Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ktore ECU



patryk
09-06-10, 16:07
witam

pytanie do panow fachowców ktorzy sie bawia w "chip tuning", edytowanie map itp

ktore z ponizszych kompow ma najwiecej mozliwisci do rozbudowy,
p13 p28 czy p72

czy do p13 mozna wlutowac dodatkowy eprom ??
gdzies tez czytalem ze crom nie obsluguje lub nie obslugiwal tego ecu

pytam bo na chwile obecna mam p13, mysle o ewentualnych przerobkach w przyszlosci wiec jezeli sie z tym nic nie da zrobic bede szukal nowego ECU

z gory dzieki

Furious
09-06-10, 18:01
P72 obsługuje IAB wiec potencjalnie "ma najwiecej możliwości" jak to napisales.

Ale rozbudować o VTEC czy IAB to można także P06,P28,P30...

patryk
10-06-10, 00:58
P72 obsługuje IAB wiec potencjalnie "ma najwiecej możliwości" jak to napisales.

Ale rozbudować o VTEC czy IAB to można także P06,P28,P30...

ok dzieki za info, szukam p72 w takim razie

czytalem twoj post o rozbudowie ecu i tak sie zastanawialem czy do zworki ktora przelaczasz EPROM mozna w jakis sposob podlaczyc np jakiegos rodzaju przelacznik i wyciagnac go poza kompa w jakies bardziej dogodne miejsce

Tompro
10-06-10, 09:16
ok dzieki za info, szukam p72 w takim razie

czytalem twoj post o rozbudowie ecu i tak sie zastanawialem czy do zworki ktora przelaczasz EPROM mozna w jakis sposob podlaczyc np jakiegos rodzaju przelacznik i wyciagnac go poza kompa w jakies bardziej dogodne miejsce

Pytanie podstawowe po co Ci to? Chcesz na mapach z 1,8 jeździć z silnikiem 2,2? A w szukaniu P72 z OBD1 powodzenia życze, bo nie jest łatwo go dostać. Kup jakiś przerobiony P05/P06/P28/P30 lub do przerobienia i masz problem z głowy.

patryk
10-06-10, 09:30
Pytanie podstawowe po co Ci to? Chcesz na mapach z 1,8 jeździć z silnikiem 2,2? A w szukaniu P72 z OBD1 powodzenia życze, bo nie jest łatwo go dostać. Kup jakiś przerobiony P05/P06/P28/P30 lub do przerobienia i masz problem z głowy.

auto idzie do strojenie tak czy inaczej wiec ewentualne mapy z 1.8 "out"

a za takie przerobione ludziki sobie zycza kosmiczne pieniadze

tak przy okazji,jak wyglada sytuacja z p30 bo akurat mam mozliwosc kupienia za nie duze pieniadze
czy te ecu obsluguje IAB i czy ma miejsce na dodatkowy eprom

Tompro
10-06-10, 09:43
auto idzie do strojenie niebawem wiec mapy z 1.8 "out"

a za takie przerobione ludziki sobie zycza kosmiczne pieniadze

Nie wiem ile biorą, bo ja sobie sam przerabiam. Szczerze wątpie w to, że znajdziesz jakieś P72 nie mówiąc już o jego cenie, bo raczej będzie większa od przerobionego ECU z dodanym IAB, VTEC'iem i chipem.

Zawsze możesz też pozbyć się IAB montując ssaka z ATR, do Civica wchodzi bez większych problemów.

patryk
10-06-10, 10:03
Nie wiem ile biorą, bo ja sobie sam przerabiam. Szczerze wątpie w to, że znajdziesz jakieś P72 nie mówiąc już o jego cenie, bo raczej będzie większa od przerobionego ECU z dodanym IAB, VTEC'iem i chipem.

duzo tego lutowania zeby powiedzmy takie p30 przerobic i czy znajde gdzies jakas nazwijmy to "instrukcje" jakie komponenty i gdzie je trzeba wlutowac



Zawsze możesz też pozbyć się IAB montując ssaka z ATR, do Civica wchodzi bez większych problemów.

tylko takiego ATR tez nie jest tak latwo znalesc :) jezeli juz to dodatkowy koszt a funduszy juz malo:(

Tompro
10-06-10, 10:10
duzo tego lutowania zeby powiedzmy takie p30 przerobic i czy znajde gdzies jakas nazwijmy to "instrukcje" jakie komponenty i gdzie je trzeba wlutowac

http://forum.pgmfi.org/

oraz

http://xenocron.com/install/index.htm

A co do kolektora z ATR to :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=80032

patryk
10-06-10, 10:51
http://forum.pgmfi.org/

oraz

http://xenocron.com/install/index.htm


dzieki za info , biore sie za czytanie




A co do kolektora z ATR to :
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=80032

bardzo fajny ale nie podoba mi sie ta cyferka przy nim:)

Furious
10-06-10, 14:59
Przez ponad 3 lata jak zajmuje sie komputerami, tylko raz udalo mi sie kupic P72 OBD1 z IAB, wiec nawet szkoda czasu tego szukac.
Jak chcesz ECU z IAB daj do przerobienia P06/P28/P30