Zobacz pełną wersję : Zawieszenie dokladnie amory
Witam wszystkich gejow :D
Jako ze juz jest wiosna postanowilem zmienic zawieszenie w mojej Hanii znaczy ciut ja posadzic :D, juz zamowilem sobie springi Eibach -35.
A teraz pytanie do was mam do wyboru 2 typy amorow
Bilstein B4 i Koni Specjal z regulacja.
Co wybrac??
osobiście mam B4 ale jak kupujesz za podobna kase to bym wybral Koni
jedne i drugie są normalnej długości. jesli tylko taki masz wybor to kup tansze....
Koni Specjal z regulacja
z regulacja czego ? twardosci ?
regulowane amortyzatory dwururowe hydrauliczne z przestrzenią wyrównawczą wypełnioną gazem pod niskim ciśnieniem
tutaj jest link do tych amorow co pasuja do mnie
http://allegro.pl/show_item.php?item=45544130
Cena poraza.
Bilsteina B4 kupowalem do poprzedniego cifa po 247zl/szt
a KONI piec razy drozszy. Wybieraj.
Ja do -35mm polecilbym spokojnie Bilsteina, mialem mocniej posadzonego i amorki nic nie odczuly, sa w idealnym stanie. Lukiasz tez sobie je chwali, MartinS chyba tez.
Wiesz co do ceny to akurat w tej samej cenie mam to i to tak wychodzi do mojego cifa.
Wiec dla tego pytam :D
Bilstein B4 1365zl/szt ???????????
cena jest porazajaca.
Zeby sie nie okazalo, tak jak u Tomsa, ze sprezyny, czy amorki do róznych modeli byly o drugie tyle drozsze, a w rzeczywistosci to byly te same produkty. Nie wierze, zeby zwykly B4 tyle kosztowaly, to jest chore.
Bilstein B4 1365zl/szt ???????????
Nie za sztuke tylko za komplet 4 amorkow, niestety u mnie sa takie ceny a wierz mi jezdzilem wszedzie gdzie sie dalo.
OK, juz doczytalem, przerazila mnie cena a z boku napis za szt i od razu zamknalem okno. A nie doczytalem ze 4szt, wiec ja bym je bral jak najbardziej.
Witam
Co to za ceny z kosmosu ????
Ja ostatnio sie orientowałem do swojego Cifa EG43 1993 rok HB i cenu u najtanszego ze znalezionych przedstawicieli kształtowały się następująco:
BILSTEIN B4 GAS
480zł/kompl przód
410zł/kompl tył
BILSTEIN B6 SPORT
680zł/kompl przód
670zł/kompl tył
BILSTEIN B8 SPRINT
650zł/kompl przód
690zł/kompl tył
czyli sporo taniej.
Apropo do sprężyn -35mm podobno B4 juz się nie nadaje bo jest to zamiennik orginalnych.
Sugeruję B6 lub B8 , ale to tylko moja sugestia.
pozdrawiam
Gzawa
Apropo do sprężyn -35mm podobno B4 juz się nie nadaje bo jest to zamiennik orginalnych.
ale tylko podobno :-)
owszem jest to zamiennik, ale duzo lepszy i jak juz wspomnialem na mojej zawieszce -100, albo cos kolo tego, wprawdzie krótko uzytkowane, ale nie odczuly tego w zadnym stopniu ponad normalne uzytkowanie. Nadal sa bardzo twarde, w porównaniu np do sprawnego tylu.
Ja ostatnio sie orientowałem do swojego Cifa EG43 1993 rok HB i cenu u najtanszego ze znalezionych przedstawicieli kształtowały się następująco:
BILSTEIN B4 GAS
480zł/kompl przód
410zł/kompl tył
do twojego moze tak, ale do tego co ma Rikoo i ja za sztuke trzeba zapłacic ok 280 w tym roku tez sie interesowalem
B4 jak najbardziej jest zamiennikiem orginalnego , tak mi mówili jak szukałem do siebie, podobno lepsze są nieco....
Lukiasz tez sobie je chwali, MartinS chyba tez.
oczywiście, że tak
Rikoo ale jak masz kase to jak mówiłem ja bym kupił te KONI
To ja zapytam wprost, skoro zostało to poruszone: B4 zniosą sprężyny -30 bez uszczerbku? A takie np. KYB (zwykłe)?
A ile kolega za sprężynki zapłacił?
A ile kolega za sprężynki zapłacił?
Jak chcesz wiedziec to zapraszam na pw lub gg
To ja zapytam wprost, skoro zostało to poruszone: B4 zniosą sprężyny -30 bez uszczerbku? A takie np. KYB (zwykłe)?
u mnie taki zestaw śmiga juz prawie dwa lat i jest git
ja mam bilstein b6 i jest super tak slyszalem jeszcze nie probowalem :)
Blinstein B4 to zamiennik serii, a KONI Sport jest jak dla mnie zbyt miekki :) Ja bym brał tylko Blinstein B6 :!:
KONI Special nie maja regulacji twardości tylko żółtki mają :)
Ja bym brał tylko Blinstein B6
wlasnie sa naprawde super
nie masz kasy bierz B4 mówicie seria a u mnie twardsze auto tak ze ugiac go bylo ciezko a na drodze super nie taczka ale konkret masz wiecej kasy to B6 i jest miodzio :)
nie masz kasy bierz B4 mówicie seria a u mnie twardsze auto tak ze ugiac go bylo ciezko a na drodze super nie taczka ale konkret masz wiecej kasy to B6 i jest miodzio :)
Wszystko spoko tylko jest jeden problem do mojego niema B6 :!: :!: :!:
a to jest wiekszy juz problem...to bierz B4 i juz!!
polecam http://mtsbilstein.pl/
ostatnio kumpel upil B4 do siebie..
ceny duzo nizsze, obsluga OK, wszystko szybciutko zaltwione..
pzdr
polecam http://mtsbilstein.pl/
ostatnio kumpel upil B4 do siebie..
ceny duzo nizsze, obsluga OK, wszystko szybciutko zaltwione..
pzdr
akurat z tamtad bym mial i w cenie mam zalozenie i geometrie
Wszystko spoko tylko jest jeden problem do mojego niema B6
Nie wariuj ziomku, bo w Zerkpol`u czy jak to sie tam nazywa przerobią Ci pod Twoje auto :)
Dobry topic:) Dodaje do faq :)
b6 jest normalnej dlugosci. do krotkiej sprezyny jest b8.
Sorki geye wiecie ze was kocham :D i odkopalem temacik bo znalazlem taki zawias na allegro w dobrej cenie i mam do was pytanko czy to znacie :?:
:arrow: Link do allegro (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58350784)
polecam koni sport z regulacja cena cos kolo 350/szt mozna dostac.
na nasze warunki zakladac twardsze amory to troche porazka, ale kwestia gustu.
tanio. imo - za jakość się płaci.
Rikoo, tam jest napisane:
do : Honda Civic 1,4 - 1,6 rok produkcji 09/95-2001 (poza V-Tec i wersją 5-drzwiową )
i co wynika z tego ze jest tam tak napisane?
O masz, za daleko do przodu z myśleniem pobiegłem, bo zrozumiałem, że Rikoo chciałby sobie takie sprawić, skoro pyta się, czy ktoś z nas zna te zawieszenie. Mój błąd. Nie usprawiedliwia mnie nawet to, że Rikoo ma VTEC.
sohc vtec... VTi ma takie same amory (w sensie mocowań), tyle tylko ze powinny być twardsze (mieć inną charakterystykę.
Tak mam Vteca i mysle nad nim dlatego odgrzebalem ten temat i soe pytam was ziomki :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.