PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic 1.3 gaśnie na niskich obrotach



jerzuXXX
08-05-10, 16:47
Witam,

samochód to:

honda civic Hatchback
pojemność silnika (cm3) 1343
moc silnika (kW/KM) 55 kW / 75 KM
rok produkcji 1994

Problem z autem jest taki, że gaśnie w momencie gdy nie naciskam gazu. Czyli praktycznie rzecz biorąc, samochód gaśnie np. za każdym razem gdy się podjedzie do skrzyżowania (o ile nie będę gazował). Problem drugi jest taki, że jak już zgaśnie, to bardzo trudno jest ją odpalić. Trzeba mocno gazować podczas uruchamiania i przy odrobinie szczęścia załapie po 30s... Natomiast jak zgaśnie rozpędzone to jedyna metoda na zapłon to: jedynka i noga out ze sprzęgła. Problem dotyczy zarówno silnika rozgrzanego jak i zimnego.

Nie wiem czy problem ten może mieć związek z tym, że odpadł mi tłumik końcowy. W sensie przerdzewiał i odpadła sama końcówka. Z takim defektem przejechanych zostało ok 150km. Nie znam się zbytnio na autach, stąd moja prośba o pomoc. Dzięki

Plebansk8
08-05-10, 17:41
lpg jest? ja miałem podobny problem tyle że w gazie wystarczyło wyregulować obroty...

jerzuXXX
08-05-10, 19:09
zapomniałem napisać, benzyna.

a to gaśnięcie zaczęło się tak po prostu. Podczas zwykłej jazdy 60km/h...

yautja
09-05-10, 14:02
Świece dawno temu wymieniane? Może nie ma dobrej iskry.

jerzuXXX
10-05-10, 20:33
Świece dawno temu wymieniane? Może nie ma dobrej iskry.

spróbuję wymienić...

mayday-82
11-05-10, 00:33
wyczysc silniczek krokowy opis i fotostory http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=7624

Skoti
11-05-10, 09:24
miałem tą przypadłość już 2 razy w tym silniku. oddaj auto na regulacje gaźnika. w moim przypadku 2 razy to było winą. Chyba że jakiś wężyk od podciśnienia ci strzelił.

NNiemYY
11-05-10, 11:47