Zobacz pełną wersję : większa tarcza do seryjnego zacisku
słyszałem o takich patentach i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć
teraz mam tarcze 242mm i przy hamowaniach z dużych prędkości zachowuje to się skandalicznie- jeden but ze 140 i hamulców brak
pewnie w Stanach ktoś przetarł szlak na DIY 260 lub 280mm na seryjnych zaciskach- ktoś wie coś więcej?
Itr- Ty coś u siebie kombinujesz z 280kami ?
hmmm, a jak z mocowaniem zacisków w przypadku wiekszej srednicy tarczy ?
dystans pod zacisk- odsuwa go od piasty i można zapodać większą tarcze
dystans pod zacisk- odsuwa go od piasty i można zapodać większą tarcze
no wlasnie dokladnie tak jak mowisz sie to robi, mozesz zrobic cos takiego w "rzemieslnika" lu zamowic z usa....
o felach trzeba jeszce pamietac.... jak ktos ma zimowki na 13 czy nawet 14 to na nich juz nie posmiga....
ok ale co wtedy z klockiem,zostaje seryjny?? przydałoby sie taki co by całą powierzchnie tarczy gryzł nie?
http://www.e-x-c.com/product_info.php?products_id=571
szczegółów wam nie powiem czekam az to do nas przyjdzie wtedy bede wiedzial jak to dziala ....
Ale przecież w "stary" zacisk i tak włozysz "maly" stary klocek...
ja sie tez wtrace, vti ma przod 262mm i 14tki spoko wchodzą, bo mialem zimowki kiedys takie, poza tym przeciez del sol vti ma przod chyba tez 262mm a seryjnie na 14tkach jest, czy nie?
Z tego mozna wywnioskowac, ze jak ktos ma 240mm i zalozy 262 to powinno wejsc na 14tke.
Wiec idąc tym tokiem rozumowania, jak mam letnie 15tki w moim vti i zaloze tarcze te co lukiasz pokazał, 280mm przypuszczam (lukiasz, ten kit pasuje do vti nie?) to powinny wejsc w 15tki, skoro z tego co piszą na roznych stronach z big brake kits, nawet 300mm tarcze z zaciskami do niektorych 15tek wchodzą.
Zakladajac, ze zaloze na przod 280mm tarcze + seryjne zaciski z ta 'blaszką' zeby pasowalo, to czy moge dac na tyl moje tarcze 262mm + kupic zaciski od seryjnego vti i to bedzie grało? ktos wie moze?
Dzieki :D
ja wtrace tylko tyle ze specjalnei zamowilismy ten kit zeby z czym to sie je :D
jakos zaraz po swietach pewnie bedzie wiec postaram sie napisac moje spostrzezenia na ten temat. I faktycznie ja tez jezdzilem przez troche na 14" a mialem 262 wiec cos w tym jest. ale moze chodzi tez o to zeby tarcza miala wiecej przestrzeni do wychlodzenia ?? nie wiem.... jak juz przyjdzie i ktos bedzie chetny na testy damy pewnie lepsza cene zeby zobaczyc co i jak :D bo to mialo isc do mnie
Itr- Ty coś u siebie kombinujesz z 280kami ?
kupilem seryjnej wielkosci tarcze nacinane itd itp, nie chce mi sie rzezbic, szczegolnie przy hamulcach hehe
słyszałem o takich patentach i chciałbym się czegoś więcej dowiedzieć
teraz mam tarcze 242mm i przy hamowaniach z dużych prędkości zachowuje to się skandalicznie- jeden but ze 140 i hamulców brak
pewnie w Stanach ktoś przetarł szlak na DIY 260 lub 280mm na seryjnych zaciskach- ktoś wie coś więcej?
Itr- Ty coś u siebie kombinujesz z 280kami ?
To ze jeden but ze 140 i brak hamulcow zlezy tez w duzym stopniu od jakosci plynu hamulcowego!
A nie myslales o brembo albo o zimmermannach? nacinki lub nacinki/wiercone..
pzdr
no właśnie czas pomyśleć
założe dobre tarcze i klocki, dobry płyn, jak nie bedzie starczać bede rzeźbił dalej
wie ktos moze, czy sa jakies roznice w tloczkach(w ich wielkosci) w zaciskach 242mm i 262mm(np z civa vti)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.