Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak wymienic uszczelke pod glowica?



bednar_skc
25-05-10, 10:43
Wymienial ktos moze uszczelke pod glowica?
moglby ktos poinstruowac jak to zrobic? :) silnik D16Y8

wskazowki mile widziane

Sasz
25-05-10, 11:40
Bardzo łatwo:
1. Przeczytać manual !!!
2. Zdjąć głowice i oddać do planowania
3. Wymienić uszczelkę (nie będzie problemów metalowa jest)
4. Założyć głowicę

Nie pomyl kabli, wężyków itp itd. Wymień śruby głowicy na nowe.

P.S. Chyba zły dział :p

bednar_skc
25-05-10, 12:54
a gdzie ten manual ? :P

da sie samemu to zrobic by nie popier*** rozrzadu?

Sasz
25-05-10, 15:07
Pewnie że się da o ile nie będzie problemu z odkręceniem koła pasowego(ja walczyłem 3 dni z przedłużkami dopiero jak porządny klucz pneumatyczny znalazłem to poszło) , serwisówki: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=2045
I radziłbym wszystko na spokojnie robić, bez pośpiechu i 2 razy wszystko sprawdzić.

piroman
25-05-10, 15:51
Jeśli zmieniasz tylko uszczelkę pod głowicą bez wymiany rozrządu to nie ma potrzeby odkręcania koła pasowego

bednar_skc
25-05-10, 22:38
tzn jezeli bym to robil to rozrzad tez przy okazji mozna. ale jak to jest troche wiecej zachodu to sobie daruje by nic nie popier***''

piotrstrojek
26-05-10, 07:30
Wymienial ktos moze uszczelke pod glowica?
moglby ktos poinstruowac jak to zrobic? silnik D16Y8

wskazowki mile widziane

Podeślij mi na priva Twojego maila to wyślę Ci dwa całkiem fajne opisy :)

kenny
26-05-10, 10:32
a nie można by tak na forum zamieścić dla innych?

elvis586
26-05-10, 11:44
właśnie, możesz tu wkleić link lub cały opis, na pewno dla innych byłoby bardzo przydatne ;] i mam ja też pytanko, jeśli już wrzuci kolega tą instrukcję to bardzo się będzie różnić robota w d13b2?

bednar_skc
26-05-10, 22:27
a jak pozniej ustawic rozrzad , dodam ze rozrzadu nie wymienial.sama uszczelke :)

jasiek09
26-05-10, 22:51
tak jak instrukcja nakazuje

rooter666
26-05-10, 22:59
a jak pozniej ustawic rozrzad , dodam ze rozrzadu nie wymienial.sama uszczelke :)

nic nie przestawiając to tylko skorygować na znaki na kołach pasowych i po sprawie, dla pewnosci obrócić silnikiem kilka razy ręcznie zeby była pewność że nic nie wadzi i gotowe, zakładanie spowrotem używanego paska rozrządu to proszenie się o kłopoty i żaden szanujący się mechanior tego nie zrobi.

piotrstrojek
27-05-10, 07:26
a nie można by tak na forum zamieścić dla innych?

Można - kłopot w tym że instrukcje te znalazłem na innym forum i sobie skopiowałem, nie chciałbym żeby ktoś miał do mnie pretensje że bez pytania używam czegoś czego nie zrobiłem. Jak tylko odnajdę osoby z których pracy korzystam i powiedzą mi że nie ma problemu to jak najbardziej wkleję to co mam :)