Zobacz pełną wersję : Zakres biezpiecznej regulacji...
Ktoś wie jaka jest bezpieczna granica przyspieszenia wałka ssącego przy seryjnej kompresji i seryjnychch tłokach w b18c6. Jedni mowią, ze maks +2 inni ze do +7 stponi mozna dojechac... Wałki TODA C
Z wydechowym to wiem, ze jest znacznie wieksza tolerancja...
i ciekawostka... wiecie ze pół stopnia wydechowego ma kapitalny wplyw na prace silnika na biegu jałowym...
izzy_rajder
28-09-06, 19:37
juz ci odpisalem w innym topicu..
ja bym wiecej niz +3 nie ruszal, szkoda takiego fajnego motoru...
A kto Ci powiedzial ze da rade na tych walkach +7?? haha - to musia byc jakis odwazny kamikadze ;-)
I to sa c czy c2?
A poza tym, prawdziwa roznice poczujesz po strojeniu...
pzdr
Wałki to C2 oczywiscie...
to teraz ciekawostka... ustawilem plus +5 ssący. Wydaje sie wszystko ok, wykres jak glupi leci do góry. Jakby cos sie stykalo to wyszloby chyba na wykresie nie ?
izzy_rajder
28-09-06, 19:47
Jakby sie stykalo to bys slyszal...
Odwazny z CIebie zawodnik haha :-)
Ja u siebie dalem sobie spokoj przy +2
czyli rozumiem, ze po prostu bawiles sie kolkami na hamowni bez strojenia?
I co z kazdym stopniem na ssacym do przodu bylo lepiej na wykresie?
tak... bawilem sie troszke kolkami i reg cisnienia paliwa. W szoku bylem jak auto reaguje na zmiany. jeden stopien a roznica kilku koni. Ustawilismy finalnie ssaka +4 i wydech +1. Wyszlo prawie 220 koni, AFR ok. Wykres pnie sie do samego konca, zdejmie sie rev limiter i bedzie hardcore :twisted:
skladajac glowice mozesz sobie obczaic na ile mozesz przekrecic dany walek. TO ZE MASZ TODA C w B18C6 i kolega ma takie same walki tez w b18c6 to nie znaczy ze wasz margines bedzie taki sam!!!!!!!
[ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 ]
Wałki to C2 oczywiscie...
to teraz ciekawostka... ustawilem plus +5 ssący. Wydaje sie wszystko ok, wykres jak glupi leci do góry. Jakby cos sie stykalo to wyszloby chyba na wykresie nie ?
jakby sie spotkalo to bez wykresu bys wiedzial ze zonk :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.