o niekomentowanie nieprzydatności owego, po prostu chce się pozbyć tych plastików od dolotu (możliwość montażu rozpórki)
Odnośnie istalacji to z tego co wyczaiłem to najprawdopodobniej jest to 2 generacja (dokładnie nie wiem jak sprawdzić, jeśli mną pokierujecie to sprawdze i napiszę) tu mam jakieś poglądowe zdjęcia:
http://files.myopera.com/kmusial/albums/4402032/IMG_0102.JPG
http://files.myopera.com/kmusial/albums/4402032/IMG_0100.JPG
http://files.myopera.com/kmusial/albums/4402032/IMG_0101.JPG
http://files.myopera.com/kmusial/albums/4402032/IMG_0098.JPG
To prawda że obroty będą szalały i będzie występowało zjawisko "zdmuchiwania"
poratujcie forumowicze

jasiek09
10-10-10, 08:45
ja bym nawet nie próbował w tą instalację pchać stożka, na postoju to na postoju a nie którym gaśnie przy przepinaniu bioegów:cool:

inferno
10-10-10, 23:13
a tak wogóle to czemu miało by gasnąć przy zmianie biegów? tak czysto teoretycznie pytam.

jasiek09
11-10-10, 08:19
pewnie też będzie go przelewać powietrzem

OSCAR
11-10-10, 09:18
jasiek dobrze mowi, odpusc sobie stozek przy tym silniku i ta instalacja. Kombinowania cala masa z dolotem i miksem lpg, nic ci to nie da a moze byc problem na lpg.

Jak juz tak bardzo chcesz stozek, to na probe (na chwile) wywal filtr i sie przejedz na rozgrzanym silniku, zobacz czy z obrotami wolnymi wszystko ok i jak bedziesz zmienial biegi, albo dojezdzal do skrzyzowania czy nie bedzie jaj z przygasaniem albo gasnieciem. Sprawsz tez czy teraz nie masz czyms przyslanietego (przytkanego) dolotu, taki myk gaziarze czsto robia jak nie potrafia uporac sie z instalka IIgen. i zeby nie gasl przy zmianie biegow.