Zobacz pełn± wersję : Po wymianie pompy wspomagania dziwne dĽwięki
Witam. Wczoraj wymieniłem pompe wspomagania, od razu zalałem j± nowym PSFem oczywi¶cie Hondy. I raz na jaki¶ czas wyda taki dziwny dĽwięk, takie brzęczenie. Nie jest to jaki¶ regularnie. Czy możliwa jest wina tego że jeszcze w układzie gdzie¶ tam trafia się powietrze?? wymiane zrobiłem wg Sam Naprawiam więc nie powinno być Ľle ale...
Czy dĽwięk przypomina takie skrzypnięcie jakby np pasek od wspomagania się ¶lizgał?
hmmm bardziej przypomina takie chrobotnięcie chwilowe, do głowy mi własnie jeszcze to powietrze przychodzi że jak akurat przelatuje przez pompe to ona taki dĽwięk wydaje. Pasek w sumie teraz poprawiłem. Zobaczymy pojeżdże dzi¶ i jutro i napisze czy co¶ sie zmieniło czy nie.
U mnie było dokładnie to samo po wymianie pompy, przez pierwszy tydzień pompa przy odpaleniu zgrzytała, a była w stanie idealnym ta co kupiłem. Odpowietrzyłem j± według manuala, zrobiłem wszystko tak jak należy, a przy odpalaniu samochodu było słychać chrupnięcie. Po około tygodniu samo przestało chrupać, zapewne do końca się sama odpowietrzyła. Tak więc nie stresuj się, zobacz po tygodniu jak będzie.
no wł±snie jest dokładnie tak jak piszesz. :) no to spoko :) pojeżdże i poobserwuje :)
A spotkali¶cie się z dĽwiękiem przy mocniejszym skręcie typu zawracanie, małe rondo? Chodzi mi o to, że np. przy skręceniu kierownicy o jeden obrót słychać w miarę ciche "uuuuu". Kto¶ mi kiedy¶ mówił, że to może być za mocno naci±gnięty pasek do pompy ale czy to prawda?
ja też w zeszłym roku miałem do czynienia z pomp±, i bylo podobnie jak u kolegów wyżej, ale trzeba pilnować, by płynu do wspomagania było nalane po same maximum. U mnie jak było w połowie wysoko¶ci to chrobotało co¶ czasem, po dolaniu, jak ręk± odj±ł.
P.S.
Tak, wdzięk ten zazwyczaj pojawia się gdy kierownica jest w któr±¶ z stron na maksa skręcona, ale nie tylko. Pasek musi być optymalnie naci±gnięty, kiedy jest za luĽny, wiadomo że ¶lizga a kiedy za bardzo, no cóż raczej nie powinno być żadnych objawów ubocznych, tylko większy opór... i szybsze zużycie pompy albo uszkodzenie koła pasowego.
tez mam takie dĽwięki ale to chyba normalne. Przy maxymalnym skręcie słuchać takie "uuuuu" a od czasu dp czasu (szczególnie przy pierwszych minutach po rozruchu ) pojawi sie tez dĽwięk wła¶nie takie chrobotanie
Na szczę¶cie chrobotania nie mam, tylko to uuuu, ale je¶li to normalne to jestem spokojniejszy :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.