PDA

Zobacz pełną wersję : HI FLOW CAT - zamiast katalizatora z SONDĄ LAMBDA



frs
03-06-10, 10:34
Cześć

piszecie różnie bo może nie każdy wie że w ej9 w niektórych d14 są 2 sondy lambda i pojawia się problem z wykastrowaniem katalizatora

jakie są Wasze doswiadczenia ze wstawianiem hi flow cata z wkręconą sondą lambda w d14 w miesce katalizatora czy pojawia się check engine ?

nigga_5g
03-06-10, 12:25
u mnie sie pojawił

tgame
03-06-10, 13:36
jak jedna sonda lambda wchodzi do kata i w hi flow cat tez jest to błąd nie wyskoczy jak są dwie sondy lambda w kacie to hi flow cat tez musi miec 2 wejśćia

frs
03-06-10, 13:59
u mnie sie pojawił

pomimo wkręcenia sondy do kata ??


jak jedna sonda lambda wchodzi do kata i w hi flow cat tez jest to błąd nie wyskoczy jak są dwie sondy lambda w kacie to hi flow cat tez musi miec 2 wejśćia

nie no w civicach VI ej9 spotkać można max 2 sondy tzn 1 w katalizatorze a druga w kolektorze

kwestia czy ktoś już wymieniał katalizator z sondą na hi flow cat tez z wkręconą lambdą i czy były perturbacje

myślę o tym :

http://www.allegro.pl/item1046487925_sportowy_hi_flow_cat_uniwersalny_2_ 25_civic_crx.html

http://dispol.webd.pl/car/images/cc1.jpg

subbler
03-06-10, 14:08
to nie katalizator ^^ raczej tłumik przelotowy i g.. a nie oczysci spaliny więc prawdoopdobnie 2ga sonda wywali checka ze zły skład mieszanki.

jacek_wu
03-06-10, 14:19
przecież sonda jest przed katalizatorem, a nie za katalizatorem wiec jak moze komp wykryc błąd i po co by w tym hi flow robili wejscie pod kata?

Silent
03-06-10, 15:21
2 sonda jest za katem... ja u siebie 2 sonde mam w kabinie i jest dobrze, w miejscu kata mam tłumik rozprężny AWG. Czasem wywali błąd ale po jakimś czasie znika w każdym razie nie przeszkadza mi to już bo jeżdżę tak od lipca a nie odczułem zbytnio jakichkolwiek spadków mocy czy też wzrostu spalania pod warunkiem że jest to błąd 2 sondy a nie 1 bo jak pierwszej to spalanie leci w górę i moc spada lekko.

nigga_5g
04-06-10, 11:59
to nie katalizator ^^ raczej tłumik przelotowy i g.. a nie oczysci spaliny więc prawdoopdobnie 2ga sonda wywali checka ze zły skład mieszanki.

dokładnie

subbler
04-06-10, 12:20
przecież sonda jest przed katalizatorem, a nie za katalizatorem wiec jak moze komp wykryc błąd i po co by w tym hi flow robili wejscie pod kata?

ano tak, że w przeciwieństwie do V gena który sonde matak jak mówisz - VIgen ma jezcze jedną za katem.

kenny
04-06-10, 12:21
VIgen ma jezcze jedną za katem.
ale nie każdy, na pewno ma D14Z2 i jeszcze jakiś

BealteMazi
04-06-10, 12:28
ja mam d14a2 i mam tylko jedną sonde w kolektorze ;) w katalizatorze brak

siwy11
04-06-10, 19:26
ja mam 2 sonde za katem wycialem kata wspawalem gniazdo od sondy w rure i po 200 km wywalilo blad i kat spowrotem wrocił. Wiec to ci nie pomoze napewno jezeli jest przelot a z tego co wiem to jest wiec kasa w bloto

uniu1
04-06-10, 19:58
ja mam 2 sonde za katem wycialem kata wspawalem gniazdo od sondy w rure i po 200 km wywalilo blad i kat spowrotem wrocił. Wiec to ci nie pomoze napewno jezeli jest przelot a z tego co wiem to jest wiec kasa w bloto

Była jakaś różnica w przyspieszaniu?
Miałeś jakieś metaliczne dźwieki w przedzale 2000-3000 obr
Czułeś zapach spalin w kabinie

Budziniak
04-06-10, 20:38
Ludki a może przeczytacie ten temat http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=1267 jest tam pokazane co jak i za ile.

siwy11
04-06-10, 23:42
Była jakaś różnica w przyspieszaniu?
Miałeś jakieś metaliczne dźwieki w przedzale 2000-3000 obr
Czułeś zapach spalin w kabinie

duzo sie nie najezdzilem ale lepiej sie wkrecal od dolu zadych dzwiekow rura jest najlepsza a nie jakies stumienice i zapachu tez nie czulem