zakit
13-05-10, 15:25
no wiec jako ze u mnie swap pełna parą, to pojawił się problem, z podłączeniem Vteca, zeby nie bylo pytan to D15B do budy EG4, wiązka kabinowa jest od d15b7 i silnikowa tez, pociągniete sa juz kable od vteca, i wszystko pozostale jest ok, teraz zostalo tylko przeciagnac te kable do ECU, jest to seryjny P08,
i teraz tak, według schematów elektrycznych sa dane takie kable:
Spool solenoid - zielony/żółty
Oil pressure switch - niebieski/czarny + czarny(masa)
carny dałem pod masę, więc zostały 2 kable w/w. z tego co wyczytałem to nieb/czarny ma isc pod pin D6, a ziel/żół ma isc pod pin A4
i teraz tak, po pierwsze pytanie jak się podłączyć pod wtyczkę od kompa(te piny o ile pamietam są wolne - brak kabli tam), i drugie pytanie:
W manualu jest cos takiego jak purge control solenoid - co to jest, i czy to tez musze jakos podlaczyc, bo wszystkie wtyczki w sumie sa podlaczone poza 1, ale z tego co mi wiadomo to ma wisiec luzno. z tego co mi sie wydaje to to tez cos od vteca ale nie mam pojecia co, ma kable żół/czar (masa) + czer(pin A20)
z czym to sie wszystko je :)
tutaj zalaczam schemat dla pomocy:
http://img148.imageshack.us/img148/5655/beztytuusju.png
i teraz tak, według schematów elektrycznych sa dane takie kable:
Spool solenoid - zielony/żółty
Oil pressure switch - niebieski/czarny + czarny(masa)
carny dałem pod masę, więc zostały 2 kable w/w. z tego co wyczytałem to nieb/czarny ma isc pod pin D6, a ziel/żół ma isc pod pin A4
i teraz tak, po pierwsze pytanie jak się podłączyć pod wtyczkę od kompa(te piny o ile pamietam są wolne - brak kabli tam), i drugie pytanie:
W manualu jest cos takiego jak purge control solenoid - co to jest, i czy to tez musze jakos podlaczyc, bo wszystkie wtyczki w sumie sa podlaczone poza 1, ale z tego co mi wiadomo to ma wisiec luzno. z tego co mi sie wydaje to to tez cos od vteca ale nie mam pojecia co, ma kable żół/czar (masa) + czer(pin A20)
z czym to sie wszystko je :)
tutaj zalaczam schemat dla pomocy:
http://img148.imageshack.us/img148/5655/beztytuusju.png