Zobacz pełną wersję : Aerodeck, blacharka klapy bagarznika
Witajcie, ostatnio przez swoją głupotę przywaliłem tyłem w drzewo. Efekty możecie zobaczyć na fotce.
http://images45.fotosik.pl/302/65d3a0bb464d6d35m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=65d3a0bb464d6d35)
Nie znam się kompletnie na blacharce, a chciałbym zasięgnąć opinii, zanim udam się do jakiegoś "fachowca".
Czy trzeba malować całe drzwi, czy można zrobić tylko fragment po odgięciu i wyczyszczeniu ? Czy tym samym lakierem można pociągnąć błotnik, bo jemu też się oberwało?
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
bracho1978
06-06-10, 09:37
Oj klepanie malowanie szpachla koszt 300- 400 zł powinno się zamknąć
Chyba że po znajomości. Człowiek z ulicy za takie coś w warsztacie z 600zł min zapłaci.
Lepsze wyjście to kupić drugą klapę w kolorze np. http://moto.allegro.pl/item1037184722_honda_civic_aerodeck_combi_97_01r_k lapa_tyl_tylna.html
Lepsze wyjście to kupić drugą klapę w kolorze
Tym bardziej że dużo jest części bo ludzie angliki ściągają na swapy, pewnie nawet w dziale giełda coś znajdzie.
Dzięki, podjadę do blacharza i zapytam, ale faktycznie kupno klapy jest chyba lepszym pomysłem.
A jak się sprawy mają ze zderzakiem, warto malować, czy też raczej używane brać ?
Błotnik raczej byś musiał wspawać więc lepiej daj do blacharza obecny do wyprowadzenia.
bracho1978
06-06-10, 13:08
Błotnik czy zderzak
przepraszam, myślałem o zderzaku :(
Ze zderzaka to chyba tylko farba zeszła? Jeśli tak to polakierować hama :p
klape tak jak piszą inni bardziej sie opłaca wymienić, natomiast zderzaka szkoda jeśli to tylko obtarcia, chociaż też napewno kupno w kolorze wyjdzie taniej niż lakierowanie.
A kolor mu spasi? Moze byc i ten sam ale auto inaczej traktowane, moze kiedys malowane i bedzie zonk. Ja bym jednak klepal a zderzak psiknal przy okazji. Ale to wyjdzie 450 - 500 jak nic.
Jak ogarnięty lakiernik to spoleruje tak że nie będzie duzej różnicy;)