PDA

Zobacz pełną wersję : Duże Obroty ?!



amaru
29-09-06, 23:10
Witam gdy tylko odpalam moja honde to obroty mi wskakuja od 3 do 3,4tys po około 1,5 minuty obroty spadaja mi na 2tys ?? znajomy mnie nastraszył ze cos mam rozregulowane bo on odpala KIA i ma cały czas 2tys mówił zebym jechał do mechanika i to ustawił bo wiecej pali??? i silnik nie moze tak pracowac?? pieprzył farmazony czy ma racje??? pozdrawiam

mighty
29-09-06, 23:16
a jak sie nagrzeje to ile masz?

amaru
29-09-06, 23:18
no spada mi na 2 tysiace

JAPAN
29-09-06, 23:19
Nie masz w opisie jakie auto,jaki silnik...Zrób reset kompa,mi pomogło

amaru
29-09-06, 23:24
Nie masz w opisie jakie auto,jaki silnik...Zrób reset kompa,mi pomogło

civic 1,3 jakie powinny byc obroty???

JAPAN
29-09-06, 23:26
Jak uzupełnisz profil to ci powiem :P ,hehehe

amaru
29-09-06, 23:28
D13B2 rok 95:)

Furious
30-09-06, 05:52
regulacja wolnych obrotow jest niezbedna... obroty biegu jałowego na ciepłym silniku powinny być w granicy 750obr/min

amaru
30-09-06, 09:17
dzisiaj rano np. jak odpaliłem to miałem miedzy 2,5 tys a 3 tys to dobrze???

mighty
30-09-06, 11:19
no pisze ci Furious, że niedobrze!

regulacja wolnych obrotow jest niezbedna

amaru
30-09-06, 12:01
gdzie mozna to wyregulować?? jakie sa tego koszty?? i jakie sa konsekwencje duzych obrotów??

mighty
30-09-06, 12:19
w garażu
jedno piwo ewentualnie dwa

mitek
30-09-06, 12:22
na biegu jalowym 750??jak mam takie obroty to cala buda mi sie trzesie i trzeszczy..jak mam 900 jest ok mozliwe ze sa przeklamania na obrotku bo przelozony licznik jest.ale zgadzam sie z .Furious, regulacja musi byc jakies 2 min roboty :) konsekwence duzych obrotow ..przedewszystkim spalanie...ale na biednego nie trafilo :P
pozdro

Furious
01-10-06, 05:51
Mozliwe ze D13B2 ma 900rpm na jałowym...

amaru
01-10-06, 22:32
zawsze rano gdy odpalam pierwszy raz mam od 2,5 do 3 pozniej za kazdym razem mam 2tysiaki nigdy nie miałem mniej musze skoczyc gdzies to ustawic bo zemnie mechanik jak z koziej dupy...

Miałem dzis *****ista przygode byłem dorobic kluczyk i wszystko pieknie chodziło zanim nie musiałem wyciągnąc go ze stacyjki!!! masakra nie chciał wyjsc pól godziny sie nameczyłem juz myslałem ze po stacyjce! ale jakos wyszedł gosciu mi go jeszcze ze szlifował ale juz nie wkładam mam styki!

Maciek_20
02-10-06, 07:15
Mam identyczny problem w swojej Hani...
Na początku doradzono mi że to może być przybrudzony silniczek krokowy.. ale po wyczyszczeniu okazało sie że to nie to..

U ciebie te obroty zaczeły wchodzić tak wysoko same z siebie czy moze taka sytuacja ma miejsce od pewnego momentu (jakiejś wymiany, gmerania przy silniku) ??

ja mam ten problem odkąd został wymieniony aparat zapłonowy...

wieshaq
02-10-06, 08:26
850 -900 to jest w sam raz dla d13ki

o regulacji jakbyscie zadali sobie troche trudu i poszukali to bylo wiele razy

np tutaj na 2 stronie http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=39805
albo tu http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=38025
poszukajcie tematow o d13 bo informacji o roznych regulacjach bylo mnostwo.

co za lenie :?