PDA

Zobacz pełną wersję : Koncepcja na układ dolot/wydech.



Czarny Chochlik
21-05-10, 19:39
Wiem, wiem, było mnogo na ten temat i tak, umiem używać opcji szukaj. Jednakże jest tego tyle, że kisiel się w głowie robi, a skończyć myśli nie mogę...

Do rzeczy. Potrzebuje oceny i uzupełnienia luk w poniższej koncepcji:

Propozycje dolotu:
http://cgi.ebay.de/SIMOTA-CARBON-AIRBOX-AIR-INTAKE-Honda-Civic-CRX-92-95-/300420786130?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f27967d2

lub:
http://www.allegro.pl/item1039374921_dolot_uklad_dolotowy_cold_air_honda _civic_92_95.html

lub:
http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=226&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1

Co do wydechu, to chciałbym zachować jakiś katalizator w układzie (będę się poruszał po Niemczech, a tam układ z wyciętym u "zielonych" nie przejdzie), zatem:

1. Kolektor 4-2-1 (gdzie i za ile, tzn. nie za drogi, ale solidny, jakieś sugestie?)
2. Katalizator sportowy (czy ten się nada):
http://www.allegro.pl/item1041587406_sportowy_katalizator_z_blokiem_meta lowym_nowy.html
3. Chce też zachować tłumik centralny (zależy mi na wyciszeniu), ale seria do powyższych się nie nada, więc może z B16 itp. (sugestia mile widziana)
4. Tłumik końcowy (jakiś sportowy), aczkolwiek nic typu basowy, z silence'erem (zależy mi na w miare cicho pomrukującym układzie:o)
5. Czym to wszystko połączyć...?:confused:

No i przepraszam jeżeli to zły dział...

luxu$
23-05-10, 23:12
Jaka chcesz średnicę układu? Bo jeśli na 2" to o seryjnych tłumikach zapomnij... Ja bym proponował środkowy i końcowy OEM look M-Techa, przelot 2" + kolektor z alledrogo za jakies 3 stówki. Będzie w miarę cicho i będzie dobrze.

karas
24-05-10, 18:37
a ja bym zaproponował kolektor 421 ebayowy zamiast kata kat converter badz tlumiczek w obudowie katalizatora - jest ich pełno na allegro srodkowy od vti , koncowy komorowy by m tech

drvtec
24-05-10, 20:36
ja proponuję tak jak ja mam zrobione
1. dobry zimny dolot - o odgrodzeniu, gotowych kitach itd można wszędzie poczytać
2. wydech - jebej 4/2/1, zamiennik kata (tłumik przelotowy odpowiednio dobrany pod kolektor, silnik, resztę układu), tłumik srodkowy przelot, tłumik końcowy OEM LOOK od (tak wiem wiem ale lekarz zalecił :)) od "gościa z allegro". Wszystko na przelocie 2cal, porządnie wytłumione i będzie cicho, jak zamówisz głośno podejrzewam że też zrobi

Czarny Chochlik
24-05-10, 22:52
Dobra, ujmę to jaśniej: KATALIZATOR MA ZOSTAĆ, nie ważne jaki.

Dlatego pytam o ocenę tego z linka, może ktoś się wypowiedzieć?

szastal
24-05-10, 23:19
, może ktoś się wypowiedzieć?

Przecież to dział o przerabianiu wydechu i silnika z naciskiem na zwiększenie mocy i momentu a nie forum greenpeace .

Czarny Chochlik
25-05-10, 01:08
Dlatego mowa o sportowym kolektorze, tylko chciałbym wiedzieć, czy to działa, czy ch*ja daje zmiana ze zwykłego...

kornel861
25-05-10, 02:02
Co do wydechu, to chciałbym zachować jakiś katalizator w układzie (będę się poruszał po Niemczech, a tam układ z wyciętym u "zielonych" nie przejdzie)


Ty bedziesz tam jezdzil po ulicy czy po stacji diagnostycznej? :confused:<lol2>


Dobra, ujmę to jaśniej: KATALIZATOR MA ZOSTAĆ, nie ważne jaki.

wiesz wogole co piszesz?Wstaw 15 letni z B13B2...


Dlatego mowa o sportowym kolektorze, tylko chciałbym wiedzieć, czy to działa, czy ch*ja daje zmiana ze zwykłego...

Nie odczujesz roznicy,lepiej zostaw tak jak jest bo co to za mod ze sie KAT zostawia...
Albo przelot i go slyszysz albo zostaw serie...
poza tym jak dalej masz ori kata w Z6,to on juz jest zapchany,zamula i jest glosny.


Przecież to dział o przerabianiu wydechu i silnika z naciskiem na zwiększenie mocy i momentu a nie forum greenpeace .
x 2 :p
Dobry temat,ale do Hyde Park :D

jonek002
25-05-10, 15:03
wiesz wogole co piszesz?Wstaw 15 letni z B13B2...


oo niewiedziałem ze było B13B2 :D nie no nie bede sie czepiał ;)

ale jakiekolwiek mody, oprócz zimnego dolotu są bezsensowne (strata kasy), jeżeli nie wylatuje kat ;) na CAI moze bedziesz miał + ~5KM

Nowy Kubi
26-05-10, 10:30
Jakbyś się decydował na CAI to mam w lepszej cenie i na filtrze SIMOTY.

Wydech jak chcesz tanio to kolektor 4-2-1 i do tego wydech od VTi jest dobrą opcją.

Czarny Chochlik
26-05-10, 20:25
To zapodaj to CAI na PW (zdjęcie, cenę etc...). Ciężko aktualnie o kolektor 4-2-1, na allegro po 650zł:eek:, jeden pan z forum oferował po 300zł, ale milczy już dwa miesiące, a PW olewa...:rolleyes:

zakit
27-05-10, 00:12
ja nie wiem jak ty szukasz:

http://www.allegro.pl/item1056073267_kolektor_sportowy_4_2_1_honda_civic _crx_88_01.html

Czarny Chochlik
27-05-10, 16:30
był i się zmył, a innych jakoś nie widzę...

Nowy Kubi
29-05-10, 20:30
Nawet w mojej stopce jest link do tematu z dolotami, kolektorami itd. Niestety się kolektory skonczyły, dostawa najwcześniej w sierpniu.

Czarny Chochlik
29-05-10, 22:23
Dolot poszedł krótki Simoty.
Kolektor 4-2-1 już zdobyłem akurat (2cale):D

Czas na sportowy katalizator:eek:

nadal nie mam pomysłu na tłumik środkowy i końcowy...

może to się nada: http://www.mtuning.pl/sklep/product_info.php?cPath=2_172_19&products_id=391

zakit
31-05-10, 11:52
srodkowy m tech przelot, koncowy m tech oem look. albo twin loop.

skolopendra
01-06-10, 16:35
może to się nada: http://www.mtuning.pl/sklep/product_...roducts_id=391

jak dla mnie wiocha


srodkowy m tech przelot, koncowy m tech oem look. albo twin loop.