Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ssący d15z6 na d14a4 - falujace obroty



lozek
04-06-10, 23:23
Witam

Postanowiłem zadać tu pytanie bo już skończyły się mi i mechanikowi pomysły.

Do mojego D14A4 został założony ssak z D15Z6 (wtryski też z d15) z przepustnicą i krokowym od d14
Wszystko zostało założone, podpięte, EGR został zamontowany ( nie podpięty) tylko by zaślepiał, to samo z krokowcem od D15Z6 - tylko zaślepiał dziury, nie działał.

Obroty falują 1-2 tys bądź 1,5-2,5tys. Gdy się odpina któryś ze wtrysków to chodzi równo na 1,5tys.

Jeżeli się nie uda tego od D15Z6 to pewnie będzie trzeba założyć ten od D15B7 choć nie ukrywam, że wolałbym tego od Z6...

Ktoś ma jakieś pomysły, co sprawdzić, co spróbować zrobić bądź może ktoś wie, że się nie da tego zrobić?

Ja już nie wiem, pomysły się skończyły. Były zakładane 2 przepustnice od d14 i 2 krokowce więc to raczej trzeba wyeliminować.

maly74
06-06-10, 11:16
a napewno wszysko dobrze podpieliscie??

SajmonLP
06-06-10, 11:20
przydałoby się zrobić reset kompa, choć pewnie i tak to nie wyeliminuje Twojego problemu

lozek
06-06-10, 14:50
resetowany był ze 3 razy.

wszystko było dobrze podpięte.

Problem rozwiązany - wsadzony Ssak od d15b7, a co do falowania to powodem był padnięty TPS.

Kras
08-06-10, 08:57
Skoro TPS to po co wsadziles ssaka B7?? Wroc do Z6.

lozek
08-06-10, 11:12
Skoro TPS to po co wsadziles ssaka B7?? Wroc do Z6.

Bo nie było pewności, że ten od D15Z6 będzie działać prawidłowo po zmienionej przepustnicy, już pare osób miało z nim problem.
A poza tym kolejne koszty za przełożenie.

Jest od B7 i jestem z niego zadowolony.

Kras
08-06-10, 11:25
W sumie fakt, nie ma co sie spinac...jak wymieniac to na D16Z6 albo Y8:cool:

lozek
08-06-10, 16:48
W sumie fakt, nie ma co sie spinac...jak wymieniac to na D16Z6 albo Y8:cool:

ale wtedy to już szlif wlotów w głowicy bo bez tego nie działa to w 100% tak jak powinno.

Na Z6 ani Y8 nie miałem pieniędzy więc wjechał b7 i tyle.