Zobacz pełną wersję : sonda po wymianie
Witam mam pytanie jakie powinna mieć oznaczenie sonda lambda 1 w D14Z2, nabyłem droga kupna sondę od CCU okazała sie sporo krótsza niż ta którą miałem wcześniej w samochodzie(nie dochodzi do blokady która utrzymuje kostkę, na razie wisi w powietrzu), nadal przy ciągłej jeździe na niskich obrotach wyskakuje check i błąd na kompie p0133, Hani brakuje mocy nie chce sie za bardzo wkręcać idzie bardzo opornie... Z góry dzięki za wszelką pomoc. Pozdro
podępne się pod temat. jak zmierzyć 4 żyłową sondę ?
P.S otrzymalem sonde o oznaczenie NTK ozh333 - h6, wiec chyba nie jest ona dedykowana do d14z2 ?
podępne się pod temat. jak zmierzyć 4 żyłową sondę ?
Oscyloskopem. A tak mniej-więcej i prowizorycznie, żeby sprawdzić czy w ogóle daje jakieś sensowne znaki życia, woltomierzem o odpowiednio niskiej bezwładności.
Mierzysz między przewodem białym lub czarnym, lub między sygnałem a "-" akumulatora (lub masą pojazdu), w zależności od konstrukcji sondy (z izolowaną masą lub bez). Oczywiście mierzysz podłączoną sondę, po całkowitym rozgrzaniu silnika, np. wbijając szpilki w złącze sondy od strony przewodów, lub wbijając je w odpowiednie miejsca złącza ECU (bardziej prawidłowy pomiar - widzisz to, co widzi ECU). Po odłączeniu sondy, możesz zmierzyć czy grzałka ma prawidłową rezystancję (miedzy szarymi przewodami).
domyślam się że prawidłowe napięcie to nie cały 1V a jaki ma być opór ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.