Zobacz pełną wersję : Kolejne mini me
Witam
Mam pytanko czy glowica od D16Z5 podejdzie bez problemu do mojego D16Z2 i czy potrzebna jest do tego zmiana komputera bo z glowica jest tylko z kolektorami? Brakuje tez aparatu zaplonowego czy moj pasuje i co moze mi byc jeszcze potrzebne?
Pozdrawiam wszystkich i milego dnia zycze :)
generalnie nie wiesz nic, mylisz nawet oznaczenia silników (powinno być D16Z6), więc nie radze Ci się zabierać do Mini-Me
no offence
Głowicy D16Z5 nie założysz na blok Z2, D16Z6 założysz.
W zasadzie o to mi wlasnie chodzilo bo wiem ze jedno to SOHC a drugie DOHC. Czyli musze szukac D16Z6 a najlepiej D16A9 czy sie myle?
i dalej mylisz... masz szukac tak jak napisal Nevada - Z6
W zasadzie o to mi wlasnie chodzilo bo wiem ze jedno to SOHC a drugie DOHC. Czyli musze szukac D16Z6 a najlepiej D16A9 czy sie myle?
mylisz sie i to dosc mocno... A9 to DOHC nie podejdzie do twojego silnika!!! D16Z6 to SOHC v-tec i to bedzie pasowac, proponuje poszukac w archiwum albo na zagranicznych forach jakis informacji, albo najlepiej poczekac az powstanie jakies mini-me tutaj bo pare sie ich zapowiada :P
edit
oczywiscie mialo "tam" byc A9
same literówki... :lol: :lol: :lol:
ale jaja :lol: :lol:
D16A6/Z2 -sohc non vtec
D16A9/Z5 -dohc non vtec
D16Z6 -sohc vtec -i tej głowicy szukać będziesz i liczyć bedziesz do 6, a tą liczbą bedzie 6, nie 5 ani 7, lecz 6
oprócz głowicy: komp, kolektory, instalka lub przeróbka, aparat zapłonowy, uszczelka pod głowicę, pasek rozrządu, olej, płyn chłodzący i parę jeszcze drobnych maneli
Widze ze musze sie jeszcze sporo nauczyc :oops: :oops: :oops: .
Wstyd mi jak diabli ale prosze o odrobine wyrozumialosci. Obiecuje poprawe :)
Moze znowu glupie pytanie ale czy w takim razie dobrym pomyslem bedzie szukanie calego silnika A9/Z5 bo sa tak jak w moim na OBD0 a D16Z6 OBD1 chyba ze sie znowu myle a wtedy chyba sie pod ziemie zapadne :)
dobrym, ale oprócz silnika: komp, wiązka albo przeróbka, osprzęt silnika i parę innych maneli.
Jak już to szukaj A9.
Mając pod maską to co masz radziłbym nie bawić się w żadne mini-me. Masz D16Z2 na OBD0. Więc poszukaj całego silniczka D16A9 (130KM) lub D16Z5 (większa dostępność choć słabszy bo 124KM). One oba chodzą pod OBD0 i swap w takim przypadku jest robotą typu bolt-on.
ja bym jednak radzil albo: dłubanie tego co masz, bo do sohc jest cała masa elementów za oceanem, czego nie mozna powiedziec o czesciach do nievtec'owego dohc, lub tez pojsc w wymiane glowicy na z6, zgodnie z instrukcjami jakie mozesz znalezc i podpięcie zaworu vteca pod jakieś apexi - nie bawic sie w kompa od z6.
poszukaj całego silniczka D16A9 (130KM) lub D16Z5 (większa dostępność choć słabszy bo 124KM)
Mechanicznie to są identyczne silniki, różnica mocy wynika z innego osprzętu tj. kolektory wydechowe 4-1 (z5)/4-2-1, sonda lambda (z5)/brak sondy, komputer, katalizator (z5)/brak katalizatora.
Czyli wybor nalezy do mnie i co bedzie latwiej znalezc Z5/A9 czy glowice od Z6. W kazdym badz razie dzieki wielki za porady :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.