PDA

Zobacz pełną wersję : Centralny zamek - EJ9



w_rebacz
04-06-10, 10:48
Co będzie mi potrzebne, aby zamontować kompletny centralny zamek w moim civicu? Ewentualnie proszę o jakieś propozycje z linkami ze sklepów internetowych. Jestem w tym kompletnie zielony :o

Homiczek
04-06-10, 11:35
no kupić zestaw centralnego zamka z centralką sterującą. podpiąć pod zasilanie i tyle.

problemy:
- przeciąganie kabli do drzwi - bo jak masz wersje bez centralnego i el szyb, to pewnie wiązek niema. Przy lewych drzwiach jest trudnawo, a przy prawych jest masakra bo dostęp do otworu od środka zasłania układ wentylacji znajdujący się za schowkiem.

Ja zamontowałem uniwersalny zestaw, ale po 2 latach exploatacji pokupowałem na allegro używki oryginały z rozbiórek anglików. po 50-70zł sztuka

Może niektórzy powiedzą, że na uniwersalnych się da, ale w drzwiach jest ciasno i ja nie znalazłem dobrego miejsca. Zamontowałem oczywiście, ale cięgna przekazujące ruch zamków są bardzo długie, w dodatku na obrotowych przekładniach. I przez to występują naprężenia. U mnie sie to tłukło, aż zeszłej zimy smary stwardniały i zaczeły iść takie naprężenia, że mi pourywało przyłączenia cięgień do rygli.....

A teraz mam oryginalne siłowniki znajdujące sie przy samych zamkach i mam święty spokój. Centralny chodzi cichutko i elegancko. Dlatego polecam montaż oryginału :)

skolopendra
04-06-10, 14:28
o jakieś propozycje z linkami ze sklepów

kup używki oryginalnego zamka ,w dziale giełda dostaniesz na pewno

w_rebacz
04-06-10, 16:20
Dziękuję bardzo koledzy ;)

Co do el. szyb- posiadam takie. Czy Waszym zdaniem nie będę miał problemów z podłączeniem zamka?

Elektronik ze mnie żaden ;P
Liczę jednak na pomoc- może ktoś dokładnie opisze jak zamontować te siłowniki i w co wpiąć kable od nich i od centralki... :)

w_rebacz
28-04-11, 14:14
Przepraszam za ponowienie tematu po takim czasie, ale nie widziałem sensu zakładania nowego.


Mam pytanie odnoście centralnego zamka: