Zobacz pełną wersję : Ktore ECU
witam
pytanie do panow fachowców ktorzy sie bawia w "chip tuning", edytowanie map itp
ktore z ponizszych kompow ma najwiecej mozliwisci do rozbudowy,
p13 p28 czy p72
czy do p13 mozna wlutowac dodatkowy eprom ??
gdzies tez czytalem ze crom nie obsluguje lub nie obslugiwal tego ecu
pytam bo na chwile obecna mam p13, mysle o ewentualnych przerobkach w przyszlosci wiec jezeli sie z tym nic nie da zrobic bede szukal nowego ECU
z gory dzieki
P72 obsługuje IAB wiec potencjalnie "ma najwiecej możliwości" jak to napisales.
Ale rozbudować o VTEC czy IAB to można także P06,P28,P30...
P72 obsługuje IAB wiec potencjalnie "ma najwiecej możliwości" jak to napisales.
Ale rozbudować o VTEC czy IAB to można także P06,P28,P30...
ok dzieki za info, szukam p72 w takim razie
czytalem twoj post o rozbudowie ecu i tak sie zastanawialem czy do zworki ktora przelaczasz EPROM mozna w jakis sposob podlaczyc np jakiegos rodzaju przelacznik i wyciagnac go poza kompa w jakies bardziej dogodne miejsce
ok dzieki za info, szukam p72 w takim razie
czytalem twoj post o rozbudowie ecu i tak sie zastanawialem czy do zworki ktora przelaczasz EPROM mozna w jakis sposob podlaczyc np jakiegos rodzaju przelacznik i wyciagnac go poza kompa w jakies bardziej dogodne miejsce
Pytanie podstawowe po co Ci to? Chcesz na mapach z 1,8 jeździć z silnikiem 2,2? A w szukaniu P72 z OBD1 powodzenia życze, bo nie jest łatwo go dostać. Kup jakiś przerobiony P05/P06/P28/P30 lub do przerobienia i masz problem z głowy.
Pytanie podstawowe po co Ci to? Chcesz na mapach z 1,8 jeździć z silnikiem 2,2? A w szukaniu P72 z OBD1 powodzenia życze, bo nie jest łatwo go dostać. Kup jakiś przerobiony P05/P06/P28/P30 lub do przerobienia i masz problem z głowy.
auto idzie do strojenie tak czy inaczej wiec ewentualne mapy z 1.8 "out"
a za takie przerobione ludziki sobie zycza kosmiczne pieniadze
tak przy okazji,jak wyglada sytuacja z p30 bo akurat mam mozliwosc kupienia za nie duze pieniadze
czy te ecu obsluguje IAB i czy ma miejsce na dodatkowy eprom
auto idzie do strojenie niebawem wiec mapy z 1.8 "out"
a za takie przerobione ludziki sobie zycza kosmiczne pieniadze
Nie wiem ile biorą, bo ja sobie sam przerabiam. Szczerze wątpie w to, że znajdziesz jakieś P72 nie mówiąc już o jego cenie, bo raczej będzie większa od przerobionego ECU z dodanym IAB, VTEC'iem i chipem.
Zawsze możesz też pozbyć się IAB montując ssaka z ATR, do Civica wchodzi bez większych problemów.
Nie wiem ile biorą, bo ja sobie sam przerabiam. Szczerze wątpie w to, że znajdziesz jakieś P72 nie mówiąc już o jego cenie, bo raczej będzie większa od przerobionego ECU z dodanym IAB, VTEC'iem i chipem.
duzo tego lutowania zeby powiedzmy takie p30 przerobic i czy znajde gdzies jakas nazwijmy to "instrukcje" jakie komponenty i gdzie je trzeba wlutowac
Zawsze możesz też pozbyć się IAB montując ssaka z ATR, do Civica wchodzi bez większych problemów.
tylko takiego ATR tez nie jest tak latwo znalesc :) jezeli juz to dodatkowy koszt a funduszy juz malo:(
duzo tego lutowania zeby powiedzmy takie p30 przerobic i czy znajde gdzies jakas nazwijmy to "instrukcje" jakie komponenty i gdzie je trzeba wlutowac
http://forum.pgmfi.org/
oraz
http://xenocron.com/install/index.htm
A co do kolektora z ATR to :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=80032
http://forum.pgmfi.org/
oraz
http://xenocron.com/install/index.htm
dzieki za info , biore sie za czytanie
A co do kolektora z ATR to :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=80032
bardzo fajny ale nie podoba mi sie ta cyferka przy nim:)
Przez ponad 3 lata jak zajmuje sie komputerami, tylko raz udalo mi sie kupic P72 OBD1 z IAB, wiec nawet szkoda czasu tego szukac.
Jak chcesz ECU z IAB daj do przerobienia P06/P28/P30
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.