PDA

Zobacz pełną wersję : Wizyta w PromotoRze



kenny
23-03-05, 02:27
Odwiedziłem dziś ten przybytek, w celu policzenia koników. Wyszło fatalnie!!! ~120KM!!!!!! :evil: i podobny moment. Wykresik zapodam jutro. WTF?!? Dlaczego ich aż tyle pozdychało? Autko 4 tyś. temu miało pełny przegląd w ASO (rozrząd, filtry itp.) Może źle go (rozrząd) ustawili cy cuś? AFR wyszło w miarę ok. Aż wstyd się przyznać.

Będąc tam widziałem czarno-rudego crx z b18... + głowica Mugen'a + turbo :shock: , wszystko nówka! Cały goły, szyby plexi. Ale to fajnie musi jeździć, powiedział laik. :lol:

Ralf
23-03-05, 03:57
znajomy miał podobny problem z Mondeo 2.9. strasznie słabo chodził...a wina tego zamieszania był zapchany katalizator... masz kata?? p.s. CRXa tez widziałem-marzenie :roll:

Bayer
23-03-05, 08:15
mondeo 2.9 ? co to za motor ?

Javo
23-03-05, 09:36
A rzeczywiscie czujesz ze jedzie padacznie czy tylko na hamowni tak wyszlo? Bo przeciez czuc ze sie ma 120 koni a nie 160 :wink:

PAT
23-03-05, 10:27
ten crx ma miec albo ma 600KM :shock: tzreba by jakies przeszpiegi zrobic :D bo to kurde moj konkurent :evil:

kenny
23-03-05, 10:31
A rzeczywiscie czujesz ze jedzie padacznie czy tylko na hamowni tak wyszlo? Bo przeciez czuc ze sie ma 120 koni a nie 160 :wink:

Nie mam porównania do innej Hondy vti. Moja jest pierwsza vti którą jeździłem. Oczywiście innymi autami z mocą pow. 160KM jeździłem, ale były to większe pojemności i nie Hondy, więc trudno porównywać, ale fakt, na 160KM to ona nie jeździ. Sądziłem, że będzie koło 140-150, ale wynik naprawdę mnie przeraził. :evil:

Kata mam.

elmer
23-03-05, 10:32
Pokaz wykres.
Mierzyles fure G-Tech'em?

kenny
23-03-05, 10:35
Pokaz wykres.
Mierzyles fure G-Tech'em?

Wykres dostałem na dyskietce, która jest ku... chyba padnięta :evil: Próbuję dalej, na innych kompach. Jak tylko się uda ku...ę odczytać to oczywiście wkleję.
G-Techem nie mierzyłem.

PAT
23-03-05, 10:54
biedne w te kuce to twoje Vti..moze wywal kat naprawde, ty to masz pecha

izzy_rajder
23-03-05, 11:40
Najwazniejsze jak jezdzi. Sluze jako odniesienie. Jak chcesz wal na pw, to sie jakos ustawimy w wawie (nawet dzis). Moj VTI to pelna seria, z katem i wszystkim innym seryjnym, tak wiec jakies porownanie bedziesz mial.

Bobo
23-03-05, 12:39
eh tam szpiegi chcecie robic.
ja wszystko wiem :D a wy tez duzo juz wiecie

Wielki
23-03-05, 12:41
kenny wez sie udaj na jakiegos spota i porównaj tak bedzie najprosciej :? albo niech ktos wezmie g-techa

kenny
23-03-05, 12:54
kenny wez sie udaj na jakiegos spota i porównaj tak bedzie najprosciej

Dziś podbijam na spota, a później mam ustawkę z izzy_rider'em (dzienx izzy!)

Furious
23-03-05, 13:18
Ktos na forum pisał o zrobieniu wydechu w CRXie chyba (wyszlo ze mial zapchanego kata) i dlatego mu zrzarlo kuniuf. Zrob caly wydech albo wstaw sportowego kata :D

Wielki
23-03-05, 13:34
Będąc tam widziałem czarno-rudego crx z b18... + głowica Mugen'a + turbo , wszystko nówka! Cały goły, szyby plexi. Ale to fajnie musi jeździć, powiedział laik.
mam pytanie maske mial z garbem czy i-vt .....dawno temu w auto tuning swiat byla taka dwukolorowa tylko z d16 :?:

Jugo
23-03-05, 14:30
ja wszystko wiem
to moze cos powiesz wiecej na jej temat?? :D

kenny
23-03-05, 14:40
Będąc tam widziałem czarno-rudego crx z b18... + głowica Mugen'a + turbo , wszystko nówka! Cały goły, szyby plexi. Ale to fajnie musi jeździć, powiedział laik.
mam pytanie maske mial z garbem czy i-vt .....dawno temu w auto tuning swiat byla taka dwukolorowa tylko z d16 :?:

Maska, środek i dach czarne, boki rude. Wszystko świeżo polakierowane. Maska jest płaska. Wygląda, jakby była robiona od zera.

LIO
23-03-05, 14:50
Smiem twierdzic ze Twoje VTI rzeczywiscie ma tyle kucy. Jechales kiedys po spocie kolo mnie, raz za mna raz przed i nie banglalo to tak jak trzeba. Mozesz i ze mna sie zmierzyc, nie musisz koniecznie z izzy rajderem :-)
A tak na marginesie, jak sie czuje juz kielich ?

kenny
23-03-05, 15:44
Wykres

izzy_rajder
23-03-05, 16:06
A slyszysz jak Ci sie vtec wlacza? Moze fałda Ci nie działa z jakiegos powodu... :roll:

kenny
23-03-05, 16:17
Słychać, choć po wykresie tego nie widać. :(
Czy kat może zjeść aż tyle mocy? Trochę nieprawdopodobne. Reset ECU może coś pomoże. :? Złe ustawienie zapłonu? CHGW? :evil:



A tak na marginesie, jak sie czuje juz kielich ?
Do obejrzenia na spocie ;)

Lukasz4D
23-03-05, 16:19
a moim zdaniem masz zapchanego kata i tyle. Pierwszy raz widze Max moment przy 2500 w hondzie heheheh toc to jak w dieslu.
trza odetkac wydech i sprawdzic.
i ten afr? 10.5 co to ??
Lio pisał jaki powinien byc i ja bym sie tego trzymał .
U mnie jest 12.6 tak w poblizu i jest git.

pozdr
łukasz

Tomo
23-03-05, 16:26
moze jakis kowal zrobil wydech z rurek o zbyt małej średnicy?

maciek
23-03-05, 16:27
Afr swiadczy o tym ze jest przelany ostro. Mozesz dolaczyc wykres afru?

kenny
23-03-05, 17:51
Afr swiadczy o tym ze jest przelany ostro. Mozesz dolaczyc wykres afru?

Wykresu AFR nie mam bo był mierzony "z ręki". Tzn. Siedziało w aucie 2 ludzi, jeden hamował, a drugi (chyba szef?) patrzył na takie cuś na czym cyferki ganiały . Po shamowaniu powiedział, że AFR jest OK tylko powietrza nie dostaje. Drugi pomiar jest ze zdjętą rurą z filtra i też dupa.



moze jakis kowal zrobil wydech z rurek o zbyt małej średnicy?

CHGW?


Dzwoniłem do ASO i powiedzieli, że b. prawdopodobnie to zapchany kat i/lub może się nie otwierać zawór od V-TEC'a, a to już może kosztować.

itr
23-03-05, 18:32
Będąc tam widziałem czarno-rudego crx z b18... + głowica Mugen'a + turbo :shock: , wszystko nówka! Cały goły, szyby plexi. Ale to fajnie musi jeździć, powiedział laik. :lol:

CRX syncro, no i male sprostowanie - ta "glowica mugena" heheh to pokrywa zaworow hehehehehe



eh tam szpiegi chcecie robic.
ja wszystko wiem :D a wy tez duzo juz wiecie

To auto to taka tajemnica jak kazde inne :D

kenny
23-03-05, 18:45
CRX syncro, no i male sprostowanie - ta "glowica mugena" heheh to pokrywa zaworow hehehehehe


Ja tam wiem, że było czerwone i pisało :wink: MUGEN
:D

Pancin
23-03-05, 20:21
Jak na moje oko to Vtec ci się nie załacza. Nie ma w ogóle śladu przepięcia faz. To wygląda jakby się normalnie kręciła na niezmienionych fazach. Stąd może być taka małą moc. Zrób samodiagnostykę. Może pokaże jakiś błąd czujnika. A tak a'prpos, to VTi to jakiś świeży nabytek, czy już go masz od jakiegoś czasu ?

Pati
23-03-05, 20:32
sprawdz jaki masz tam komputer? jak to jakas wydumka to ch.. wie co tam siedzi...

Dizzy
23-03-05, 23:05
i jak po ustawce? jak to jezdzi w porownaniu z izzy'm?

przemir
23-03-05, 23:13
z izzim to sporo aut nie jezdzi!! jak z LIO :D to jest dobre pytanie

LIO
23-03-05, 23:47
Kenny, wczesnie sie zmyl i z nikim sie nie zmierzyl. Ja zato mierzylem sie z rem36 i bylo marnie, odchodzilem na dwóch pierwszych biegach o pól dlugosci, dopiero blizej konca 3 biegu dawalem do przodu. Z czego nie jestem za bardzo zadowolony, za to rem powinien :-)

Furious
24-03-05, 00:05
Rem dzisiaj ogolnie mial dobry dzień bo ja tez dostawałem w dupe... dopiero przy 150km/h odchodzilem do przodu :]

rem36
24-03-05, 00:45
Kenny, wczesnie sie zmyl i z nikim sie nie zmierzyl. Ja zato mierzylem sie z rem36 i bylo marnie, odchodzilem na dwóch pierwszych biegach o pól dlugosci, dopiero blizej konca 3 biegu dawalem do przodu. Z czego nie jestem za bardzo zadowolony, za to rem powinien :-)


Rem dzisiaj ogolnie mial dobry dzień bo ja tez dostawałem w dupe... dopiero przy 150km/h odchodzilem do przodu :]

Pewnie ze sie ciesze :D kibel rura robi swoje hehe :D

ARTX
24-03-05, 00:56
to jest tecniczne :evil: chyba wszystko zostalo powiedziane.. na prosbe Kennego odblokuje, tymczasem LOCKED


edit: odblokowany po prosbie Kennego ;)

kenny
24-03-05, 01:26
A tak a'prpos, to VTi to jakiś świeży nabytek, czy już go masz od jakiegoś czasu ?

Wczoraj minęła jej trzecia miesiączka :D



i jak po ustawce? jak to jezdzi w porownaniu z izzy'm?
Dziś nie wyszło

TENCIO
24-03-05, 03:48
jak juz wczesniej ktos powiedzial...sprawedz ecu ,czy nie jest zapodane np p28 od sohc.jezeli autko swieze to wszystkie zabiegi handlarzyn sa mozliwe...

Pancin
24-03-05, 11:06
Kenny, wczesnie sie zmyl i z nikim sie nie zmierzyl. Ja zato mierzylem sie z rem36 i bylo marnie, odchodzilem na dwóch pierwszych biegach o pól dlugosci, dopiero blizej konca 3 biegu dawalem do przodu. Z czego nie jestem za bardzo zadowolony, za to rem powinien :-)

Prawdopodobnie waga 4D zrobila swoje. Ja też ze startu często zostaję, dopiero jak się sprzęt napędzi to idzie do przodu. Z tym, że u mnie wynika to z pewnej nieumiejętności startowania B16-tka. :oops:

kuki
24-03-05, 14:31
A ja dorzuce swoje 2 slowa. Ogladalem i jezdzilem tym samochodem zanim Kenny go kupil i powiem ze autko nie jechalo wlasnie jak na B16 a mialem juz sporo porownani. Vtec sie zalaczal ale zadnej roznicy nie bylo poza chyba najglosniejszym vteckiem jakiego slyszalem. W sumie to ogolnie rzecz biorac strasznie bylo slychac ten silnik w samochodzie podczas jazdy.

kenny
25-03-05, 00:45
sprawdz jaki masz tam komputer? jak to jakas wydumka to ch.. wie co tam siedzi...


jak juz wczesniej ktos powiedzial...sprawedz ecu ,czy nie jest zapodane np p28 od sohc.jezeli autko swieze to wszystkie zabiegi handlarzyn sa mozliwe...

Jeśli ECU to taka blaszana pucha koło prawej nogi pasażera :wink: to jest na niej naklejka "....P30..... " więc chyba ECU jest ok.
Po świętach podjadę do mech., bo możliwe, że zawór V-TEC'a się nie otwiera, CHGW dlaczego.



A ja dorzuce swoje 2 slowa. Ogladalem i jezdzilem tym samochodem zanim Kenny go kupil i powiem ze autko nie jechalo wlasnie jak na B16 a mialem juz sporo porownani. Vtec sie zalaczal ale zadnej roznicy nie bylo poza chyba najglosniejszym vteckiem jakiego slyszalem. W sumie to ogolnie rzecz biorac strasznie bylo slychac ten silnik w samochodzie podczas jazdy.

Na pewno to ten sam? Koleś był z koło Kutna...
Lucky you, że miałeś porównanie. Jak pisałem, to pierwszy vti jakim jeździłem, więc nie miałem porównania. Że jest głośny? hmm... nadal nie jeździłem innym vti, więc wierzę na słowo.

hcc
25-03-05, 09:44
Kenny zapodaj watka na honda-tech.com, tam powinienes trafic na kogos kto trafi z diagnoza... i powodzenia z doprowadzaniem autka do stanu STOCK