Zobacz pełną wersję : dolot ze zderzaka(nie z halogenu)
witam
przegladajac dział hond Vgen zauwazylem kiedys dolot wyciety w zderzaku pod lampa (domyslam sie ze bass reflex i spiro rura). Jak jest z uzytkowaniem tego? lepiej w deszczu niz z CAI? Ma ktos jakies zdjecia takiego moda?
dziekuje z gory
300km w deszczu zrobilem i nic sie nie stało, wiec jest to bezpieczne.
patrz tutaj min.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=66990&page=21
ale nie rób takiego kółka....to mało estetycznie wygląda ja w ed9 miałem trzy paski jeden pod drugim...teraz też tak robię u siebie jak się wstrzymasz podeśle fotkę
ale nie rób takiego kółka....to mało estetycznie wygląda ja w ed9 miałem trzy paski jeden pod drugim...teraz też tak robię u siebie jak się wstrzymasz podeśle fotkę
jak zrobione te paski milaes?
nie wadzi mi kolko a nawet wyglada calkiem bojowo:p jak myslicie czy 8 cm srednicy to nie bedzie za duzo?
no ja osobiście taki mod raczej sobie zrobie :) function over fashion :p
jezeli uda mi sie zrealizowac wg moich przemyslen to bedzie function and fashion:D ale jeszcze czekam na foto tych trzech paskow
http://images50.fotosik.pl/303/cf0e2c9f1fa15eedmed.jpg (http://www.fotosik.pl)
Takie JAPAN SUN STYLE ELIPSA Oczywiście jeszcze dopieszczę tak wygląda po wycięciu za dwa dni będzie już milej:)
no pokaż jak to "dopieścisz" bo rewelacji nie ma - zwykły bass reflex lepiej się prezentuje.
http://images38.fotosik.pl/298/06321db7e4b43e95med.jpg (http://www.fotosik.pl)
coś takiego będzie krawędzie na biało od środka czerwona siatka a za nią stożek:) wiadomo rzecz gustu mi się podoba a komuś innemu spodoba się bass refex:)
azyl82 pomysl ciekawy ale nie dla mnie. Ja mam seryjna puszke z wkladka i chce zeby wlot byl jak najbardziej z czola z wiadomych wzgledow:) zapodaj foty jak juz skonczysz bo ciekawy jestem:D
a ja też mam seryjną puszkę:) i waham się między wkładką a stożkiem....wkładka poprawia dół tak do 4 tyś auto żwawsze stożek od 4tyś w górę...
a ja też mam seryjną puszkę:) i waham się między wkładką a stożkiem....wkładka poprawia dół tak do 4 tyś auto żwawsze stożek od 4tyś w górę...
jezdziem na seryjnym filtrze, potem z wkladka nawet chwilke z short armem ale roznicy takiej jak za kazdym razem sie spodziewalem nie bylo:confused: teraz mam zamiar skupic sie na wkladce i zrobic to profi. Co z tego wyjdzie czas pokaze;)
ważne jest żeby był zimny dolot... Ale jeszcze ważniejsze jest to żeby wydech był przelotowy...winnym przypadku ciężko coś poczuć z resztą przyrost 10% jest praktycznie nie odczuwalny...
ważne jest żeby był zimny dolot... Ale jeszcze ważniejsze jest to żeby wydech był przelotowy...winnym przypadku ciężko coś poczuć z resztą przyrost 10% jest praktycznie nie odczuwalny...
Ty sobie chyba zartujesz, ze nie jestes w stanie odczuc 10KM przyrostu no bez jaj. Nawet najwiekszy laik w swoim aucie w ktorym doszlo by z dnia na dzien 10KM by to odczul.
Ja u siebie mam AirDuct'a z przodu zderzaka pod lampa, gdzie jest narazony na wszelkiego rodzaju syf i wode jaka leci spod kol jadacych przede mna ale nawet w najwieksze ulewy nie zauwazylem aby woda czy syf dostawal sie na koniec Duct'a, oczywiscie filtr za lampa i Duct poprowadzony do gory przez otwor po rezonatorze.
W tym temacie są zdjęcia jak to jest zamontowane w 5D http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=76246 swoją drogą też tak będę robić, tylko stożek będzie inaczej zabudowany aby łapał tylko zimne powietrze.
a jak myślicie taki wlocik nie za duży będzie ??
http://allegro.pl/item1072913530_bass_reflex_do_kolumn_100_x_113_mm_ czestochowa.html
Ty sobie chyba zartujesz, ze nie jestes w stanie odczuc 10KM przyrostu no bez jaj. Nawet najwiekszy laik w swoim aucie w ktorym doszlo by z dnia na dzien 10KM by to odczul.
Ja u siebie mam AirDuct'a z przodu zderzaka pod lampa, gdzie jest narazony na wszelkiego rodzaju syf i wode jaka leci spod kol jadacych przede mna ale nawet w najwieksze ulewy nie zauwazylem aby woda czy syf dostawal sie na koniec Duct'a, oczywiscie filtr za lampa i Duct poprowadzony do gory przez otwor po rezonatorze.
a co to jest 10km? tak naprawdę liczy się stosunek mocy i momentu do masy auta...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.