lozek
04-06-10, 23:23
Witam
Postanowiłem zadać tu pytanie bo już skończyły się mi i mechanikowi pomysły.
Do mojego D14A4 został założony ssak z D15Z6 (wtryski też z d15) z przepustnicą i krokowym od d14
Wszystko zostało założone, podpięte, EGR został zamontowany ( nie podpięty) tylko by zaślepiał, to samo z krokowcem od D15Z6 - tylko zaślepiał dziury, nie działał.
Obroty falują 1-2 tys bądź 1,5-2,5tys. Gdy się odpina któryś ze wtrysków to chodzi równo na 1,5tys.
Jeżeli się nie uda tego od D15Z6 to pewnie będzie trzeba założyć ten od D15B7 choć nie ukrywam, że wolałbym tego od Z6...
Ktoś ma jakieś pomysły, co sprawdzić, co spróbować zrobić bądź może ktoś wie, że się nie da tego zrobić?
Ja już nie wiem, pomysły się skończyły. Były zakładane 2 przepustnice od d14 i 2 krokowce więc to raczej trzeba wyeliminować.
Postanowiłem zadać tu pytanie bo już skończyły się mi i mechanikowi pomysły.
Do mojego D14A4 został założony ssak z D15Z6 (wtryski też z d15) z przepustnicą i krokowym od d14
Wszystko zostało założone, podpięte, EGR został zamontowany ( nie podpięty) tylko by zaślepiał, to samo z krokowcem od D15Z6 - tylko zaślepiał dziury, nie działał.
Obroty falują 1-2 tys bądź 1,5-2,5tys. Gdy się odpina któryś ze wtrysków to chodzi równo na 1,5tys.
Jeżeli się nie uda tego od D15Z6 to pewnie będzie trzeba założyć ten od D15B7 choć nie ukrywam, że wolałbym tego od Z6...
Ktoś ma jakieś pomysły, co sprawdzić, co spróbować zrobić bądź może ktoś wie, że się nie da tego zrobić?
Ja już nie wiem, pomysły się skończyły. Były zakładane 2 przepustnice od d14 i 2 krokowce więc to raczej trzeba wyeliminować.