Zobacz pełną wersję : czy do Hondy Civic sa nadrozsze czesci oraz serwis?
szachistka
21-09-06, 10:08
Czesc. Jestem nowa i nie ukrywam,ze na samochodach znam sie malo, ale marzy mi sie Honda Civic. Najbardziej to roczniki ok 93-96 ale poniewaz to nie na moja kieszen (wciaz jestem studentak dzienna;p) wiec upolowalam sobie ladnych kilka sztuk z '91. Tylko ze dowiedzialam sie od taty, iz japonskie samochody maja najdrozsze czesci oraz - serwis. Wy na pewno macie o tym pojecie wiec chcialabym sie dowiedziec, czy rzeczywiscie tak jest? Gdybym kupila sobie taka 15-letnia Honde ile musialabym rocznie do niej dokladac? Ponoc to sa samochody malo awaryjne. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam milosnikow Civic:)
ile musialabym rocznie do niej dokladac?
tego nikt Ci nie powie. A części wcale nie są takie drogie
Hehe! Mój tata też mnie straszył, że mnie nie stać na hondę, bo drogie części itd. i mówił, żebym sobie jakiegoś niemca kupiła. Na szczęście nie dałam się przekonać :D
A tak na marginesie, to też dziennie studiuję co nie przeszkodziło mi kupić samochodu z 92'
kolego ja jezdzilem astra ,kadetem i teraz mam civic jestem bardzo zadowolony, czesci np.pasek rozadu i napinacz w civic wyszedl mnie 140zl a do astry 160zl,musisz kupic civic w dobrym stanie to nic nie bedziesz wkladal i wmiare normalnie latac przy zakupie patrz na zawieszenie czy nic nie puka i silnik czy wyciekow niema czy nie dymi z rury
sajmon1100
21-09-06, 13:26