lozek
08-06-10, 23:47
witam
Moje sprzęgło dzisiaj odmówiło posłuszeństwa na 7tys obrotów - ślizga się jak na wazelinie (ok 1sek może więcej) przy 5, max 6 tyś jeszcze jest znośnie.
Sprzęgło będzie trzeba oddać do regeneracji. Jest to silnik D14A4 więc 200mm. Skoro już trzeba wyjąć skrzynię to pewnie też chciał odchudzić zamach również nieszczęsne 200mm.
Myślę, że w ciągu roku będę chciał nabyć d16z6 - zamach 212mm.
Szkoda teraz robić sprzęgło by było jak nowe, odchudzać zamach, jeżeli ma iść to do śmieci po swapie.
Czy będę mógł przełożyć w razie czego zamach i sprzęgło 200mm do D16? Oczywiście do czasu przypływu gotówki, zrobienia sprzęgła i lekkiego zamachu na 212mm.
Proszę o jakąś podpowiedź, bo nie wiem co robic a z czym dać sobie spokój teraz.
Moje sprzęgło dzisiaj odmówiło posłuszeństwa na 7tys obrotów - ślizga się jak na wazelinie (ok 1sek może więcej) przy 5, max 6 tyś jeszcze jest znośnie.
Sprzęgło będzie trzeba oddać do regeneracji. Jest to silnik D14A4 więc 200mm. Skoro już trzeba wyjąć skrzynię to pewnie też chciał odchudzić zamach również nieszczęsne 200mm.
Myślę, że w ciągu roku będę chciał nabyć d16z6 - zamach 212mm.
Szkoda teraz robić sprzęgło by było jak nowe, odchudzać zamach, jeżeli ma iść to do śmieci po swapie.
Czy będę mógł przełożyć w razie czego zamach i sprzęgło 200mm do D16? Oczywiście do czasu przypływu gotówki, zrobienia sprzęgła i lekkiego zamachu na 212mm.
Proszę o jakąś podpowiedź, bo nie wiem co robic a z czym dać sobie spokój teraz.