Zobacz pełną wersję : pchanie nadkoli pod ET28
Witam! jestem tu nowy i jestem laikiem w dzedzinie hondy
licze na wyrozumiałośc i cierpliwość do mojej osoby hehe
czy ciężko jest zarolować nadkola maszynką uniwersalną bez popękania lakieru?
wyczytałem tu na forum że pod 15x7 et 28 nadkola trzeba lekko pchnąć
chodzi mi o CIVICa 6gen, 3D
auta jeszcze nie mam ale zamówiłem fele w takowym rozmiarze dokładnie oldschoole ronal turbo
aha zapomniałem dodać że do tego będzie jakaś tam gleba, jeszcze nie wyczytałem jaka czy -80 czy minus 40 nie wiem jak się civici obniża
-80 będzie sunął po ziemi :P Najwięcej osób obniża -40... -60 to już naprawde bardzo nisko.
Możesz również kupić poszerzenia i sie bawić w spawanie, na passwordJDM były do opchnięcia ostatnio :)
nie nie wchodzi w gre żadne wstawianie szerszych reperaturek, chciał bym zarolować pod felgi 15x7 et28 o ile jest wogóle taka potrzeba
jesli chodzi o glebe to gdzie moge zobaczyć czym najlepiej i jakie efekty?
jestem przyzwyczajony do obnizeń żędu -80 a nawet -100 ale to w bmw a tu widze ze jest troszku inaczej
ogólnie chcę taką w miare niezłą glebe ale taką by muc normalnie zakindalać i nie patrzeć zbytnio na dziury
to co trzeba napewno pchac nadkola pod tą felge? civic 6g
gleba -40 w BMW a -40 w Civicu to 2 zupełnie inne sprawy
Gwarantuje Ci, że z -80 to juz sobie nie pojeździsz normalnie. nawet na -60 juz jest czasem ciężko.
gleba -40 w BMW a -40 w Civicu to 2 zupełnie inne sprawy
Gwarantuje Ci, że z -80 to juz sobie nie pojeździsz normalnie. nawet na -60 juz jest czasem ciężko.
x2
Dodaj do tego jeszce rozporke dolna i jest w H..ciezko :D
być może, w bmw jak nie masz gwintu rozkręconego na conajmniej -80 to jest kicha a tutaj widze że wystarczy troszku jakieś springi i można sie cieszyć glebą
to jak panowie bede musiał pchac nadkola pod te koła?
a tak ogólnie to jestem swierzaczek jesli chodzi o hondy mam wiele pytań ale wszystko w swoim czasie hehe